לאחר חודשים של מחלוקת

ויז'ניץ ביתר: האב"ד התערב ונחתם הסכם

ימים אחרי הפרסום ב'כיכר' אודות הסערה בקהילת חסידי ויז'ניץ בביתר בשל מחלוקת בין מנכ"ל המוסדות בביתר לבין אנשי המוסדות ומקורבי בית הרבי, הגיעו הצדדים לסיכומים (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

מספר ימים לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' אודות הסערה בקהילת חסידי ויז'ניץ בביתר עילית בשל מחלוקת קשה בין מנכ"ל המוסדות בביתר לבין אנשי המוסדות ומקורבי בית הרבי, הגיעו הצדדים לסיכומים במהלך סוף השבוע, אשר יביאו ככל הנראה לסיום הסכסוך ולהחזרת השקט בקהילה.

כזכור, במסגרת המחלוקת נעשה ניסיון להחלפת חברי העמותה, בנוסף למעשי אלימות ולתיגרות מקומיות מצד הצדדים שנאבקו זה בזה במשך כמה חודשים.

ל'כיכר השבת' נודע כי מי שהביא לסיום המחלוקת בצורה מפתיעה ובניגוד לסיכויים, הוא אב"ד ויז'ניץ הרה"צ רבי חיים מאיר הגר, בנו של האדמו"ר המתגורר בארה"ב, אשר התערב בנושא ופנה אישית לאביו בשיחת טלפון שהוגדרה כארוכה מאד, כאשר בעקבותיה, הורה הרבי לאנשי הנהלת המוסדות הארצית לזמן את מנכ"ל המוסדות בביתר לשיחה, ולהגיע עמו להבנות ולחתימה על בוררות בצורה מוסכמת, ובמטרה להגיע לעמק השווה.

ביום חמישי האחרון, בשעות הערב, שעות ספורות לאחר שיחת הטלפון מחו"ל, אכן התקיימה פגישה משולשת במהלכה סוכם על כך שלא יבוצעו שינויים בהנהלת המוסדות בביתר, או בדברים הקשורים לקהילה, ללא הסכמה של כלל הצדדים, כאשר כלל הצעדים יבוצעו בשיתוף פעולה מלא עם כלל הגורמים.

יצויין כי חברי הקהילה קיבלו בשמחה רבה את דבר ההגעה להסכם, וציינו את החשיבות בעשיית שלום ובמאמצים שהובילו בבית האדמו"ר לטובת הנושא.

אב"ד ויז'ניץ הרה"צ רבי חיים מאיר הגר (יהודה פרקוביץ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר