בשידור חי

הערב: כנס "קבלת התורה" עם הגר"ש אלתר

כנס ה"הכנה לקבלת התורה" שיתקיים הערב (חמישי) בבנייני האומה בראשות ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר לקראת חג השבועות – יועבר בשידור חי ב'כיכר השבת' (חסידים, ארץ)

הגר"ש אלתר (צילום: דבר אמת)

אלפי אנשים מכל החוגים והעדות צפויים להשתתף הערב (חמישי) בכנס הענק "הכנה לקבלת התורה" שיתקיים בבנייני האומה בירושלים, בראשות ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר. האירוע יועבר בשידור חי כאן באתר 'כיכר השבת' החל מהשעה 21:00 בערב, לאורך כל שעות הכנס.

מארגני האירוע הודיעו כי בנוסף, המעמד יועבר בשידור חי לרבבות עמך בית ישראל החפצים להשתתף במפגן התורה האדיר, אך בשל מגבלת מקומות הישיבה נאלצים להיעדר מהכינוס.

מעמד ה"הכנה לקבלת התורה" יתקיים באולם 'אוסישקין' המרכזי במרכז הקונגרסים – בנייני האומה, ובמרכזו יישא דברים ראש הישיבה הגר"ש אלתר. במסגרת ההכנות לאירוע נשכרו שירותיה של חברת ההפקות היוקרתית "דיימונד", בניצוחו של מאיר מרגלית.

יצוין כי בקהילת הגר"ש אלתר מדווחים כי אזלו כלל הכרטיסים שחולקו למעמד ה"הכנה לקבלת התורה". מוקדי חלוקת הכרטיסים הוצבו בשורה ארוכה של ריכוזים חרדיים ברחבי הארץ, כולל ערים ויישובים עם אפיון ליטאי-ספרדי בולט.

בקהילת הגר"ש אלתר מציינים עוד כי "למעמד הגדול אין שום קשר לאירועים בשבוע האחרון. המעמד תוכנן כבר לפני זמן רב, וזאת, לאור הביקוש הגדול בקרב קהילות ישראל מכל החוגים והעדות לשמוע את שיעוריו של ראש הישיבה הגר"ש אלתר. היות ובית המדרש של הקהילה צר מהכיל את כל מבקשי ה' החלטנו לאפשר לראשונה לכל עם ישראל ליהנות מנועם זיו אמירותיו של ראש הישיבה בענייני חג השבועות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר