מתפללים וזוכרים

הגאון רבי בנימין חותה בקריאת תהילים • צפו

אלפים מצטרפים ליוזמת 'כיכר השבת' - "מתפללים וזוכרים", לקריאת אלפי פרקי תהילים לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה • הגאון רבי בנימין חותה בקריאת תהילים • צפו (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם • הפקה: איציק אוחנה)

הגאון רבי בנימין חותה, פוסק, מו"צ ומחבר ספרי הלכה, מצטרף למיזם 'כיכר השבת' - "מתפללים וזוכרים", לאמירת פרקי תהילים לזכרם של חללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה, ומסיים את 'היום השביעי' בספר - ובכך את הספר כולו.

לאחר מכן מסביר הרב את חשיבות המיזם והכרת הטוב שאנו חייבים לנופלים הי"ד: "אנחנו מוקירים טובה גדולה ומיוחדת לכל אותם שמסרו נפשם על קידוש השם רק כדי לשמור על יהודים שיסתובבו בארץ הקודש בהשקט ובבטחה, ומסרו נפשם על קידוש השם.

"אין לנו בכלל הבנה איזה מחיצה, איזה אולם הם נמצאים, הנשמות הקדושות האלה, שהלכו על קידוש השם. אותם קדושים וטהורים, שהלכו ונטבחו ונשרפו וירו בהם, על מה? על היותם יהודים ברי ישראל.

"אנחנו, חוץ ממה שיש לנו ערבות זה לזה, אנחנו חייבים להם הכרת טובה, הם מסרו נפש עבור כולנו, שנוכל להלך פה, ללמוד פה, לאכול פה, לישון פה, לכן כל אחד ואחד שקורא פרק תהילים, מדליק נר, לזכר אותם צדיקים, חוץ מהחובה של בן אדם לחברו יש כאן הכרת הטוב.

"יהי רצון שתהיה נשמתם צרורה בצרור החיים, השם יקום דמם בקרוב יקומו בתחיית המתים, יקיצו וירננו שוכני עפר, נזכה לגאולה השלימה בקרוב, אמן".

>> הכנסו עכשיו וקחו על עצמכם
ספר תהילים או אפילו פרק אחד - לזכרו של אחד הנופלים
<<

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר