החל מהיום

אין צורך בבדיקת קורונה בכניסה לארצות הברית

אחרי שנתיים וחצי של מגיפה, הרשויות בארצות הברית החליטו להסיר את חובת הצגת בדיקה שלילית בכניסה למדינות ארצות הברית • הסיבה: פגיעה בביקוש לטיסות בינלאומיות (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
שדה תעופה בארה"ב (צילום: Shutterstock)

בשורה משמחת: אחרי למעלה משנתיים וחצי בה מגיפה הקורונה משתוללת בכל העולם, בארצות הברית החליטו להסיר את החובה להציג בדיקה שלילית שבוצעה 24 שעות לפני הכניסה למדינה.

עד היום, מאז החליט ממשל טראמפ בסוף שנת 2020, כל אדם שהיה רוצה להיכנס לשטחה של ארצות הברית, תיירים ואזרחים כאחד - היו צריכים להציג בדיקת קורונה שלילית בכניסה למעצמה החזקה בעולם.

הסיבה להסרת החובה באה בין היתר בצל קריאות חוזרות ונשנות במהלך החודשים האחרונים של חברות תעופה ותיירות על כך שחובת בדיקת הקורונה מצמצמת את כמות התיירות הנכנסת ופוגעת בכלכלת התיירות האמריקנית.

נשיא איגוד התיירות האמריקני בירך את החלטת נשיא ארה"ב ביידן ואמר:"כל הכבוד לממשל ביידן על ההחלטה, שתביא מבקרים מכל העולם ותאיץ את התאוששות תעשיית התיירות האמריקאית."

עוד אמר: "הטיסות הבינלאומיות הנכנסות חיוניות לעסקים במגזר הזה, שנאבק לקזז את הפסדיו".

בתוך כך, גורמים בממשל ביידן אומרים כי במהלך שלושת החודשים הקרובים יעקבו מקרוב אחר התפתחות אפשרית של הקורונה בארה"ב ויבחנו את הפטור מבדיקה בהתאם למצב התחלואה בחודשים הבאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר