מבית שמש

המאבטח שנרצח באריאל: ממשפחה חרדית

בליל שבת קודש, ירו מחבלים על המאבטח ויאצ'סלב גולב, שהגן בגופו על ארוסתו, שהייתה עמו בשמירה • ולדי, הוא בן 23, ממשפחה חרדית בבית שמש, הותיר הורים ו-7 אחים (חדשות, בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
דולב ויאצ'סלב (צילום: מתוך פייסבוק)

הפיגוע בליל שבת באריאל: המאבטח שנרצח על ידי מחבלים בני עוולה בפיגוע, הוא דולב ויאצ'סלב (ולדי), תושב בית שמש בן 23.

ויאצ'סלב, נולד למשפחה חרדית המתגוררת בקריה החרדית בעיר בית שמש. מדובר במשפחה לא-חרדית במקור, זחזרה בתשובה והתקרבה לקהילה החסידית נצח ישראל בבית שמש, ועברה להתגורר בסמיכות.

המאבטח שנרצח, למד במוסדות חרדיים בבית שמש, אך בשנים האחרונות החל לעזוב את הקהילה החרדית ועבר להתגורר סמוך לאוניברסיטת אריאל, שם היה סטודנט והתגורר שם בשכירות - למחייתו עסק באבטחה בעיר.

ארוסתו של המאבטח - שהוא הגן עליה בגופו ומנע את המוות שלה, היא צעירה בגילו - ויקטוריה פליגלמן, תושבת העיר אשקלון, אירוסי השניים, היו לפני מספר שבועות.

בעקבות הפיגוע אמש באריאל, הנחה ראש העיר, תומר גלאם, את מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית אשקלון ללוות את פליגלמן, מינהל הרווחה בשילוב מרכז חוסן יעמדו לרשות ויקטוריה ומשפחתה, יעניקו ליווי ותמיכה ויסייעו להם בכל הנדרש בשעה קשה זו.

ראש העיר, תומר גלאם: "אמש, ליל שבת, אירע פיגוע רצחני באריאל בו נרצח גולב (ולדי) ויאצ׳סלב ז״ל. בגבורה הירואית, הגן גולב בגופו על ארוסתו, ויקטוריה פליגלמן, תושבת אשקלון, המאבטחת ששהתה עמו בעמדת השמירה בזמן הפיגוע, ובכך מנע את פגיעתה והציל את חייה. הנחיתי את מינהל הרווחה והשירותים החברתיים לעמוד לצד ויקטוריה ומשפחתה ולהעניק להם את כל הליווי והתמיכה בשעה קשה זו. תנחומינו למשפחתו של גולב, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".

ראש העיר בית שמש עליזה בלוך אמרה הערב ליד בית המשפחה: "המאבטח התגלה בגבורתו העילאית והציל את חייה של המאבטחת שפעלה עמו. צוותים ממנהל הרווחה בעירייה מלווים את המשפחה ברגעים קשים אלו. אני מבקשת לשלוח תנחומים לבני המשפחה ברגע קשה זה. נמשיך ללוות ולעטוף את בני המשפחה".

ראש עיריית אריאל אליהו שבירו מסר היום כי הוא שולח תנחומים "למשפחת המאבטח שנרצח בדם קר על ידי מחבלים בני עוולה, בשמי ובשם מועצת עיריית אריאל ותושביה. אנו סומכים על צה"ל ועל כוחות הביטחון, שלא ינוחו עד שיתפסו את המרצחים והם יבואו על עונשם. לאחר סיום תחקיר האירוע אנו נפיק לקחים אשר ייושמו בהקדם האפשרי".

ת.נ.צ.ב.ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר