מזים את השמועות

ח"כ אייכלר: "בעלזא לא תצטרף ל'ממלכתי חרדי', זה שקר"

חודשיים מאז פרצה סערת מוסדות החינוך של בעלזא, ח"כ ישראל אייכלר, שובר שתיקה ומצהיר: בעלזא לא תצטרף לחינוך הממלכתי, מבקשים להשוות את התנאים כמו ב'חינוך העצמאי' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

חודשיים מאז פרצה סערת מוסדות החינוך של בעלזא, ח"כ ישראל אייכלר, שובר שתיקה ומצהיר בריאיון ב'אולפן כיכר': בעלזא לא תצטרף לחינוך הממלכתי, מבקשים להשוות את התנאים כמו ב'חינוך העצמאי'. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: ""זה לא יהיה, לא היה ולא נברא. ולא מדובר בבעזלא, מדובר בשישים אלף ילדים שאינם נמצאים ברשת החינוך העצמאי ו'בני יוסף', שישים אלף ילדים שסובלים מקיפוח נוראי, מלמדים שמקבלים מחצית מהמשכורת. המדינה מקפחת אותם ולא רוצה לתת להם את התקציב הזה.

"ולכן אנחנו אומרים: או שאתה מכניס את כולם ל'חינוך העצמאי', או שאחנו צריכים לתת את אותם תנאים של 'החינוך העצמאי' ושל 'בני יוסף' לתלמודי התורה, בלי להיות ממלכתי, בשום פנים ואופן".

ח"כ אייכלר התייחס לברכות מ'יש עתיד' ואמר: "אם אנשי 'יש עתיד' מברכים, והאנטי חסידיים תוקפים - אתה יודע שזה שקר וכזב משני הצדדים. שקרים שהתחברו. אנחנו בפירוש לא מדבירם על ממלכתי".

"אנחנו כבר שנה נאבקים לקבל את אותה עצמאות שמקבלים 'החינוך העצמאיי' ובני יוסף', שיהיה גם לתלמודי התורה האחרים. עצמאות בדיוק כמו שיש ב'חינוך העצמאי'".

לדבריו: "'החינוך העצמאי' מסרב להכניס אותנו מסיבות שלו. ו'אל המעיין' היה לנו משא ומתן ארוך מאוד במשך כמה שנים, רצינו לשמור אעל העצמאות שלנו, זה לא הסתדר. לכן הוכלים על מסלול שיהיה בדיוק כמו ב'חינוך העצמאי', כל המאבק שלנו שלא נהיה ב'ממלכתי'".

ח"כ אייכלר הסביר את השתיקה המתשכת שלו בנושא ואמר: "דאגו להכניס את השקר הזה בפי הציבור ואני לא הגבתי מסיבה פשוטה, אם נגיב בכל שקר שיש בעולם הפוליטי - אנחנו כל יום נעסוק בהסברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר