עושים סדר:

מה ההבדל בין ליסינג פרטי לליסינג תפעולי?

שוק הרכב חווה שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, ועדות לכך ניתן לראות בהשפעה האדירה של חברות הליסינג על עסקאות בתחום הרכב. אז מהו ליסינג? כל הפרטים בפנים (רכב)

(צילום: pixabay)

שוק הרכב חווה שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, ועדות לכך ניתן לראות בהשפעה האדירה של חברות הליסינג על עסקאות בתחום הרכב. למעשה, אם עד לפני מספר שנים יצירת קשר עם חברת ליסינג היה שמור בעיקר בעבור בעלי הון, ניתן בהחלט לומר כי תהליך של השכרת רכב או רכישה הפך לקל ופשוט יותר מאי פעם, והוא פונה למגוון קהלים, וזאת בשל שתי האפשרויות ליסינג פרטי או ליסינג תפעולי. אם גם אתם מתכננים לשכור או לרכוש רכב דרך חברה, בחרנו להציג את כל מה שצריך לדעת לגבי ההבדלים בין שני אלו, כך שתוכלו לקבל החלטה נכונה התואמת בדיוק את הצרכים שלכם.

ליסינג תפעולי - כל מה שצריך לדעת

חברות המתמחות בתחום של ליסינג תפעולי מציעות לנהגים אפשרות לשכור רכב למשך תקופה קצרה או ארוכה, כאשר במסגרת השירות הרכב רשום על שם החברה והיא זו שאחראית בפועל על התחזוקה השוטפת – החל מתיקונים במוסך ועד ביטוח. שירות של ליסינג תפעולי מתאים במיוחד בעבור חברות וארגונים שמספקים רכבים בעבור העובדים שלהן, וזאת בשל היכולת להימנע מהוצאות כספיות כבדות בעבור התחזוקה השוטפת, וליהנות מהיכולת להשיב את הרכב לחברה ולהזדכות על יתרת התשלום או לחילופין לקבל רכב חדש, במסגרת של עסקת טרייד אין. אופציה נוספת היא לרכוש את הרכב בתום השימוש, בהתאם ליתרת התשלומים שנותרו.

היתרון הבולט של ליסינג תפעולי נובע בעקבות היכולת לקבל מעטפת מלאה שחוסכת מכם התעסקות ומאפשרת לדעת מראש מהו התשלום הקבוע אותו תידרשו לשלם במסגרת העסקה, בשקיפות מלאה ועם שימת דגש על התאמה מדויקת לצרכים שלכם. כאמור, השירות מתאים בעיקר לחברות וארגונים, הן בשל הפתרון המלא של תחזוקת רכבים והן בשל היכולת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד, כולל ליווי מלא מצד הצוות המקצועי שזמין בעבורכם לכל אורך התהליך.

ליסינג פרטי – ללקוחות פרטיים

בניגוד לליסינג תפעולי, ליסינג פרטי מיועד בעבור המגזר הפרטי, כאשר היתרון של השירות נובע מתוך היכולת לשכור רכב לתקופה קצרה או ארוכה, מבלי לבצע רכישה של רכב חדש בעלות שיכולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. לאחרונה ניתן לראות מגמה שבמסגרתה יותר ויותר נהגים פרטיים וכן עסקים קטנים, שרוצים לשכור רכב לטובת שליחות למשל, נעזרים בשירות הזה וזאת בשל היכולת לשכור רכב חדש ומאובזר לצד תשלום חודשי קבוע.

נוסף על כך, במסגרת השירות ניתן לרכוש את הרכש בהתאם ליתרת התשלומים שנותרה לצד אפשרות לבצע טרייד אין על הרכב הקיים, ולקבל במקום רכב חדיש המותאם בדיוק לצרכים שלשמם בחרתם לבצע את התהליך. שימו לב כי ההבדל המרכזי בין ליסינג תפעולי לבין ליסינג פרטי נובע בעקבות רישום של הרכב על שם הלקוח, בניגוד לשירות של ליסינג תפעולי שבמסגרתו הרכב רשום על שם החברה. כמו כן, כל נושא האחזקה של הרכב מבחינת ביטוח ותחזוקה הוא על כתפו של הלקוח, ועל כן צריך לקחת את זה בחשבון כאשר פונים לחברה המספקת שירות של ליסינג פרטי.

לסיכום

קיימים הבדלים מהותיים בין ליסינג תפעולי, המיועד בעיקר ללקוחות מהמגזר העסקי, לבין ליסינג פרטי המיועד בעבור לקוחות מהמגזר הפרטי. וכן, צריך לקחת בחשבון כי ליסינג תפעולי מאפשר להימנע מהוצאות כספיות נוספות בעבור תחזוקה של הרכב מאחר והוא רשום על שם החברה, בניגוד לליסינג פרטי שהרכב רשום על שמכם. לבסוף, תקופת התשלומים היא קצרה יותר בתפעולי מאשר פרטי, ועל כן צריך לקחת את זה בחשבון כאשר פונים לחברה לטובת השכרת רכב לתקופה קצרה או ארוכה. בהצלחה ונסיעה בטוחה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר