רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע ול"ג בעומר

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: סיקור מלא על המתרחש מאחורי הקלעים בחגיגות ל"ג בעומר במירון; הערבי ששר לר' שימען; ההתנכלות לעיתונאית; כגשפני בא לעידית סילמן; מה חיפש איש הדיגיטל בצה"ל באולפן?; הביקור של שוואקי בבני ברק; העזיבה של ישי לפידות; הביקור של חיים ישראל; הטרקטורון של רולי דיקמן וחמש הכתבות הנצפות של השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

כזה עוד לא ראיתם: סמי אל שמאלי, ערבי ישראלי שפועל כמאבטח בהר מירון בשירת: "וַאֲמַרְתֶּם כֹּה לֶחָי, רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי".

והנה כסא המלכות של האדמו"ר מבאיאן, שההדלקה שלו היתה היחידה השנה במירון, מוכנס אחר כבוד בחזרה לרכב.

את העסקן שרוליק ורהטיימר, 'הסלקטור' בכניסה למתחם האח"מים בהדלקה בבאיאן, ראינו מפנה את הדרך לאדמו"ר.

רגע לפני הילולת הרשב"י במירון תפס 'זופניק' את‏ מפקד מחוז צפון במשטרה ניצב שמעון לביא, הפרויקטור צביקי טסלר ויועץ משרד התחבורה שלמה רוזנשטיין בתרגיל אר"ן בחפ"ק המרכזי בבית העם במירון.

מי שהגיע למירון מיד עם כניסת ל"ג בעומר היה הפרשן הוותיק נחום ברנע ששוחח עם כולם. 'זופניק' תפס אותו בשיחה עם הפרויקטור צביקי טסלר ומנהל מטה ההסברה של ההילולה אבי בלומנטל.

את מנכ"ל המרכז הארצי למקומות הקדושים הרב יוסי שווינגר ראה 'זופניק' מתברך בחמימות על-ידי כ"ק האדמו"ר מקרלין, בבואו לשאת תפילה בציון הרשב"י במירון. ביניהם נצפה האסטרטג והפרסומאי יוסי רוזנבוים.

מי שהקדים את בואו לציון הרשב"י לפני ההילולה הוא רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון הרב יהודה דרעי שאף הפליא בשירת אדוננו בר יוחאי.

באירועי ל"ג בעומר במרוקו ראינו את האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא בשיחה עם הגאון הרב יהודה דרעי.

במחלקת הביזנעס המפנקת במטוס בדרך לניו יורק, ראינו את גאב"ד קוממיות ירושלים הרב ישראל יצחק מנדלזון ועורך עיתון 'הדרך' אברהם דב גרינבוים.

(צילום: מוישי אקרמן)

בברית לבנו של יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי - יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי נצפה בשיחה אישית במשך זמן רב עם ראש ישיבת 'מאור התורה' הגאון רבי אברהם סאלים. 'זופניק' מריח בחירות.

ברחובות פריז נצפה הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר יחד עם ברוך נידאם ראש החטיבה הבינלאומית של זק"א תל אביב, כשהם בדרכם לאירוע פרטי.

(צילום: משה אלבז)

בדרך למירון תפסנו את עורכי 'כיכר השבת' חיים אילוז וחנני ברייטקופף יחד עם איש היח"צ פנחס פלינקר, מתרעננים בתחנת דלק.

דקות ספורות לפני ההדלקה של חסידות באיאן במירון, אנשי 'כיכר השבת' ישי כהן ואיציק אוחנה נצפו בסוד שיח עם חבר הכנסת מאיר פרוש מ'אגודת ישראל' וחיים רבינוביץ מבכירי העסקנים בבאיאן.

במכולת המקומית במירון ראינו את אנשי 'כיכר השבת' שימי שפר וחיים גולדברג מתפנקים על הסלטים רגע לפני ההילולה הגדולה.

במסדרונות משכן הכנסת קיבלו השבוע בברכה את הגאון רבי אליהו מנצור, רב קהילת ספרא בניו יורק, יחד עם עשרות מבני הקהילה. 'זופניק' תפס את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם הרב מנצור.

את חיים גולדברג תפסנו השבוע מראיין את ח"כ עופר כסיף על בקשת המשטרה לפתוח כנגדו בחקירה.

מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת' נתנאל לייפר נצפה השבוע עמל על ביקורתו במהלך נסיעה ברכבת.

(צילום: שלמה ו.)

הפרשן החרדי ישראל כהן השתתף במעמד הדלקת ל"ג בעומר עם בנו ארי אצל האדמו"ר מויז'ניץ.

(צילום: חיים ליפשיץ)

ברחובות המושב מירון תפסנו את המפיק הראשי של ל"ג בעומר במירון, דודי עזריאל, כשהוא רוכב על טרקטורון ששימש אותו לניוד באתר.

כמו סגן השר מתן כהנא - להבדיל – גם רב הכותל ובמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ נצפה בליל ל"ג בעומר במירון, כשהוא מלווה בשלושה מאבטחים.

את אבינועם קוטשר, היועץ הקרוב של מתן כהנא שהסתתר בחפ"ק, ראינו ממתין במחסום בכדי להיכנס למתחם האח"מים בהדלקת באיאן.

ואילו דובר המשרד לשירותי דת, אבי רוזן, נצפה בשיחת רקע עם העיתונאי אבישי בן חיים.

(צילום: רשת הנקודה)

בסמוך ראינו את הצמד איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן האחד עסוק במדורות בוואטסאפ והשני בשיחה מעמיקה עם עורכי הדין אוסדיטשר.

(צילום: רשת הנקודה)

גם את אריה אלישיב, נכדו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, ראינו בהר מירון.

(צילום: רשת הנקודה)

שעות לפני תחילת אירועי ל"ג בעומר במירון, ראינו בהר את אנשי התקשורת אריאלה שטרנבך ואבישי בן חיים מ'ערוץ 13', דב אייכלר ועקיבא וייס מ'כאן 11', אבי מימרן מרדיו 'קול חי' וקובי בורנשטיין מ'ערוץ 14' מראיינים עוברים ושבים ומתכוננים לשידור החי.

ל'זופניק' נודע, כי כמה קיצוניים התנכלו לעיתונאית אריאלה שטרנבך ודרשו ממנה להסתלק משטח ההר. היא לא נכנעה ומצאה פינה חדשה בהר בכדי למנוע חיכוך.

(צילום: צבי לוי ומשה כהן)

יואליש קרויס, איש 'העדה החרדית', לא נתן להנחיות להפריע לו ועלה להר מירון שם חגג לבנו את החלאקה.

רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ וסגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של 'דגל התורה' מנחם שפירא ברכם למתחם אח"מים בהר; כוכב הרשת מלך זילברשלג ממתין לאישור כניסת רכב בעליות למירון; ואבינועם קוטשר עוזרו של סגן השר מתן כהנא משבח את פעילות השוטרים בהר.

(צילום: משה כהן)

עוד פפראצ'י מהר מירון: כוכב הרשת שוקי סלומון בסלפי עם איש התקשורת יאיר שרקי מ'ערוץ 12' כשמהצד מי שמצלם אותם הוא יוני קדם; המפיק האגדי דודי עזריאלי ויועץ הפרויקטור לענייני מירון אליהו ארנד מפקחים שהכל מתנהל כשורה; והעסקן יצחק שיינין במתחם ה-VIP בהדלקה של חסידות באיאן - חדי עין ישימו לב ששיינין הגיע מגובס ברגל לאחר ששבר את רגלו באורח קשה ולמרות הכל לא ויתר להגיע למירון.

והנה איש התקשורת יאיר שרקי מ'ערוץ 12' ממתין לאישור כניסה להר; השדרן בצלאל קאהן מרדיו 'קול חי' בהפסקת סיגריה; מפקד מחוז צפון במשטרה שמעון לביא ודוברת המשטרה בצפון לאה לשם צופים על ההתנהלות המשטרה ברחבי ההר; האדמו"ר רבי שלמה בוסו, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש וילדיו והסטנדאפיסט שמעון פרץ - עולים להר.

(צילום: משה כהן)

חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' בהערכת מצב עם ישראל דרעי האחראי על המקומות הקודשים במרחב הצפון; איש הרדיו ירון בר, האדמו"ר מברדיטשוב ונגן הקלרינט נחמן צוקר בדרכם להר מירון.

(צילום: רשת 'הנקודה' ומשה כהן)

את חבר הכנסת ישראל אייכלר מ'אגודת ישראל' ראינו כשהוא מוסר הצהרה לתקשורת בכניסה להר מירון.

(צילום: משה כהן)

והנה ח"כ יואב בן צור נבלם על ידי קציני המשטרה בכניסה לגג הציון.

מי שנעדר מהר מירון בליל ההילולא היה לא אחר מאיש מירון הרב דוד חזן, שחגג בר מצוה לבנו יחד עם הילולת הרשב"י בסמיכות למירון בהשתתפות רבנים ואישי ציבור.

כאחד האדם: הגאון הרב בנימין חותה בדרכו לציון הרשב"י בהר מירון בהליכה רגלית.

(צילום: משה כהן)

את אנשי העסקים שמוליק וננה הלפרין ראינו יחד עם בני המשפחה עולים לאוטובוס מצפת למירון, כאחד האדם.

‏נגיד חסידות סאטמר הרה"ח יחזקאל ברקוביץ בסעודת הילולת רשב"י במירון אצל האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא. מהצד נראים משוחחים עסקן חסידות סאטמר יענקי יעקובוביץ ויועץ הפרויקטור אליהו ארנד.

'זופניק' שעצר בדרכו למירון בקבר רבי מאיר בעל הנס ראה שם את תת ניצב שמעון נחמני, ראש אג"מ, בתפילה חרישית כאחד האדם.

הפרשן החרדי אריה ארליך מעיתון 'משפחה' ודובר עיריית ביתר עילית שלומי גיל, ביציאה מהדלקת מדורת ל"ג בעומר בחצר חסידות 'תולדות אהרון'.

איש התקשורת אליעזר שולמן עורך חדשות 'משפחה' נצפה בעת ריקוד בהדלקת המדורה בשכונת חב"ד בלוד מקום מגוריו.

‏האדמו"ר הרב יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן) והאדמו"ר ממז'יבוז' בסוד שיח בהר מירון.

העיתונאי דודי בן חמו מידידי 'זופניק' נצפה בתפילה חרישית על ציון רבי שמעון בר יוחאי.

יוסי גמליאל, מנהל מחלקת הנוער בעיריית בית שמש, כובד ליצוק שמן בהדלקה העוצמתית של המשפיע רבי אלימלך בידרמן בבית שמש בהשתתפות אלפים.

(צילום: מ. לדרמן)

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נצפה השבוע בהליכת ספורט בקיסריה כאחד הספורטאים.

(צילום: אברהם אסולין)

'זופניק' ששוטט בכנסת תפס את ח"כ משה גפני בכניסה ללשכתה של ח"כ עידית סילמן שבאותו הזמן בכלל שהתה בלשכת שר הביטחון בני גנץ.

‏רגע לפני שטס לחו"ל, שר הביטחון בני גנץ אירח בביתו את בן משפחתו ידידו הרב נחום כהן שליח חב"ד בראש העין - שהעניק לו ספר על חייו של בן משפחתם הגאון הירושלמי הרב אברהם צבי כהן זצ"ל.

‏שר החוץ יאיר לפיד וחברי סיעת 'יש עתיד' חגגו יום הולדת לח"כ קינלי טור-פז. מקורבו איש התקשורת רפי פרלשטיין נצפה עם עוגת ההפתעה לחגיגות היובל.

חיבור למגזר? חבר הכנסת סימון דוידסון מ'יש עתיד' נצפה בהדלקת מדורת ל"ג בעומר בקרית צאנז בנתניה.

(צילום: shaul saada)

נשיא המדינה יצחק הרצוג שיגר ברכת וידאו מצולמת לשמחת בר המצווה לבנו של הרב חיים הורביץ רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב שנערכה באולמי 'טזורו' ברמת השרון, לאחר שנבצר ממנו להשתתף בשל נסיעתו לדובאי. ‏"אני זוכר אותך זאטוט, והנה אתה הופך לנער בוגר", אמר ואיחל: "שתזכה לעשות מצוות ולעשות טוב".

בשולי בר המצווה ראינו את סוד שיח בין זליג אורלנסקי מנכ"ל 'יתד נאמן' לשמעון סויסה יד ימינו של ראש עיריית אלעד ישראל פרוש.

בשמחה עצמה ראינו דואט מרגש של הזמר יונתן רזאל ומקהלת 'נשמה' לשירו של רזאל: "קטנתי מכל החסדים".

באולמי 'בית ישראל' בבירה נחגגה השבוע שמחת הברית לנכדו של סגן ראש העיר ירושלים ישראל קלרמן מ'דגל התורה' שכובד בברכות ובקריאת השם לנכדו.

רגע לפני הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון הפקח של גדולי ישראל אדיר מעטו והפעיל החברתי יוסף חלוואני ערכו טיסה במסוק מעל ציון הרשב"י.

בליל ל"ג בעומר ראינו את אדיר מעטו מאבטח את הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף במהלך הדלקת המדורה בבני ברק.

את החזן ר' מרדכי סאלם מארה"ב ראינו בסיום הזוהר שנערך בראשות הגאון רבי אליהו מנצור ביישוב ספסופה.

איש הדיגיטל החרדי בצה"ל ישכר זלמנוביץ נראה באולפן הקלטות עם הזמר החסידי בערי וובר והמפיק והמלחין הרשי ויינברג. "מכינים הפתעות", לחש מי שלחש ל'זופניק'.

‏המוזיקאים אהרל'ה סמט ומאיר אדלר נצפו כשהם עוצרים טרמפ בעליות להר מירון עם כלי נגינה.

(צילום אינסטגרם: m.gold)

הזמר יעקב שוואקי נצפה השבוע בארץ הקודש עם משפחתו תוך שהוא עורך סבב פגישות עבודה על פרויקטים חדשים לקיץ; 'זופניק' תפס אותו במלון וולדורף אסטוריה בירושלים בצילומים לקליפ לשיר שבת חדש שיראה אור בקרוב.

במהלך השבוע ראינו את יעקב שוואקי בתפילת ערבית בבית הכנסת איצקוביץ' בבני ברק.

לאחר התפילה נכנס יעקב שוואקי לקיוסק 'שלוימל'ה' הסמוך וחיפש מאפים ומיני מתיקה.

(צילום: אבי מלכה)

מה בתוכנית? חודשים אחרי שעזב את הגשת האקטואליה בבוקר, הזמר והיוצר ישי לפידות הודיע לאחר שנתיים, על מיצוי מהגשת תוכניתו 'פותחים שבוע' בערוץ 'קול פליי'. "ניפגש בקרוב", הוא מבטיח.

בנתיים, מי שיחליף את לפידות בהגשת תוכנית 'פותחים שבוע' הוא השדרן אשר גרייבר המגיש מגוון תוכניות מוזיקה ותרבות בערוץ.

המוזיקאים רולי דיקמן, יוסי רוטנר, שרוליק רוזנטל, אהרל'ה גולדמן ודוד קליגר השתתפו במעמד ההדלקה בכפר רות של 'ועד מבקשי השם' בראשות הרב אהרון בירנצוויג.

(צילום: אהרון שריג)

קודם לכן ראינו את רולי דיקמן יוצק את השמן למדורה; "אפשר לשתות?", הוא שאל ונענה בשלילה נחרצת.

(צילום: אלחנן קסל)

לפני ל"ג בעומר נצפה רולי דיקמן חוצה נהרות עם טרקטורון מיוחד באיים הקריביים.

(צילום: אבשלום דרחי)

את המאסטרו יואלי דיקמן ראינו במעלה הר מירון, ביום ל"ג בעומר עם יומי דז’לובסקי, אחראי האמבולנסים של 'עזר מציון'.

(צילום: רשת הנקודה)

ואילו הזמר אברמי רוט נצפה מאחורי הקלעים של טקס הזיכרון ל-45 הנספים באסון מירון, כשהוא מתארגן על העניבה.

(צילום: רשת הנקודה)

פפארצ'י: הזמר המזרחי חיים ישראל נצפה בביקור אצל המלחין בנצי שטיין בבית שמש.

בליל ל"ג בעומר ראינו את חיים ישראל מתקבל בהערצה בשמחה של הישיבה החסידית 'אורייתא' בראשות הרב דוד שפר.

(צילום: אייזנבך)

הזמר עמירן דביר נתפס באימון הקפצת כדור ברגל אחת; האם הוא הצליח? צפו בתיעוד של האח הזמר אריק דביר.

ימים ספורים לפני ל"ג בעומר בציון הרשב"י במירון ראינו את הצלם החב"די חיים טויטו והזמר החסידי מוטי שטיינימץ בתפילה במירון, רגע לפני הגעת האלפים.

על גג 'אור הרשב"י' במירון, נצפו המוזיקאים חיים ישראל, ארי היל, מאיר אדלר, בנצי שטיין, אהרל'ה סמט ומקהלת 'נשמה' - בצילומי קלי. קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים...

(צילום: יצחק ראשי. הפקה: נטע לוין)

והנה המפיק גדי ויטמן עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד, במעמד הכנה וכיסופים להילולת רבי שמעון בר יוחאי באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק.

הנגיד המלחין ר' חזקי וייס והמוזיקאי יענקי קטינא מארצות הברית נצפו בסיום פגישה עם הזמר והיוצר יונתן רזאל, לקראת שיתוף פעולה מסקרן בהמשך.

שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס הגיע לביקור מיוחד ברבנות הראשית לישראל, במהלך הביקור הגיע השגריר ללשכת הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף ונועד עמו למשך זמן ממושך, בפגישה נכחו חבר מועצת הרבנות הראשית הגאון הרב אליעזר שמחה וייס והרב מנחם שם טוב, לאחר הביקור הרב ברוך דרעי, חתנא דבי נשיאה של הראשון לציון - העניק לשגריר כרך 'ילקוט יוסף' באנגלית עם הקדשה מיוחדת.

כאחד האדם: פעיל הליכוד החרדי איציק שאג נצפה מחכה בתור בכניסה לטשולנט נהרי במודיעין עילית, שעה קלה אחרי שנצפה בטשולנט של בערל'ה בגבעת שאול.

(צילום: איתמר קירשבוים)

‏פרויקטור מירון צבי טסלר נצפה בסעודה לכבוד הרשב"י יחד עם יועצו אריק יקואל וראשי 'זק"א ישראל' חזי שבקס וישראל מורגנשטרן.

בהר מירון ראינו את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי יחד עם רב הסלבס מרדכי חסידים.

המשפיע הברסלבאי הרב מוטה פראנק מברך את בנו שהתחתן השבוע באולמי 'בית האלה'.

(צילום: מוישי ליפשיץ)

שחקן הכדורגל ערן לוי מקבוצת 'מכבי יפו' קיבל פרס שחקן מצטיין העונה לשנת 2022, כשכיפה לראשו וזקן של ספירת העומר.

‏הקומיקאי גיא הוכמן נצפה באירועי ל"ג בעומר בכפר חב"ד - עם כיפה לראשו.

(צילום: לוי נוישטט levi.n.770)

ברכת מזל טוב למנכ"ל 'איחוד הצלה' אלי פולק לרגל אירוסי בנו עזריאל עם שירה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר