לקראת יום הזיכרון

"מתפללים וזוכרים"; המיזם של 'כיכר השבת'

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל וחללי פעולות האיבה, אתר 'כיכר השבת' מחדש את מיזם "מתפללים וזוכרים"; מאות אלפי גולשים מתאחדים בקריאת פרקי תהילים לזכר הנופלים (חרדי)

(צילום: כיכר השבת)

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל וחללי פעולות האיבה, אתר 'כיכר השבת' מחדש את מיזם "מתפללים וזוכרים", באמצעותו מאות אלפי הגולשים מתאחדים בקריאת פרקי תהילים לזכר הנופלים.

השנה, גולשים רבים נענים לאתגר ומקבלים על עצמם לקרוא ספר אחד - מתוך חמשת הספרים מהם מורכב ספר התהילים, לעילוי נשמתם של הנופלים. היעד: ספר אחד לכל חלל.

מיזם "מתפללים וזוכרים" יצא לדרך במהלך משבר הקורונה, בשיאו של הפילוג החריף בחברה הישראלית, כאשר הציבור החרדי הפך למרמס בביקורת קשה שהוטחה שלא בצדק, יחד עם הביקורת הקבועה על "החרדים שלא עומדים בצפירה", מנהג שנתפס בעיניהם כמנהג של גוים.

המיזם, שנועד לקרב לבבות ולאחד בין פלגי החברה הישראלית - מאפשר לכלל המגזרים להתאחד ולזכור את חללי מערכות ישראל בדרכנו היהודית - דרך קריאת פרקי תהילים.

"מתפללים וזוכרים" זכה להצלחה חסרת תקדים, קיבל את ברכתם של גדולי הרבנים וזכה לשיתוף פעולה מצדם של שרים, חברי כנסת, אנשי עסקים ואנשי תרבות חרדים.

עד רגע זה נקראו 215,957 פרקי תהילים ו-1,439 ספרים במסגרת המיזם של 'כיכר השבת', בזכותכם הגולשים היקרים.

כעת, רבנים מכל קצוות הקשת קוראים לציבור לקחת חלק במיזם המבורך ויוצאים בקריאה נרגשת: "הנציחו את חללי צה"ל באמצעות קריאת תהילים דרך המיזם המבורך".

הכנסו עכשיו וקחו על עצמכם ספר תהילים או אפילו פרק אחד לזכרו של אחד הנופלים >>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר