"יורקת בפרצוף"

למרות ביקורת: חברת הקואליציה תשתתף בטקס האלטרנטיבי

חברת הכנסת ממפלגת העבודה צפויה להשתתף בטקס השנוי במחלוקת, שיזכור לצד חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה גם את הפלסטינים והמחבלים שנהרגו בידי כוחות צה"ל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
טקס יום הזיכרון בכותל המערבי (צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90)

שוב מציתה סערה: חבר הכנסת אבתיסאם מראענה ממפלגת 'העבודה' אישרה הלילה (בין ראשון לשני) את השתתפותה בטקסט הזיכרון האלטרנטיבי, הישראלי פלסטיני, בערב יום הזיכרון. כך לפי הפרסום ב'ישראל היום'.

מדובר בטקס, המתקיים כאמור בערב יום הזיכרון, מטעם תנועות שמאל קיצוניות, ובמהלכו זוכרים באותה מידה את חללי צה"ל הקדושים שנפלו בפעולות צבאיות ונפגעי פעולות האיבה - ואת ההרוגים הפלסטינים שנהרגו על ידי צה"ל.

לאורך השנים עורר הכנס הקיצוני והשנוי במחלוקת ביקורת קשה, בעיקר בקרב הימין. לפני כארבע שנים אמר השר אביגדור ליברמן עליו: "זהו מפגן של טעם רע וחוסר רגישות, שפוגע במשפחות השכולות היקרות לנו מכל".

מראננה הגיבה לפרסום ב'ישראל היום' על השתתפותה הצפויה השנה בכינוס השנוי במחלוקת: "יש לי כבוד רב ליום הזיכרון ולמשפחות השכולות, ואני משתתפת בכאבן העצום והבלתי נתפס".

עוד אמרה: "אני מאמינה שהדרך למנוע מלחמות נוספות ומוות נוסף עוברת דרך הכרה בכאב של האחרים והאחרות".

איתמר בן גביר הגיב: "‏מראענה ממשיכה לבזות ולפגוע במדינת ישראל. הטקס הזה שמציין גם את מותם של מחבלים, הוא יריקה בפרצוף של המשפחות השכולות ותמיד כשאפשר לפגוע בנרצחים ובמדינת ישראל מרעאנה נמצאת שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר