"קנתה בגדים" | צפו

חכם שלום כהן בירך את המעוכבת שהתארסה במפתיע

סיפור הנס שמסעיר את ירושלים: בחורה מבוגרת, נכנסה למעונו של חכם שלום כהן, ופרצה בבכי כשביקשה ברכה, הרב התחייב לה; "עד פורים תראי ישועה" - זה מה שקרה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
המעוכבת אצל נשיא המועצת (צילום: באדיבות המצלם)

בחורה מבוגרת שעברה את גיל ה-30, התחתנה אמש (רביעי) בירושלים, כשמאחורי החתונה, עומד סיפור נסי - המסעיר את ירושלים.

הכלה, היא בת 33, וכבר שנים רבות היא מחפשת את המיועד לה - אך ללא הצלחה. ביום הולדתה - באמצע החורף האחרון, בצר לה, היא פנתה כשהיא מיואשת לנשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, כדי שיברך אותה.

הבחורה נכנסה לחדרו של חכם שלום, שהיה שקוע בתלמודו, חכם שלום, מלמל בפיו כמה מילים ובירכה, אך הבחורה התעקשה וביקשה בתחנונים, שהצדיק יגזור ויכריע את חתונתה.

חכם שלום, החליט להיענות לבקשתה, ותוך שהוא מרים את ראשו מספר הלימוד, הוא בירך אותה: "עד פורים בעזרת השם תראו ישועה".

הבחורה יצאה בהתרגשות ממעונו של נשיא המועצת, וכבר למחרת בבוקר יצאה למסע של קניות לבגדים וכלים חדשים לקראת הקמת ביתה בקרוב. וזאת בלי חתן שעדיין נראה באופק.

הורי הבחורה המבוגרת, קצת תמהו על התנהגותה המוזרה של הבחורה, אך היא עמדה על דעתה בביטחון גמור ואמרה "הצדיק גזר, גמרנו עד פורים, אני מתחילה להתכונן לקנות דברים לבית החדש".

ואכן, כפי ששומעים בסיפורים, בערב פורים תשפ"ב - שמחה וצהלה מילאה את הבית בשכונת רמות בבירה, לאחר שהבחורה המבוגרת מצאה את זיווגה.

אתמול, קודם חתונתה הגיע הבחורה למעונו של נשיא המועצת, וכשהיא מתרגשת בבכי ביקשה להודות על השמחה הגדולה בברכתו המיוחדת. חכם שלום, בירך את הכלה, שיזכו ויעלה זיווגם יפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר