רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הפגישה המפתיעה ב'רמדה'; הטלטלה ב'מכבי'; החגיגה של דרעי; הניגון של אוחנה; הפרידה של ליצמן; המאבטחים של סיימון לבייב; הצניחה של שוקי סלומון וקובי סלע; הטור של טוקר; הביצוע של שוואקי ועוד... וגם, חמש הכתבות הנצפות של השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

כשוך חגיגות ל"ג בעומר וקריסת המתווה במירון, תפסנו את רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ בפגישה עם הרב אברהם פרויליך, חבר ועדת החמישה של מירון - במלון 'רמדה' בירושלים.

(צילום: reuven eldary productions)

טלטלה שלא נגמרת: לאחר שהודיע על התפטרותו וחזר בו, שוב שינויים ותזוזות בזירה החרדית בקופת חולים 'מכבי': בן ציון פדר מונה לתפקיד מנהל המגזר החרדי במערך השיווק, במקומו של משה שלזינגר שמונה למנהל דוברות, תקשורת ופניות הציבור במגזר החרדי תחת מערך ממשל ותקשורת.

בשמחת החתונה לבנו של חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה' ראינו ריקוד עליז במיוחד של מזכיר הממשלה שלום שלמה, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, והיועצים משה קלוגהפט וטל גן צבי שהודיע השבוע על פרישה מתפקיד ראש הסגל של נפתלי בנט.

חגיגות ל"ג בעומר אצל יו"ר ש"ס אריה דרעי לא הסתכמו בהדלקת מדורה על גבי מלגזה ובסעודה אצל רבי משה אבוחצירא אלא הגיעו לשיאם בליל שישי, אז בכירי פעילי ש"ס ומקורבי היו"ר חגגו בספסופה בסעודה מפנקת עם מיטב הבשרים והיינות היוקרתיים. הסיבה הרשמית: "סיום הזוהר". על החלק המוזיקלי הופקד הפייטן אדיר מלכא.

(צילום: מיכאל פרץ)

הרב הראשי לישראל לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו נצפה בדוכן חב"ד בשדה התעופה בניו יורק.

(צילום: ח. פוטוצקין)

אי שם בצפון הרחוק פגש 'זופניק' את הגאון רבי ישראל מאיר דרוק, נאמנו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל - בשיחה עם מנכ"ל 'רפואה ושמחה' מאיר קווין כשתינוק בעל מוגבלות על כתפיו. ל'זופניק' נודע כי הרב דרוק בא לנופשון לחזק ולעודד הורים לתינוקות מוגבלים בדרכי ההתמודדות.

פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ואריאל אלחרר הדובר של חבר הכנסת פטין מולא מ'הליכוד' תועדן מרותקים לנאומו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בישיבת סיעת 'הליכוד'.

(צילום: יוני קניג)

באירוע מצומצם בעיר העתיקה בירושלים נעמדו לתמונה משותפת גדולי הפייטנים משה חבושה ומרדכי סאלם ופרשן 'כיכר' ישי כהן. העתק תמונה הועבר ליחיאל נהרי.

את צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג תפסנו בשיחה עם לירן תמרי מ'ידיעות ירושלים' על אחד הספסלים בבירה ירושלים.

(צילום: יהודה אריה)

זאת בעוד כתבנו רפאל כהן נצפה בלימוד תניא עם הרב מענדי איבערט, שליח חב"ד באוניברסיטה העברית. "שיזכה להיות בינוני", מאחל 'זופניק' כמנהג המקום.

חברי מערכת 'כיכר השבת', נתנאל לייפר, משה מנס, אלי דן ודודי פלוג תפסנו במהלך יום צילומים ברחובות ירושלים.

(צילום: יהודה אריה)

יום שישי, ערב שבת קודש, מנכ"ל בית הנשיא, אייל שוויקי - שמלווה את יצחק הרצוג זה למעלה מ-15 שנים, מתחתן בשעה טובה. עומדים מהצד וצופים בחופה: ח"כ משה ארבל מש"ס ואיש העסקים אייל משיח.

בשמחת בר המצווה לבנו של חיים מנחם, חבר מרכז 'הליכוד' וחבר דירקטוריון 'קק"ל' - חבר הכנסת אמיר אוחנה, מבכירי 'הליכוד', עלה לבמה לנגן בגיטרה לצד הזמר עמירן דביר שהופקד על החלק המוזיקלי באירוע.

(צילום: יוסי רואש)

את חבר הכנסת מאיר פרוש מ'אגודת ישראל' ראינו בשיחת נייעס עם חסידים בכניסה לבית כנסת מקומי בשערי העיר בירושולים.

(צילום: א. ה.)

‏בשולי כנס לשכת עורכי הדין באילת - תפס אושיית הרשת יבגני זרובינסקי את יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני לשיחה וליבון הסוגיות שעל הפרק.

בהמשך ראינו את משה גפני מסתודד עם היועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלבליט ובכיר 'הליכוד' חבר הכנסת ניר ברקת.

חבר הכנסת צבי האוזר מ'תקווה חדשה' נצפה בשיחה אישית עם הפרשן הבכיר עמית סגל מ'ערוץ 12'.

בכניסה לחדר סיעת 'יהדות התורה' הופתע 'זופניק' לראות את יו"ר המפלגה משה גפני ודוברו המסור יעקב מורגנבסר בשיחה עם לא אחר מאשר אבינועם קוטשר, האיש של מתן כהנא.

לא הרבה יודעים אבל בעוד כשבועיים ח"כ יעקב ליצמן צפוי להגיע לראשונה לבית המשפט ולקבל את הדרישה להתפטר מתפקידו כחבר כנסת. 'זופניק' תפס רגע מרגש ונדיר כשליצמן התיישב ביציע המליאה ונפרד עם בני המשפחה.

היום, לקראת שבת קודש, תפסנו את יעקב ליצמן באחת החנויות ברחוב אשתורי הפרחי בירושלים, מחכה בתור כאחד האדם.

(צילום: ישראל שפירא)

את קובי אריאלי שהגיע לבקר בכנסת תפסנו בשיחה מחויכת עם ח"כ אורי מקלב.

מספר בחורי ישיבות שחדרו לכנסת נעמדו לתמונות סלפי עם ח"כ שלמה קרעי מהליכוד.

את ח"כ יעקב אשר פגשנו במסדרונות הכנסת בשיחה עם הפוליטי החרדי של 'כאן' מיכאל שמש.

במליאת הכנסת, רגע לפני משבר השקיות של גילה גמליאל, ראינו את חברי הכנסת משה ארבל וינון אזולאי מתאמים עמדות עם ח"כ בצלאל סמוטריץ.

רגע אחרי הם כבר ניהלו שיחה עם יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה; 'זופניק' תוהה אם הם העבירו מסרים לשת"פ עם 'הציונות הדתית'...

בעוד ח"כ מאיר פרוש שקוע במספרי החוגגים במירון, חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב נצפו בשיחה עם מזכירת הסיעה המיתולוגית טייבי גלבשטיין.

השר לשעבר יובל שטייניץ נצפה מנצל את הזמן במליאה להתעדכן בחדשות.

משוחררים מהמחויבות לנתניהו? חברי הכנסת ישראל אייכלר וחיים ביטון בשיחה חשאית בקצה המליאה.

בסמוך למליאת הכנסת עצר 'זופניק' את ח"כ יעקב מרגי ודוברו לשעבר אבי רוזן כדי לסכם את הילולת הרשב"י במירון והתרי הכניסה שרוזן חילק לעיתונאים.

'זופניק' מבקש את עזרת הציבור למצוא את הסרטון שצילמו חברות כנסת במליאה את ח"כ יעקב מרגי כאחרוני המעריצים.

את הח"כ המודח יום טוב כלפון שנזרק בבושת פנים על-ידי נפתלי בנט, תפס 'זופניק' בביקור במשכן הכנסת. קשה הפרידה.

הרב יעקב קנייבסקי, נכדו חביבו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל - נצפה השבוע בסיום מסכת סוכה בעיר מודיעין עילית, שנערך על ידי הבחור נחום קורנבלי אשר היה ממש לאחד מבניו של מרן זצ"ל.

(צילום: איתמר קירשבוים)

הפרשן ישראל כהן פגש השבוע את הידוען יואב אליסי - 'הצל' בתערוכת אומנות שהכנסותיה קודש למען חיילי צה"ל. 'הצל' סיפר לישראל כהן על מאבקו הנחוש ברשתות החברתיות למען כבודה הלאומי של מדינת ישראל והציע לכהן להשתתף גם במאבק החשוב.

את היועץ האסטרטגי אליהו ארנד, ראה 'זופניק' בלב שכונת מאה שערים בביתו של הנגיד יוסל טבק שם נערכה חנוכת מקווה 'טהרת חנה' שנתרם על ידי אחיו הנגיד אלימלך טבק עבור תושבי העיר מעלות לעילוי נשמת אמם ע"ה. בזה אחר זה הגיעו גדולי הרבנים הואדמו"רים. מחזה מעניין היה בצידי החדר כאשר האדמו"ר מפינסק קרלין הודה לארנד על הסיוע במירון: "גם אם היו מפריעים אחרים והרבה דברים לא יצאו לפועל, השכר זה על מה שפעלתם והרבה מתוך זה הצלחתם".

(צילום: שמוליק וינריך)

את סיימון לבייב, לשעבר שמעון חיות, בן למשפחה חרדית מבני ברק שהתפרסם בזכות תחקיר לא מחמיא ואף ריצה עונש מאסר, ראינו נכנס למגדלי חג'ג' ברחוב הארבעה בתל אביב, כשהוא מוקף באבטחה כבדה. ל'זופניק' נודע כי בימים אלו לבייב מצלם סרט אודות חייו בשנים האחרונות.

‏ערב שבת בניו יורק, נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר, החזן איצ'ה מאיר הלפגוט והפילנתרופית ד"ר מרים אדלסון חוגגים ביום ההולדת 90 למיליארדר צ'ארלס ברונפמן.

איש התקשורת בן דרור ימיני השתתף השבוע בהכנסת ספר תורה לקהילת 'חסל"ת' בראשות הרב צבי הורביץ, שתרם איש העסקים ג'ו אורנשטיין ובני משפחתו. ואם תהיתם מה זה חסל"ת? 'זופניק' בדק ומסתבר שזה ראשי תיבות של חרדים/חילונים/חסידים, ספרדים, ליטאים, תימנים/תוניסאים ועוד...

שדרן הרדיו דוד חכם מרדיו 'קול חי' שוב בחו"ל, הפעם הוא שוהה בלונדון, שם פתח אולפן נייד במלון המקומי ושידר את תוכניתו עם בצלאל קאהן.

את יו"ר ש"ס אריה דרעי תפסנו בסוד שיח עם רב הסלבס מרדכי חסידים בחתונת נכדו של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא 'הבבא ברוך' בן לבנו רבי יהודה אבוחצירא.

יו"ר ש"ס וסגן וממלא מקום ראש העיר באלעד יהודה בוטבול הגיע לאחל מזל טוב בשמחת החתונה לבתו של יו"ר 'איחוד הקהילות באלעד' וסגן ראש העיר אבי דיין (שפרש מש"ס לפני כמה שנים); 'זופניק' תוהה: האם יש מגעים לאחדות? ימים יגידו...

(צילום: נתנאל דיין)

ביום הולדת הפתעה לעיתונאי ואיש תיירות מרוקו יעקב אמסלם, בביתם של מיכאל ומורן פינטו, ראינו סוד שיח מעניין בין הרב נחמיה רוטנברג מסביון ולוי אדרעי החרדי של שר האוצר אביגדור ליברמן.

(צילום: אלי מזרחי)

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון חתמה על כתב המינוי של עו"ד וטו"ר ישראל ענדען מבית שמש, לחבר מועצת "יד ושם". 'זופניק' תוהה אם זה בגדר "קידוש השם".

חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס, מנכ"ל רשת 'בני יוסף' הרב אבנר עמר והרב רפי מנת השתתפו בבר מצווה לבנו של הרב שלמה אלחרר, מפקח ארצי ברשת 'בני יוסף' ונכדם של איציק אלחרר ראש לשכתו של הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף וחבר הכנסת לשעבר יאיר לוי, שנערכה בבני ברק.

את העסקן אהרל'ה יקטר תפסנו בסוד שיח רגוע עם שימי גשייד מנכ"ל 'רחשי לב' בכניסה לציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: איתמר קירשבוים)

והנה הצלם יהודה פרקוביץ אומר תהילים בכניסה לציון רבי שמעון בר יוחאי במירון, תוך כדי מסע הצילומים במקום.

(צילום: איתמר קירשבוים)

את איש ההצלה אפי פלדמן ראינו משמש בקודש את האדמו"ר מויז'ניץ ומחזיק לו את הנר בהבדלה בשבת התאחדות לחסידים בקרית גת.

(צילום: יהושע פרוכטר)

כזה עוד לא ראיתם! כוכב הרשת שוקי סלומון ואיש היח"צ קובי סלע, בצניחה חופשית מטורפת בצפון איטליה במסגרת חופשה מיוחדת, בגובה של יותר מ-1,000 מטרים.

חשיפת 'זופניק': שדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר יחל לכתוב - לראשונה בקריירה שלו – מדור על מוזיקה חסידית בעיתון האמריקאי 'עמי'; המדור השבועי יכלול חדשות מוזיקה, טור אישי וראיונות.

פינת הנוסטלגיה: הזמר ואיש התקשורת ישי לפידות בצעירותו כאיש יחסי ציבור מקבל את פניו של השחקן העולמי ז'אן קלוד ואן דאם בבואו לארץ לחנוכת מסעדה מקומית.

(צילום: אילן שושן)

רגע לפני שנכנס לראיון בתוכנית 'המבקר' באולפני 'כיכר השבת', הזמר אליעזר בוצר מנצל את הזמן ללימוד חסידות.

גדול הזמר היהודי מרדכי בן דוד בהנחת תפילין לבנו של כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר.

(צילום: מתוך אינסטגרם)

בהמשך ראינו את השניים פורצים בריקוד של שמחה יחד עם יתר מתפללי בית הכנסת.

(צילום: מתוך אינסטגרם)

גדול הזמר יעקב שוואקי ביקר ביום שישי האחרון במערת המכפלה בחברון ונתן את "אם אשכחך" בביצוע ספונטני יחד עם אחד החיילים ואורחים נוספים.

(צילום: רשת הנקודה)

הזמר ישי ריבו וצוות הנגנים שלו ישבו ולמדו תורה באוהל הרבי מחב"ד בניו יורק. התיעוד הגיע עד ל'זופניק'.

ואת שני החבר'ה מהאייטמים הקודמים - הזמרים יעקב שוואקי וישי ריבו ראינו כשהם שורפים את הבמה בקונטיקט בארצות הברית באירוע הסיום לפרויקט OLAMI עם מאות סטודנטים מכל העולם.

הפייטן יחיאל נהרי נצפה במחלקת עסקים בטיסת אמריקן איירליינס מניו יורק לתל אביב.

משעשע: הזמרים החסידיים מוטי וייס ואהרל'ה סמט בשירה מזרחית עם שיר 'אעופה אשכונה' בשמחת בר המצווה לבניו התאומים של המשפיע הברסלבי הרב ישראל פינטו זצ"ל - שנפטר לפני כ-3 וחצי שנים.

(צילום: דוד בן טוב)

הזמרים אריק דביר וקובי ברומר הקפיצו בשמחת החתונה לבנו של הרב יוסף טוויל ממקסיקו. בסיום האירוע החוגגים הפתיעו את דביר בעוגה יוקרתית לרגל יום הולדתו. מזל טוב!

עד 120: המוזיקאים קובי ברומר ואהרל'ה נחשוני והלהקה, הפתיעו את הזמר יונתן רזאל עם עוגה מיוחדת לרגל יום הולדתו ועליה איחולים, גם על הסינגל החדש שלו 'מהגר', שנכנס לפלייליסט בגלגלצ.

בחתונה שנערכה בניו יורק ביצעו הזמרים החסידים אוהד מושקוביץ ומרדכי שפירא דואט לשיר "בין קודש לחול". על ההפקה: אהרן טייטלבוים.

את הזמר החסידי מוטי וייס ראינו גם קונה אוכל לשבת במעדניית 'בורדו'.

ואילו הזמר פיני איינהורן נצפה סועד את לבו בטשולנט 'יריחו'.

(צילום: אלחנן ל.)

וזה כבר הזמר אלי הרצליך שפתח את עונת הקיץ עם "לחיים" משפריץ במיוחד...

(צילום: רשת הנקודה)

אאוצ': ילד הפלא הזמר חיים ציפל שבר את היד במהלך משחק כדורגל עם חברים.

הזמר בערי וובר נצפה בהקלטות לקליפ לשיר חדש באולפן של יענקי ברוין.

הזמר ואיש הרדיו ירון בר יצא באמצע אירוע באולם היוקרתי 'קאי' בעמק חפר לשיחה חשובה.

(צילום: א. ה.)

והנה הזמר רולי דיקמן נצפה מעתיר בתפילה בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: mb.b)

ברחובות פריז ראינו את הזמר אייל טויטו, על רכב פרארי בדרך להופעה.

(צילום: דוד חי)

הזמר בן סנוף בשירה מרגשת באירוע בר המצווה לבנו של איש העסקים שאול נקש במלון 'סטאי כנרת', בהשתתפות ידוענים ואנשי עסקים.

בחתונת בנו של אריאל דרעי, מנכ"ל קול ברמה, ראינו את אבי החתן בדואט חסידי עם הזמר מנדי וייס והמעבד והמנצח יואלי דיקמן.

(צילום: גיטי וינר)

באחד השולחנות ראינו את המפיקים נטע לוין, עוזר דרוק ושלום וגשל מבשלים אירוע שטרם נראה כמותו במגזר החרדי.

לאחר שקיבלה תפקיד פרלמנטרי בכנסת, ראינו את יעל צין בחניון הכנסת בשיחה עם יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני.

אמן החושים החרדי מני הולנדר טס השבוע להולנד להופיע בדינר לתורמים של אחד הארגונים הגדולים בעולם.

(צילום: פיני גולדברג)

בסיום יום צילום לקליפ החדש של הזמר יעקב שוואקי, הצטלם סוכן השחקנים החרדים ומלך הסטטוסים יוסי הופמן עם שוואקי: "סיימנו צילומים בהצלחה גדולה. תודה יוסי הצדיק".

ברכת מזל טוב לרב יעקב גלויברמן לרגל פדיון הבן לנינו בן לחתנו הקלידן לייבלה ליפסקר.

את מושיקו מוסקוביץ, מנהל אגף חירום ביטחון, מדיניות ושלטון בארגון 'איחוד הצלה' ראינו במפגן תמיכה ואהבה למדינת ישראל במנהטן, מתמודד מול קבוצת מפגינים שהניפו דגלי פלסטין.

פפראצ'י: אריאל עידן, כתב הדרום של 'ערוץ 14' בדרך לצילומי אוויר ממטוס פרטי מעל הפזורה הבדואית בנגב לצורך תחקיר נרחב.

(צילום: עמנואל לזר)

רגע לפני שעובר לארצות הברית: כוכב הרשת יחזקאל הלפרין במסיבת פרידה עם החברים הקרובים.

העיתונאית החרדית אפרת פינקל מ'ערוץ 13' עברה בשעה טובה טסט ורכשה רכב חדש; הנה היא כאן בנסיעת בכורה.

והנה יועצת התקשורת ליאל צור (הבת של יועץ התקשורת הבכיר רונן צור) בברכה והתייעצות אצל הרבנית לאה קולדצקי.

השחקן וכוכב הרשת אוראל צברי עצר השבוע לתדלק את רכבו בעיר התורה והחסידות בני ברק, עוברי אורח חרדים שזיהו אותו התגודדו סביבו לסלפי והתחברו לחשמל.

(צילום מתוך אינסטגרם galmalka)

גיבור ישראל איש הברזל זיו שילון חגג השבוע יום הולדת בהתוועדות בבית חב"ד רמת אביב שבתל אביב.

את השחקן בן זיני והיחצ"ן רון טרויאן ראינו במרכז חב"ד בתל אביב שם הניחו תפילין והתפללו.

(באדיבות אתר COL)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר