במלאות השבעה

הרב סורוצקין: "הרב אורי זוהר היה שר הקירוב"

הרב אליעזר סורוצקין, המנהל הכללי של 'החינוך העצמאי' ומנכ"ל 'לב לאחים', התארח באולפן 'כיכר השבת' וספד לחברו הקרוב הרב אורי זוהר זצ"ל: "היה שר הקירוב" • צפו (חרדי TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

הרב אליעזר סורוצקין, המנהל הכללי של 'החינוך העצמאי' ומנכ"ל 'לב לאחים', התארח באולפן 'כיכר השבת' וספד לחברו הקרוב הרב אורי זוהר זצ"ל. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "כשהיינו מדברים בלימוד הוא היה מדבר כמו בן תורה שלמד בבריסק. הוא היה אדם גדול שנהג לבטל את עצמו בפניהם של גדולי ישראל. אני זוכר שפעם אחת רצינו שהוא יעשה משהו שהוא לא רצה לעשות, ואז הוא הציע שנלך לשמוע את דעתו של מרן ראש הישיבה דאז הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, ובכניסה הוא אמר לו כך.

"ראש הישיבה, אני לא רוצה לשמוע את מה שראש הישיבה אומר, אלא לעשות את מה שראש הישיבה עושה, וזה לשבת וללמוד.

"אני זוכר שהראש ישיבה ענה לו שיש לו חיוב לעשות את המעשה, ושאם לא כן הוא נחשב בגדר עריק ממש, וכשהוא שמע את התשובה לא היה לו אפילו רגע אחד של היסוס. זה היה הרב אורי זוהר. אני חושב שאם התאבלנו לאחרונה על מרן שר התורה, כעת אנחנו אבלים על שר הקירוב".

הרב סורצקין הוסיף: "הרב אורי זוהר ניצל כל דקה ללימוד ולניצול הזמן ואין אלא לומר שהוא היה שר התשובה בכך שהוא נתן את השראתו לחוזרי בתשובה רבים שראו בו דמות למופת.

"הוא הנחיל מורשת מאד ברורה בנושא החזרה בתשובה ובנושא היחס לחוזרים בתשובה שהיה כל כך קרוב אליו, עד כדי כך שהוא היה נותן לי הוראות ברורות ולא התייעץ איתי כשעל הכף עמד נושא של קבלת ילד, בן לחוזרים בתשובה למערכת החינוך של החינוך העצמאי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר