"השאיר אדמה חרוכה"

איווט: "המסורת של נתניהו היא לפגוע בהתיישבות"

שר האוצר נאם בפתח ישיבת סיעתו אך לא התרשם מהמשבר הקואליציוני החריף, ותקף את נתניהו: "בשבילו זה מסורת לפגוע ביו"ש, החל מהסכם וואי דרך ההתנתקות" • צפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איווט ליברמן, היום (צילום: ערוץ כנסת)

שר האוצר, אביגדור ליברמן, נאם היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה של "ישראל ביתנו" בכנסת והציג כאילו אינו מתרשם מהמשבר הקואליציוני הנוכחי - על חוק יו"ש.

"עמדת נתניהו וחבורתו לא מפתיעה", אמר איווט, "רק לפני תקופה הסבירה חברת הכנסת מירי רגב, כי את הליכוד לא מעניין מקרים קשים, נשים מוכות - כי הרי למען החזרה לשלטון מותר הכל. פגיעה ביו"ש אצל נתניהו זו מסורת. זה בד.נ.א שלו, החל מהסכם וואי בשנת 1997, דרך התמיכה בהתנתקות וגם בשנה האחרונה שהייתה אופציה להעביר את חוק הריבונות - היה רוב והוא לא העביר את זה. נתניהו שחרר את יחיא סינוואר מהכלא".

ליברמן הוסיף ואמר כי הקואליציה צריכה למצוא דרך להתגבר. הקואליציה הנוכחית תולדה של אדמה חרוכה שנתניהו השאיר אחריו. מי שמכשיל את החוק זה הליכוד והציונות הדתית.

"אנחנו לא חייבים להעביר את החוק על יו"ש היום, והקואליציה תמצא דרך להתגבר על המכשול הזה בהמשך. נתניהו השאיר אדמה חרוכה אחריו, מי שלא זוכר איך נתניהו השאיר את המדינה - כשהתקפל מול ארגוני הטרור".

ליברמן נשאל לגבי יוקר המחיה הגבוה בישראל וענה: "הממשלה הזו ראויה לשבח. אנו ממתנים את עליית המחירים. הצלחנו להוריד בחצי את עליית המחירים. המחירים לא עולים רק במדינת ישראל. בזכות הממשלה הצלחנו למתן בכ-50% עליית מחירים בכל העולם. אין עליית מחירים בישראל. יש בכל העולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר