אזיקים וכיסוי עיניים

בתום מעקב: כך נעצרו המחבלים שרצחו את ויאצ'סלב גולב

במשך כ-20 שעות פעלו כוחות הביטחון לאתר את שני המחבלים שרצחו את ויאצ'סלב גולב, בכניסה לאריאל • בתום המצוד השניים נלכדו ונעצרו בעיניים מכוסות • צפו בתיעוד רגעי המעצר (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל פרסם הבוקר (ראשון) את תיעוד מעצר המחבלים שרצחו את דולב ויאצ׳סלב הי"ד, סמוך לחצות לילה בליל שבת, בכניסה המערבית לעיר אריאל.

המחבלים, יוסוף עאסי ויחיא מרעי, נעצרו בתום מצוד שנמשך כ-20 שעות. זמן קצר לאחר הפיגוע, השב"כ הצליח לאתר את זהות הנשיים ובתום מעקב שנמשך כיממה - כוחות ימ"מ ולוחמי צה"ל פשטו על בתיהם בכפר קראוות בני-חסן. השניים נכנעו ונעצרו ללא התנגדות.

מחקירת כוחות הביטחון עולה כי יממה לפני ביצוע הפיגוע הרצחני, המחבלים תיצפתו על עמדת האבטחה בכניסה לאריאל, וזיהו כי את העמדה כנקודת תורפה, בעיקר בליל שבת.

בהמחבלים הגיעו בליל שבת לעמדת השמירה ופתחו בירי, לאחר מכן הם ירדו מהרכב וירו במאבטח מטווח אפס. לאחר מכן השניים נמלטו מהזירה וכוחות הביטחון פתחו במצוד אחריהם.

שעות לאחר מכן נתפס רכבם שהוצת על ידם, והערב, סמוך לצאת השבת, כוח של ימ"מ יחד עם לוחמי צה"ל נכנסו לכפר קראוות בני-חסן ולכדו את השניים.

בארגון הטרור חמאס ברכו אמש על הפיגוע ואמרו: "אריאל נבנתה על אדמותינו הכבושות בסלפית. הפיגוע הזה ופעולות ההתנגדות המתמשכות מפיגים את אשליותיהם של אלה שחשבו שמעשיהם של המתנחלים ופשעיהם היומיומיים נגד עמנו, ארצנו ומקומותינו הקדושים יישארו ללא מחיר וללא תגובה מההתנגדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר