הח"כ היהודי

אמירה מקוממת: "הכותל זה שטח כבוש, לא לגיטימי להתפלל שם"

עוד אמירה מקוממת נוספת לארסנל ההתבטאויות הנוראיות של חבר כנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת, לדבריו, הכותל הוא שטח כבוש ולא לגיטימי להתפלל שם נקודה (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
חבר הכנסת עופר כסיף (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה הערבית המשותפת, עלה היום (רביעי) לשידור ברדיו ללא הפסקה ותקף את פעילי הימין של מוכנים לוותר על צעדת הדגלים מסביב לעיר העתיקה בירושלים.

כסיף הסביר בעזות: "העם הפלסטיני, הוא נכבש שסובל מרדיפות יום יומיות, גם מכוחות פשיסטיים. כל מטרת הצעדה היא להראות מי הבוס, המשטרה לא נתנה אישור ובצדק - היא צריכה למנוע את זה פיזית ולא לתת לאנשים לצעוד. האנשים האלה פושעים משום שהם גזענים וכובשים".

כסיף לא התספק בכך ואמר: "בעל הבית האמיתי הם הפלסטינים, זהו שטח כבוש. הם חיים בשטח כבוש. אני וחבריי נגד האלימות, אבל חושבים שהאלימות העיקרית היא הכיבוש. השאלה היא איך אנו מגיעים לפשרה צודקת כך שכולנו, שני העמים, נוכל לחיות כאן חיים נורמליים ושלבים - גם הישראלים וגם הפלסטינים".

בהמשך נשאל כסף לגבי תפילות היהודים בשריד בית מקדשנו - בכותל המערבי ואמר: "כל עוד המצב הוא מצב של כיבוש, אז מבחינתי זה לא לגיטימי. הכותל הוא שטח כבוש, נקודה. אני לא מדבר על הנושא הדתי, אלא רק על הנושא הפוליטי והלאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר