קריסת מתווה ההילולה

טסלר: לרוב לא הסכמתי עם חסימת הר מירון

פרויקטור מירון, צביקי טסלר, התארח באולפן 'כיכר' והתייחס לקריסת מתווה ההילולה ואישר שההר נסגר למרות שלא הכיל 16,000 משתתפים והסביר כי חלק על המשטרה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

פרויקטור מירון, צביקי טסלר, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לקריסת מתווה ההילולה ואישר שההר נסגר למרות שלא הכיל 16,000 משתתפים והסביר כי חלק על החלטת המשטרה, כך גם בכיבוי המוזיקה בהר. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

פרסמנו השבוע ב'כיכר השבת' שבשעות השיא בהר היו סביב ה-8,200 משתתפים והיו שעות שגם היו הרבה פחות ועדיין עצרו את העליה להר, אתה מכיר את המספרים האלו?

"אני מכיר את המספרים, אנחנו עובדים כדי לדייק אותם אבל בסדרי הגודל שלך בהחלט נכונים".

אז אתה מבין את התסכול? אנשים הרגישו כמו בהמות המובלות לחליבה

"את התסכול של הציבור אני מבין לגמרי, אני לא צריך שאתה תגיד לי אותו, יש מספיק ערוצים והכל מגיע אליי, אני לא אדיש לזה, זה מחייב אותי לתחקיר עומק רציני ומדויק ואותו אני חייב לדווח לציבור וכך גם יהיה".

בזמן שהמשטרה עוצרת את העליה להר, אתה מאשר את ההחלטה?

"ההחלטה היא של המשטרה, במקרה אחד גם הייתי שותף ובשאר המקרים לא הייתי שותף לה וחלקתי עליה".

מוזיקה בהר המתווה שלך אישר?

"מוזיקה בהר על פי המתווה הייתה צריכה להיות לאורך כל הילולה וזה לא היה. כולם רצו שתהיה הילולה שמחה ושכולם יחזרו לבית בשלום. אני אישית לא חושב שהיה צריך לעצור את המוזיקה, בכל המקומות שגם היה אפשר להתערב - גם שיננו את זה, לא תמיד זה היה אפשרי. התקבלו החלטות ולא עם כולם אני שלם ולא עם כולם אני מסכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר