חתונה בחו"ל, חגיגה בארץ

כך יחגגו בסאדיגורה את נישואי אחיו של האדמו"ר

השתתפותו של האדמו"ר מסאדיגורא בחתונת אחיו הצעיר, נמנעה בשל הסכסוך המשפחתי - ובשל כך יחגגו הרבי עם חסידיו בבית מדרשו בבני ברק, בעת החתונה בחו"ל (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מסאדיגורה (צילום: שוקי לרר)

בחצר חסידות סאדיגורה יחגגו הערב (שני) את שמחת החתונה לאחיו של הרבי ובן זקוניו של האדמו"ר ה'עטרת ישראל' זיע"א, הבחור החשוב שמעון מנחם נחום, עם הכלה, בת הרה"ג רבי מאיר איתמר שוויד, אב"ד 'חלקת יעקב' וויליאמסבורג.

בשמחת החתונה שתתקיים בארה"ב צפויים להשתתף בני המשפחה, אך לאחר שנמנעה השתתפותו של האדמו"ר מסאדיגורה, זאת על רקע הסכסוך בחצר החסידות מאז הסתלקות האדמו"ר ה'עטרת ישראל' זצ"ל וסירובם של חלק מבני המשפחה להכיר בצוואה, יחגגו כלל החסידים בראשות האדמו"ר את השמחה בהיכל בית המדרש הגדול ברחוב גוטמכר בבני ברק.

במודעה מיוחדת שפורסמה בסאדיגורה נכתב כי "לעת השמחה העצומה השרויה במעון הקודש, שמחת אור חיינו, חמדת לבבינו עטרת תפארת ישראל מרן אדמו"ר זיע"א, נתאסף כולנו כאיש אחד יחד בהיכל בית המדרש הגדול לשוש במשוש השמחה כנהוג מקדמת דנא".

על פי התוכנית תיערך סעודה חגיגית בשעה 20:00 בערב לכלל החסידים שיבואו בבגדי שבת, ובשעה 21:00 יכנס הרבי לקול צהלה ורינה לשמחה הגדולה שתתקיים במשך כמה שעות, במהלכם יעברו החסידים לפני הרבי להגשת שטרי קבלות טובות להתחזקות בלימוד התורה.

הרבי ואחיו (שוקי לרר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר