הזדכך בייסורים

טרגדיה באשדוד: האברך נפטר מהמחלה הנוראה בגיל 26

אחרי תקופת סבל, וייסורים קשים ומרים, בעקבות המחה הנוראה, הלך היום לעולמו, ביל 26 בלבד, האברך הרב לוי יצחק אקרמן, מחסידי ברסלב באשדוד • יטמן בירושלים (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
ר' לוי יצחק אקרמן ז"ל (צילום: shutterstock ולפי סעיף 27א)

טרגדיה קשה התרחשה היום (שבת) בעיר אשדוד: האברך הצעיר ר' לוי יצחק אקרמן ז"ל, מחשובי האברכים בחסידות ברסלב, הלך לעולמו בדמי ימיו, כשהוא בן 26 בלבד.

ר' לוי יצחק ז"ל נולד לאביו יבלחט"א הרה"ח ר' חיים חנניה אקרמן, מחשובי חסידי ברסלב, ובצעירותו הוא למד בישיבת גור בחצור הגלילית שם הוא נודע כשקדן וכמתמיד גדול.

בהגיע לפרקו הוא נישא לרעייתו. יחד הם הקימו את ביתם בעיר אשדוד שם הכירו רבים את האברך שהיה דבוק ברבותיו, והאיר פניו לזולת.

בתקופה האחרונה נאבק המנוח במחלה הקשה, במהלכה הוא סבל מייסורים ומכאובים קשים, אותם הוא קיבל באהבה, לצד ביטחון בהקב"ה שיצליח להמשיך ולגדל את ילדיו, אך במהלך השבתת נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה, רעייתו השבורה ומכריו.

הלווייתו תצא הערב בשעה 22:30 מביתו ברחוב אברהם שפירא 16 באשדוד, ובחצות הלילה מבית ההלוויות שמגר, להר הזיתים, שם הוא יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר