רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: כשגפני התרגש מ... ליצמן; איש התקשורת שעבר תאונה; חבר המועצת בשיחה עם נאמן הבית; במה ח"כ מלכיאלי - לא הצליח?; הבכי של דרעי; כל מה שהתרחש בוועידת רבני אירופה בגרמניה; ידידיה מאיר נהנה ומצלם; יואלי דיקמן מתפנק ומתנדנד; הקלידן בריקוד עם הכלה; המנכ"לית שבאה לרבנית בתיווך הזמר וחמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

תמיד חלמתם להבין "התרגשות" מהי, נכון? מה זו "התרגשות", ובכלל – איך נראה בנאדם מרוגש? 'זופניק' ארגן לכם הצצה נדירה ל"התרגשות" נדירה עוד יותר - שלוותה גם ב"צער", לא פחות. צפו בח"כ משה גפני נפרד מח"כ יעקב ליצמן...

(צילום: ערוץ כנסת)

חשיפת 'זופניק': איש תקשורת חרדי בכיר עבר השבוע תאונת דרכים עם רכבו - וניצל בנס; הרכב בו נסע, כמו שאתם רואים בתיעוד שהגיע ל'זופניק' - התרסק.

הגאון רבי שרגא שטיינמן ראש ישיבת 'אורחות תורה' בשיח סוד עם מוטי פלאי נאמן ביתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין בבר המצווה לבנו של הרב יהונתן (יונתי) הוניגסברג.

"מה זה חברי כנסת? אנשים שלא הצליחו בלימוד תורה שלהם", ‏כך הגדיר חבר-הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס את התפקיד במהלך סיור שקיים עם ח"כ אוריאל בוסו בעיר אלעד, במהלכו שוחחו השניים עם תלמיד הישיבה שנפצע קשה בפיגוע הגרזנים בעיר וכעת החל הליך שיקום ארוך.

בכניסה לציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון ראינו את הגאון רבי ברוך מרדכי אטינגר ראש ישיבת 'כנסת יחזקאל'.

הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו של האדמו"ר מבעזלא בתפילה בדביקות בציון 'שמואל הנביא' לרגל יום הילולה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

‏יו"ר ש"ס אריה דרעי יצא להפסקה מהעדות הממושכת בוועדת החקירה לאסון מירון ונראה כשהוא ממרר בבכי על פטירתו של ידידו מזכה הרבים הצדיק רבי אורי זוהר זצ"ל.

(צילום: משה כהן)

רבה הראשי של מולדובה הרב פנחס זלצמן מלווה את יו"ר 'אגודת ישראל' בארה"ב הנגיד שלמה ורדיגר, בביקור שערכו חברי מועצת גדולי התורה ונגידים במולדובה.

בוועידת רבני אירופה שהתקיימה במינכן גרמניה, ראינו את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ובהמשך עם רבה של איראן הרב יהודה גראמי; 'זופניק' תהה האם הועברו מסרים בין הרבנים.

במהלך הוועידה תפסנו את איש 'כיכר השבת' חנני ברייטקופף בשיחה מחויכת עם רבה של איראן הרב יהודה גראמי. את תוכנה של הפגישה והשלכותיה, לא ניתן לפרסם כעת.

בשולי ועידת רבני אירופה ראינו את הרב משה לבל, המנהל הרבני של הוועידה וראש ישיבת תורת חיים - מוסקבה בדיון הלכתי עם הנגיד הרב דב גולדשמידט מפילדלפיה ארצות הברית.

רבה של אוסם הרב רפאל מנת באמירת 'אל מלא רחמים' במחנה הריכוז דכאו שבגרמניה יחד עם רבני ומאות משתתפי 'ועידת רבני אירופה' שהתכנסו השבוע בגרמניה.

בין כינוס להרצאה וצילום ראיונות, חנני ברייטקופף וישי כהן יצאו להפוגה על קפה קר - מחלב סויה - עם ינקי דרעי.

ח"כ יעקב אשר נצפה במהלך הוועידה עם נשיא הפרלמנט האוסטרי ועם ארמין לאשט (המחליף של אנגלה מרקל) וד"ר פטר נוימן.

כשיעקב אשר שאל את ראש ישיבת מרכז הרב הרב יעקב שפירא מדוע נפתלי בנט לא הוזמן לחגיגות יום ירושלים, הוא נענה בחיוך: "כי נשלחה לבנט הזמנה לרחוב בלפור...".

באותה ועידה במינכן ראינו את הפוסק הרב בנימין חותה עם הרב יהודה גראמי רבה של איראן והרב חיים ביתן רבה של תוניס וג'רבה.

את מנחה הוועידה, קובי אריאלי, ראינו מארח בשולחנו את חבר מועצת הרבנות הראשית הרב אליעזר שמחה וויס והרב ד"ר דב פופר.

זקן השבט העיתונאי הוותיק יצחק נחשוני הנעים את הטיסה לגרמניה בקריאת מוסף החג של 'מרכז העניינים'.

את ינקי דרעי, ראש מחלקה בהסתדרות הציונית העולמית, ראינו בשיחה עם עורך 'מרכז העניינים' שניאור ובר.

עם סיום ועידת הרבנים, ינקי דרעי נתפס מפנה את מזוודות רבני אירופה מהאוטובוס המפואר שעשה את דרכו לשדה התעופה.

את העיתונאי יצחק נחשוני ראינו שוב, הפעם בשדה התעופה בטורקיה, ממתין בסבלנות לחזור לישראל.

בחזור מוועידת רבני אירופה, שעתיים אחרי חצות הלילה, נעמדו קבוצת העיתונאים והרבנים לתפילת ערבית בלאונג' המפנק באיסטנבול, לאחר שפספסו את הטיסה לישראל ונאלצו לחכות בשדה התעופה עד הבוקר.

ציקי ברנדוין שלנו נצפה זונח לרגע את רוסיה ואוקראינה לטובת ראיון מרתק עם חבר הפרלמנט הבלגי החרדי, מייקל פרויליך.

איש העסקים והיזם הסדרתי ניסו צדיק, רב הסלבס מרדכי חסידים ואיש התקשורת איציק אוחנה – נצפו במפגש במסעדה היוקרתית 'הקומראן' בתל אביב.

מנכ"ל המקומות הקדושים הרב יוסי שווינגר נצפה בהילולת 'שמואל הנביא' מפקח שהכל מתנהל כשורה.

(צילום: משה כהן)

חבר הכנסת חיים ביטון מש"ס תועד בקניות לחג השבועות בסופר כאחד האדם.

חבר הכנסת יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' בקניות לחג השבועות בשוק מחנה יהודה בירושלים.

חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס ואיש החסד שוקי בריף בביקור חולים בבית החולים 'תל השומר'.

חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד' פגש באירוע את הפרשן ישראל כהן והבטיח לו שביבי חוזר בקרוב: "חשוב לנו לשמור מאוחדים על הגוש שלנו ולדאוג שיפלו בקרוב".

חבר הכנסת יריב לוין מ'הליכוד' והמיועד לזמן מה להיות ח"כ ב'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק בסיור ב'מרכז אחים' בבני ברק.

במסגרת ביקורו בהודו, שר הביטחון בני גנץ שחגג השבוע יום הולדת ב'לחיים' אחרי התפילה בבית חב"ד בדלהי שבהודו עם השליח הרב שניאור קופצ'יק.

בסעודת ראש חודש סיון, שנערכה במסגרת שיעורו השבועי של הרב יעקב סיני בהרצליה ראינו במשתתפים את חברי הכנסת שלמה קרעי ודודי אמסלם מ'הליכוד'.

במזנון הח"כים בכנסת תפסנו את הכתב הפוליטי של רדיו 'קול חי' - אבי רבינא מנהל שיחה צפופה עם חברי הכנסת ישראל כץ ויואב גלנט מבכירי 'הליכוד'. 'זופניק' שישב בשולחן סמוך, שמע לא מעט פעמים את צמד המילים: 'גדעון', 'החרדים'.

במהלך שיטוט של 'זופניק' במסדרונות הכנסת נצפה אריה ארליך מ'משפחה' מתבודד באחת מפינות המנוחה והנחלה סמוך ליציע העיתונאים.

אברכי כולל 'עטרת שלמה' בראשות רבי שלום בער סורוצקין, קיבלו פינוק מיוחד לחג השבועות: שקית עם מיטב דגני הבוקר לצד צידנית עמוסה בשלל מעדני חלב, ובהם: שוקו, אייס קפה, מוקה, גבינה צהובה, שמנת להקצפה לצד שלל מעדנים וסוגי גבינות.

תיעוד מרגש! למעלה מ-60 בחורי ישיבה ערכו השבוע סיום מסכת לזכרם של נרצחי הפיגוע הרצחני בעיר אלעד לפני כחודש, מי שעמד מאוחרי היוזמה הוא הצלם קובי שירה. על החלק המוזיקלי הופקדו הזמרים: חיים אביטל, יניב מדר והקלידן משה אברהם (מושמוש).

פפראצ'י: את השדרן והמגיש החרדי מנחם טוקר ראינו מצלם כתבה ל'רשת 13' יחד עם אשת הנדל"ן החרדית חני הורביץ.

איש התקשורת ידידיה מאיר כל כך נהנה בקונצרט 'רק לשמוח' בהיכל התרבות תל אביב בניצוחו של החזן אופיר סובול עד ששלף את הנייד והחל להסריט.

(צילום סלולר: חיים טויטו)

גם הרב הראשי לישראל לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו ורעייתו חיה נצפו נהנים בקונצרט.

(צילום: איתמר קירשבוים)

באותו קונצרט ראינו גם את היועץ הבכיר משה קלוגהפט עסוק באייפון.

(צילום: איתמר קירשבוים)

במהלך אירוע שבע ברכות לרופא בכיר מבית החולים 'מעייני הישועה' - אמן החושים החרדי מני הולנדר קרא את המחשבות של המנכ"ל שלמה רוטשילד והותיר את החוגגים בהלם.

ואילו בשבע ברכות לבנו של אריאל דרעי מנכ"ל 'קול ברמה' ראינו את שדרן הרדיו והבדרן יהודה שוקרון מ'קול חי' בחיקויים משעשעים של פוליטיקאים וידוענים.

(צילום: מנחם קולדצקי)

היועץ הרפואי הבכיר הרב בנימין פישר, יו"ר 'מגן לחולה', ביקר באוהל הרבי ובמרכז חב"ד העולמי בניו יורק כאורחו של הרב לוי מנדלזון, מנהל 'לב חב"ד'.

מנכ"ל זק"א ירושלים דובי ויסנשטרן נצפה נכנס לפנצ'ריה מקומית לתקן את רכבו.

(צילום: א. ה.)

סגן ראש עיריית בני ברק מש"ס עו"ד גדליהו בן שמעון וילדיו מתברכים אצל הדוד, נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן.

במעמד מצומצם של סיום הש"ס שנערך במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, הנעים בקולו גדול החזנים יחיאל נהרי בשירים לכבודה של תורה, במעמד נטלו חלק: הרב לוי פנחסי ראש ישיבת 'אור אברהם', בנו הרב יעקב כהן ראש ישיבת 'נזר התלמוד', ומקורביו של נשיא המועצת, דוד בן שמעון, מאיר פנחס, יהודה חזן וגדליהו בן שמעון; מי שהפתיע בקולו מול נשיא המועצת היה מאיר פנחס, 'זופניק' מביא תיעוד מיוחד מהסלסול שריגש את המשתתפים.

חבר מועצת העיר בני ברק עו"ד משה מורגנשטרן ואיש הפרסום דוד גלפרין בפגישת עבודה במסעדת 'הקומראן' בתל אביב.

רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב יצחק דוד גרוסמן, וראש עיריית חדרה ניר בן חיים, בריקוד סוער בשמחת האירוסין לבתו של הרב בן ציון נורדמן יו"ר 'דגל התורה' בחדרה, מייסד ומנכ"ל רשת 'מדעים ויהדות', ומכותבי הטורים באתר 'כיכר השבת'.

כוכב הרשת שוקי סולומון חלף ברחובות בני ברק והתפעל כשמצא את ראש העיר אברהם רובינשטיין בחלוקת שתיה ועוגות לבתי הכנסת לקראת חג שבועות.

הצלם אריה לייב אברמס ‏טס השבוע לארצות הברית, 'זופניק' בא להגיד שלום.

בצומת רמת שלמה בירושלים, באישון לילה, ראינו את הצלמים דוד מנדלסון ואלי קובין, בסוד שיח.

(צילום: א.ה.)

בערב ראש חודש סיון ראינון בציון השל"ה הקדוש בטבריה, את האדמו"ר מקאליב וראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין מעתירים בתפילה.

(צילום: זכריה כהן)

במהלך חגיגות 'יום ירושלים' בישיבת 'מרכז הרב' - נשיא המדינה יצחק הרצוג שיבח את אברהם פריד על השירה המופלאה. ומה השיב לו פריד? צפו בווידאו...

המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה בפגישה עם העסקן זאבי דרוק לקראת אירועי המוסדות 'תפארת ישראל' בראשות אביו הרב ישראל מאיר דרוק, בהשתתפות גדולי הזמר החסידי.

(צילום: נ. בריון)

במעמד המיוחד של מוסדות 'תפארת ישראל' ראינו את ר' שלומי קנייבסקי והזמר אהרל'ה סמט בסוד שיח; המפיק עוזר דרוק והצלם שלומי כהן מסכמים את האירוע המוצלח.

(צילום: איתמר קירשבוים)

רגע לפני שעלה לבמה באירוע המדובר - המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה ב'שיעור כללי' לקראת חג מתן תורה עם בחורי הישיבה.

במהלך הפוגה קלה בבר מצווה היוקרתית לבנו של רב קהילת 'נווה צדק' בתל אביב הרב צבי הורביץ - המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה מתפנק בנדנדת השראה.

בעוד גינאדי החצוצרן הראשי בתזמורתו של יואלי דיקמן חבש כובע חסידי ויצא ב"הלכה יומית" במתקפה נגד שר האוצר אביגדור ליברמן בצל הגזירות החדשות.

במסגרת צילומים לשיר קליפ חדש - הזמר רולי דיקמן והניצבים עצרו להתפלל מנחה בצידי הדרך, מי שעצר להשלים להם מניין היה משה שלזינגר מנהל מערך התקשורת ופניות הציבור במגזר החרדי ב'מכבי'.

‏רב מחוז תל אביב במשטרה הרב אליהו קב קיים ביום רביעי הכנסת ספר תורה לבית הכנסת של המחוז ומאות שוטרי המחוז זכו לכתוב אות בספר התורה. אורח הכבוד היה הרב הראשי לישראל לשעבר הרב ישראל מאיר לאו שנשא דברים לכבוד המעמד. במעמד השתתפו סגל הבכיר של מחוז תל אביב לצד סמפכ"ל המשטרה דוד ביתן, הרב הראשי למשטרת ישראל הרב רמי ברכיהו, היועץ האסטרטגי אליהו ארנד ומנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד. על השירה הופקד הזמר רולי דיקמן.

בהכנסת ספר תורה למטה המשטרה במחוז תל אביב, ראינו את הרב חנניה צ'ולק יו"ר 'עזר מציון' בשיחה עם הזמרים רולי דיקמן וצביקי לוקר.

(צילום: Mb.b)

‏הקלידן מוטי כהן שהתחתן השבוע בשעה טובה ומוצלחת בריקוד עם הכלה.

מאחורי הקלעים: הזמרים יעקב שוואקי ובני פרידמן בחזרות בקונצרט שהתקיים בניו יורק לאנשי הקהילה הסורית.

(צילום: Shmuel)

המעבד והמנצח בני לאופר בהקלטת כלי מיתר למחרוזת חופה של גדול הזמר יעקב שוואקי.

(צילום: אלי לב)

הזמר אלי הרצליך נצפה בקניון רמות מתלבט על רכישת אופניים לילדיו.

(צילום: רשת הנקודה)

ואילו הזמר איציק אשל נצפה חמוש באוזניות במהלך קניות ב'אושר עד'.

הזמר מוטי שטיינמץ נתפס קונה אוכל לשבת במסעדת 'גולדיס' בירושלים.

(צילום: יוסי בוימל)

בדרך לשיר חדש? הראפר ניסים בלאק והזמר ליפא שמלצר תועדו יחד באולפן הקלטות.

(צילום מתוך אינסטגרם)

משלחת בהרכב מלא של משרד ההפקות 'FDD פרודקשיין' יצאה השבוע לאיטליה לאירוע מקומי. בין הטסים אנשי המוזיקה: אוהד מושקוביץ, קובי ברומר, אהרל'ה נחשוני והלהקה, והמפיק דוד פדידה.

והנה הם, אוהד מושקוביץ, קובי ברומר והלהקה של אהרל'ה נחשוני מציגים לוק חגיגי במיוחד לקראת ההופעה במילאנו.

הזמרים שולי רנד, אמיר דדון והלהקה בדברי תורה רגע לפני עליה לבמה במופע 'יום ירושלים' במיתר.

והנה הזמר שולי רנד מארח את הזמר נתן גושן באמפי נהלל, באירוע לרגל פתיחת חודש המורשת היהודית, לשיר "דע בני אהובי".

המפיק יהודה קלמן נצפה ממתין לרכבת הקלה בירושלים כאחד האדם.

(צילום: יהודה אריה)

פקחם של גדולי הדור אדיר מעטו תועד השבוע בדרכו לאבטח אישיות בכירה.

האדמו"ר רבי ישראל יעקב איפרגן (הרנטגן) בחלאק'ה לנכדו, בן לבנו הזמר שלומי איפרגן.

(צילום: יוסף בוכריס)

האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא מאשדוד והרב אברהם יפה שלזינגר נשיא ישיבת 'בצל החכמה' בירושלים - בסוד שיח בדרכם לחתונת הפאר לבתו של המיליונר מרדכי ארזי מז'נבה, ברומא שבאיטליה.

ברכה והצלחה: דינה בן טל המנכ"לית החדשה של חברת 'אל-על' וסמנכ"ל החברה שלומי עם שלום, נכנסו לברכה והתייעצות אצל הרבנית לאה קולדצקי; את הפגישה יזם איש התקשורת והמוזיקה ישי לפידות.

איש התקשורת והמוזיקה ישי לפידות יצא לפני חצי שנה במסגרת 'גשר', לסיור קהילות באמריקה עם קבוצת בכירים בתקשורת ובמשרדי הממשלה; בליל שישי האחרון הוא הזמין אותם לביקור גומלין בעיר התורה והחסידות בני ברק - ובין השאר ביקרו החברים בישיבת פוניבז', כולל חזון איש, מלכות וקסברגר, וקינחו במסעדת מוטי'ס ומעדני זהבה.

במאור פנים: ‏ראש העיר ירושלים משה ליאון מאחל מזל טוב בשמחת ברית המילה לבנו של משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי בקופת חולים 'כללית' - מחוז ירושלים.

(צילום: אלי קובין)

את הרווק הנחשק ישראל דיסלר, אחראי הפקה ב'קול ברמה' והאמרגן של יוסף חיים שוואקי, תפסנו בתפילת מעריב מאוחרת בבית הכנסת איצקוביץ.

ברכת הרב: הרב הראשי לישראל לשעבר הרב ישראל מאיר לאו בירך את בנה הקטן של כתבת ערוץ 12 עמליה דואק.

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, סיים השבוע את תכנית מעוז למנהיגות שנלמדה במשך שנה וחצי וחזר ארצה מאוניברסיטת הרווארד ארה"ב.

יו"ר רשת 'נצח' הרב מנחם בומבך בסיור עם נציגי ארגון ה-OECD, הנמצאים בימים אלו בישראל והגיעו במהלך ביקורם לסיור בישיבת 'נשמת התורה' בירושלים.

שיתוף פעולה בין בתי החולים: הרב שלמה פלד רב בית החולים 'ברזילי' בסיור בבית החולים 'תל השומר' יחד רב בית החולים הרב יואב חנניה אוקנין.

"אתה לא מחובר לחשמל" • כשהשחקן אוראל צברי (שהפך לכוכב במגזר החרדי) פגש את רב הסלבס מרדכי חסידים.

אל תגידו לא ידענו: שינויים במשטרת העיר החרדית אלעד - רפ"ק אלי יעקב מפקד נקודת אלעד בשנים האחרונות יסיים את תפקידו בעיר בחודש הקרוב. מי שיחליף אותו הוא פקד אלירן ברגיג שמגיע לעיר מתחנת קאסם. אלי יעקב ימשיך לתפקיד בכיר ארצי בתחום הדרכת שוטרים.

הצלם איתמר קירשבוים נצפה רוכב על סוס בכפר הנוער בן שמן.

את שדרן הרדיו מושיקו שטרן תפסנו בתפילה בבית כנסת בבני ברק.

(צילום: משה שעיבי)

יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד ומתאם קשרי קהילה של 'כללית' נצפה חמוש באקדח בעקבות המצב הביטחוני.

ברכת מזל טוב לסטנדאפיסט החרדי יעקב חמו לרגל שמחת הברית לבנו.

(צילום: איתמר קירשבוים)

את בכירי 'הליכוד', חברי הכנסת דוד ביטן וישראל כץ ראינו בחגיגת יומולדת 38 לעדי רפאילוביץ, עוזרת הלשכה החרדית.

במלון יוקרתי ביפו, נערכה חתונה מתוקשרת בהשתתפות ידוענים רבים מהארץ ומהעולם. על המשתתפים אמנם נאסר להכניס פלאפונים לאירוע, אך 'זופניק' כידוע זכה ונמצא בכל מקום, וכך הצליח לתעד בסתר את אב בית הדין הרבני בחיפה הרב דניאל אדרי, מסדר חופה וקידושין בחתונת המפיק והשחקן דני אביכזר (איי) עם מאי אלמקייס, מהצד נראה איש העסקים דוד הלפרין ששימש כעד בחופה ואף חילק למשתתפי האירוע צמידי 'לשון הרע לא מדבר אלי' בעברית ובאנגלית.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר