גזירות שר האוצר

הרב תקף: "דוברמן הזה, מי אתה? אתה אפס"

הרב דניאל זר, נשיא מוסדות 'אור דוד' בבני ברק, תקף היום בחריפות את שר האוצר אביגדור ליברמן; 'רשע מרושע, העמלק של הדור, בלעם הרשע, המן הרשע, צר צורר' (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

מי אתה בכלל? אתה כלום, אתה אפס! הרב דניאל זר, נשיא מוסדות 'אור דוד' בבני ברק, תקף היום (שלישי) בחריפות את שר האוצר אביגדור ליברמן.

הרב פתח את דבריו: "אברכים מוסרים נפש על התורה, יום ולילה יושבים במסירות נפש, על מה? אלף שמונה מאות שקל בחודש, יש כוללים שמקבלים גם תשע מאות שקל בחודש, אברך תשע מאות. איך אפשר להבין את זה? שמונה מאות, אלף, אלפיים".

הרב המשיך: "ובא הרשע המרושע הזה העמלק של הדור, בלעם הרשע, המן הרשע זה הצר והצורר זה דוברמן השמן דובון הזה, זה רשע מרושע שונא ישראל ואומר: 'צריכים לזרוק את החרדים למזבלה'. אם החרדים היו אומרים את זה על אתיופים או על ערבים כל המדינה היתה משתוללת - לזרוק את החרדים למזבלה?! ועכשיו הוא מעיז בפה המלוכלך שלו פה המטונף שלו לבוא להגיד רוב הכסף הולך לכוללים שלומדים שם מגיל עשרים ותשע... אתה בור ועם הארץ כוללים לומדים גם מגיל עשרים אדם מתחתן בא לכולל כל גיל שלא יהיה. אומר ליברמן: 'מגיעים בבוקר אוכלים סנדוויץ שותים קפה מדברים פוליטיקה ואז פותחים כמה ספרים אין סיבה לממן אותם'", הרב זר תקף: "רשע! בא לאור דוד תבוא לאור דוד תראה איך לומדים כמו אריות כל היום תבוא תראה איך לומדים פה. לך לפונוביז' לך לכל ישיבה בארץ לומדים כמו אריות באיזה הקרבה לא מדברים דברים בטלים על מה אתה מדבר בכלל רשע".

הרב הוסיף לתקוף: "תדע לך דוברמן אתה עכשיו מרגיש שאתה שר, אבל תדע לך: אדם שעובד בביוב, עובד בזבל, אבל מניח תפילין ושומר שבת בשמים יותר חשוב ממך! אדם מחלל שבת לא רואים אותו, בשמים אתה רודף תורה שונא תורה יש לך פה לדבר על תלמידי חכמים?!".

"חז"ל אומרים כל מי שמבזה תלמידי חכמים אין תרופה למכתו, אתם יודעים מה זה אין תרופה למכתו? הוא מקבל מחלה שאין לה תרופה - אין תרופה למכתו! ועוד לשמוע בזיון לתלמידי חכמים ולא להגיב זה נורא ואיום. מה כתוב אז חייבים למחות, מי אתה בכלל? רשע מרושע, עוכר ישראל, עוכר ישראל! משכורות לאימאמים כל מיני ערבים גויים שונאי ישראל".

הרב סיפר: "עשו סקר לפני שבועיים, שבעים וחמש מהערבים הישראלים אומרים שאין לנו זכות קיום פה והם מקבלים מליונים ומליארדים, כל שריר שהם עושים עוד מליונים עוד מליונים מליארדים לערבים, לחתולים יש כסף, לכולם יש כסף, לערבים יש, לשונאי ישראל יש כסף, לאימאמים יש כסף, אף אחד לא מדבר? ולחרדי בני תורה שעליהם העולם עומד אין כסף?".

הרב סיים: "עוד מעט תראו את זה, המשיח כבר בדלת, עוד מעט תראו את זה, אז תראו מה זה בן תורה עליו העולם עומד, אלה בני התורה. בורא עולם אומר 'אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי', אם לא לימוד תורה עשרים וארבע שעות ביממה לא הייתי בורא את העולם כל הבריאה כולה בשביל לימוד התורה, יבוא הרשע מרושע הזה, הכלב הזה ויפתח את הפה שלו כמו גולית... אתה תדבר על בני תורה? ירשע מרושע, מי אתה בכלל? אתה כלום, אתה אפס, אתה מרגיש אתה על הכסא אתה מתנפח, תראו עוד מעט בורא עולם איך ינפתח אותך באמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר