"בגלל אל אקצא"

חמאס לקח אחריות על ביצוע הפיגוע ביישוב אריאל

גדודי עז אלדין אלקסאם של חמאס לקחו אחריות הערב על הפיגוע הקשה באריאל במהלך ליל שבת האחרון בו נרצח המאבטח דולב ויאצ'סלב; "תגובה לכיבוש באל-אקצה" (בארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
המחבלים בזמן הפיגוע (צילום: מצלמות אבטחה)

גדודי עז אלדין אלקסאם של חמאס לקחו אחריות הערב (שני) על הפיגוע הקשה באריאל במהלך ליל שבת האחרון בו נרצח המאבטח דולב ויאצ'סלב.

בהודעה רשמית שפרסמו גדודי עז אלדין אלקסאם הודיעו על אחריותם המלאה למבצע והודיעו כי הוא "חוליה בשרשרת התגובות שלנו לתוקפנות באל-אקצא".

"המבצע בא בתגובה לתוקפנות האכזרית והיהירה של הכיבוש נגד מסגד אל-אקצא המבורך והמתפללים בחצרותיו, שאת השלכותיהן טרם חישב האויב", בגדוד הוסיפו והזהירו: "המבצע הזה הוא חלק מסדרת תגובות לחילול והתוקפנות נגד המסגדים שלנו, והוא לא יהיה האחרון".

כזכור, בליל שבת קודש המאבטח דולב ויאצ׳סלב נרצח מירי מחבלים על עמדת האבטחה בכניסה המערבית לעיר אריאל. המאבטח, שהיה בעמדת השמירה יחד עם ארוסתו - הגן עליה בגופו.

דולב ז"ל (מתוך פייסבוק)

ויאצ'סלב, בן ה-23 נולד למשפחה חרדית המתגוררת בקריה החרדית בעיר בית שמש. ובעבר אף למד במוסדות חרדיים בבית שמש, אך בשנים האחרונות החל לעזוב את הקהילה החרדית ועבר להתגורר סמוך לאוניברסיטת אריאל, שם היה סטודנט והתגורר שם בשכירות - למחייתו עסק באבטחה בעיר.

שני המחבלים, שתועדו במצלמות האבטחה, נמלטו מהזירה אך לאחר כ-20 שעות של מאמץ מודיעיני ומבצעי הם נעצרו בכפר קראוות בני-חסן. השניים לא התנגדו למעצר ויחד איתם נתפסו הנשקים. כמו כן, מספר מבני משפחתם נעצרו על ידי כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר