בשורה לחסידים

אושר: ה'טישים' בל"ג בעומר במירון יתקיימו ב'בני עקיבא'

בהתאם למסקנות הביניים של ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, יתקיים השנה בהר מירון אירוע הדלקה יחיד של האדמו"ר מבאיאן, שאר הטישים - יתקיימו במתחם מיוחד (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ל"ג בעומר במירון, שנה שעברה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

בשורה לחסידויות: מתחם ישיבת בני עקיבא בישוב מירון - בסמוך לציון הרשב"י, אושר לשימוש חסידויות וחצרות רבנים בל"ג בעומר הקרוב.

בהתאם למסקנות הביניים של ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, יתקיים השנה בהר מירון אירוע הדלקה יחיד של האדמו"ר מבאיאן. חצרות חסידיות רבות ביקשו לקיים אירועי טישים ברחבי המושב סמוך להר מירון, ובמהלך השבועות האחרונים נעשו מאמצים כבירים לאתר מתחמים מתאימים ברחבי היישוב מירון, בהם יוכלו אדמו"רים ורבנים לקיים את אירועי ל"ג בעומר בבטחה.

באחרונה נערכו מספר ישיבות קדחתניות ופגישות במטרה לאתר ולאשר מתחם שישמש את המוני המשתתפים באירועים הפרטיים ובכלל זה הטישים.

לאחר מאמצים רבים מצד החסידויות אושר לשימוש מתחם 'בני עקיבא' הנמצא בסמיכות להר, לאחר שנמצא מתווה מוסכם על כל הצדדים.

על פי המתווה, במתחם ייערכו מספר אירועים שונים בשעות שונות, עם הגבלת משתתפים. האחראים על ריכוז הפעילות מול החצרות החסידיות הם יועצי הפרויקטור ניצב (בדימוס) אריק יקואל ואליהו ארנד

במתחם 'בני עקיבא' צפויים לערוך את אירועי ל"ג בעומר חסידויות קרלין וזוויעהל, וכן רבה של צפת רבי שמואל אליהו ורבנים נוספים. האישור כפוף לתכניות בטיחות ואבטחה שיאושרו על ידי הגורמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר