"ברוח ודם נפדה" | צפו

ג'נין: מאות קוראים קריאות הסתה עם כלי נשק ביד

בעצרת על פטירתו של דאוד זביידי - הלילה בג'נין, השתתפו מאות אנשים, עשרות מהם, הניפו כלי נשק באוויר וקראו קריאות גנאי נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל • צפו (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הערב בג'נין (צילום: סעיף 27א')

דאוד זביידי, אחיו של המחבל זכריא זביידי, נפצע אנושות ביום שישי במהלך חילופי אש בין כוחות צה"ל לטרוריסטים, בהם נהרג גם לוחם הימ"מ נעם רז. הבוקר (ראשון) הוא מת מפצעיו בבית החולים רמב"ם בחיפה.

בג'נין, התאספו היום מאות אנשים - לתהלוכת אבל על מותו של זביידי, כאשר עשרות מהמשתתפים בעצרות, נשאו כלי נשק והניפו אותם אל-על, תוך שהם קוראים - "ברוח ובדם נפדה אותך, דאוד".

רבים מהצועדים במרכז ג'נין היו רעולי פנים, כאשר הם מניפים את הרובים באוויר וקוראים קריאות הסתה נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל.

עשרות רבות של כלי נשק, בתהלוכת אבל בג'נין: הידיעה על מותו היום (ראשון) בבית החולים רמב"ם של דאוד זביידי, אחיו של זכריא זביידי, הובילה לזעם בקרב תושבי מחנה הפליטים ג'נין - והערב התקיימה עצרת ענקית שרבים ממשתתפיה הניפו באוויר את הרובים.

בבית החולים רמב"ם מסרו לתקשורת כי "הפצוע הועבר לרמב"ם ביום שישי מונשם ומורדם והוגדר במצב אנוש עם הגעתו לחדר הלם. הוא טופל בטיפול נמרץ, והבוקר נקבע מותו".

דאוד זביידי נפצע אנושות ביום שישי במהלך חילופי אש בהם נהרג גם לוחם הימ"מ נעם רז. במהלך קרב היריות של לוחמי הימ"מ עם המחבלים החמושים, בזמן יציאת הכוחות מהכפר, נתקלו הכוחות במחבלים חמושים ובמקום נפתחו חילופי אש. רס"ב נעם רז נפצע באורח קשה ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם אך שם קבעו את מותו.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר