בתוך שלושה חודשים

הנדל הודיע: הרפורמה בשוק הסלולר החרדי יוצאת לדרך

שר התקשורת, יועז הנדל, הודיע כי לאחר הליך השימוע שקיים, הוא קיבל את ההחלטה להוציא אל הפועל את הרפורמה בשוק הסלולר החרדי • ח"כ אורי מקלב: "רודנות שאינה מתקבלת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר התקשורת, יועז הנדל, הודיע הבוקר (ראשון) כי קיבל החלטה להוציא אל הפועל את רפורמת הסלולר החרדית שתיכנס לתוקף בתוך שלושה חודשים. במרכז הרפורמה: ניוד מספרים כשרים למכשירים שאינם כשרים. הרפורמה שתיכנס לתוקף ב 31.7.202.

בתגובה להחלטה אמר ח"כ אורי מקלב: "החלטת שר התקשורת מהווה פגיעה קשה בציבור ענק העושה זאת מבחירה. זו אינה התערבות מקצועית אלא החלטה רודינית על חברי קבוצה איכותית ואחראית כיצד לנהוג. מדובר מקבוצה יוקרתית, בו החברים משתמשים אך ורק בטלפון מוגן, ושר התקשורת רודני ואגרסיבי ככל שיהיה אינו יכול לקבוע עבר חברי הקבוצה הערכית את כללי החברות בו".

לדברי הנדל: "תפקידו של שר בממשלה הוא לקבל החלטות, גם כשיש כאלה שמתנגדים לכך. טובת המדינה ולא טובת קבוצת כוח או מגזר. אנחנו מתקנים היום עוולה צרכנית שפגעה בכחצי מיליון לקוחות בציבור החרדי ומעבירים את הכח מהעסקנים - לצרכנים. החלטתי להסדיר את שוק הסלולר הכשר עבור הציבור החרדי, לאפשר לו חופש בחירה ולייצר תחרות נוספת שתוזיל את המחירים ואת שיפור השירות.

"עד כה שלט בשוק הסלולר הכשר מונופול שהתנהלותו פגעה בתחרות, הגבילה ניידות מספרים, וגרמה לעליית מחירים. איפה שיש כאוס ועוולות צרכניות, אנחנו מתקנים. מגיע לאזרחים החרדים להיות שווים לשאר האזרחים במדינה וליהנות משוק ושירות סלולר חופשי ותחרותי. מהיום הבחירה תהיה בידי הצרכנים – כל אדם יוכל לבחור את חברת הסלולר, את סוג החבילה ואת סוג המכשיר שבו ישתמש".

הנדל הדגיש: "מי שיחפוץ בכך יוכל להישאר בחברת הסלולר שבה הוא מנוי כיום במסלול שירות ״קו כשר״, לו ולילדיו, הכולל חסימה של שירותים ויישומים במכשיר הטלפון וללא נגישות לאינטרנט, וכן יוכל לנייד את מספר הטלפון שלו לשירות "קו כשר" בחברת סלולר אחרת. ומי שיחפוץ בכך יוכל לנייד את המספר שלו משירות "קו כשר" לכל תכנית אחרת שמציעה חברת הסלולר שלו, או שמציעות חברות סלולר אחרות. במדינת ישראל, ראוי שיהיה דין אחד ותנאים שווים בכל מקום".

ח"כ מאיר פרוש תקף את הנדל ואמר: "אם לשר היה קצת רצון טוב ומקשיב לגורמים המקצועיים במשרד, הוא לא היה מעיז לפגוע בדרך החינוך של הציבור החרדי. רק כעת סיימנו את חג הפסח, כולנו זוכרים את השיר ״והיא שעמדה… שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו והקב״ה מצילנו מידם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר