רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: איציק סודרי נגד מנחם טוקר; הגרש"ב סורוצקין 'חתך' לסלבודקא; הגר"ד יוסף בקניות; הפוסק רוקד בחתונת בן אשת היח"צ; מי הפתיע את ראש המוסד לשעבר?; ישי ריבו בפריז; החקיין שהפתיע בחתונה; הרב ארוש והקליפ; הכינורות של יואלי דיקמן; הפוליטיקאים שהתייעצו עם המקובל; היומולדת של אביב אלוש; חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אש בטוויטר: לאחר שהשדרן החרדי מנחם טוקר 'הרים' ליאיר לפיד, כשצייץ שהוא "מעריך אותו ומאחל לו להנהיג את המדינה בצורה טובה עד לבחירות", נזף בו ידידו היועץ האסטרטגי איציק סודרי בחריפות וכתב: "אחי היקר. איכזבת אותי בענק בציוץ המטופש הזה", סודרי אף איחל לו: "לך לדרכך ליאיר שונא החרדים ועולם התורה".

בהנהלת רדיו 'קול חי' מיהרו לצייץ כי הם מתנערים מהדברים, ומיד לאחר מכן הציוץ של מנחם טוקר נמחק.

הגאון רבי שלום בער סורוצקין, ראש מוסדות 'עטרת שלמה' שהיה מהמקורבים ביותר לבית ברשב"ם של מרן שר התורה זצ"ל, הגיע השבוע למעונו של ראש ישיבת סלבודקא הגר"ד לנדו להזמינו לחתונת בנו הערב ב'כתר הרימון' בבני ברק.

(צילום: בית מרן גאון ישראל)

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף נצפה בקניות לשבת קודש בירושלים.

(צילום: א.ה)

במהלך אירוע בשכונת בית וגן הירושלמית ראינו לחיצת יד חמימה בין חבר המועצת הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ליו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני.

(תיעוד: רשת הנקודה)

ביציאה, ראינו את משה גפני מלווה במקורביו, מוישי זלושינסקי ופנחס ארליך, מנהל האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים, בעוד הדובר האגדי יעקב מורגנבסר ממהר לתפוס את מקומו ברכב השרד.

(תיעוד: רשת הנקודה)

הגאון רבי אביעזר פילץ ראש ישיבת 'תפרח' ויו"ר 'עזר מציון' חנניה צ'ולק, בריקוד ושירה עם המשגיח הגאון הרב דן סגל - שחיתן את נכדתו עם בנו של מנכ"ל 'עזר מציון' חיים פרוינד.

(צילום: שמוליק רובין)

הגאון הרב שרגא שטיינמן חבר 'המועצת' וראש ישיבת 'אורחות תורה' ראינו יחד עם מתנדבי ארגון 'עושים שמח', בבית החולים 'תל השומר'.

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן ראה 'זופניק' נערך לעוד פינת פרשנות באולפן 'חדשות 12'.

איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה נצפה מטייל ברחובות מולדובה יחד עם האיש החזק בקהילה היהודית המקומית דב לב-ארי, שאחראי על הקשר עם ממשלת אוקראינה.

זאת בזמן שחנני ברייטקופף מעורכי 'כיכר השבת' נצפה מתפלל ומדליק נר על קברו של רבי שבתי מרשקוב זצ"ל. 'זופניק' יעקוב אחר תוצאות התפילה ויעדכן.

ירח טוקר ,שמעון ברייטקופף ,יצחק,פלדמן

היועץ החרדי של wolt אירח במשרדי החברה בתל אביב את שותפיו הבכירים לאסטרטגיה חרדית ו , להיכרות עם עולם הwolt בישראל. ד"ש לבנט.

השניים, ירח טוקר ושמעון ברייטקופף נצפו גם בישיבת ועדת ההיגוי של ישיבת 'מיר' לקראת הדינר הגדול ב'אבניו', יחד עם שניאור פליישמן מ'פליישמן פלס הפקות'.

את הפרשן הבכיר עמית סגל ראינו במשכן הכנסת כשהוא מלווה בבנו הקטן.

(צילום: יוסי. א.צ)

יום שישי, בבני ברק, 'זופניק' קולט את הפרשן הבכיר ישראל כהן מלווה את טופז לוק, יועצו הקרוב של בנימין נתניהו, כשיחד הם אוספים זכויות וקונים חלות לכבוד שבת קודש, לקראת הפלת הממשלה ימים ספורים אחר-כך.

'זופניק' שם את ידו גם על תיעוד של השניים מתוך המאפייה יחד עם ישראל שטיין מבעלי מאפיית ויז'ניץ.

ימים ספורים אחר כך ראינו את ישראל כהן בזמן איכות עם בנו ארי, נהנים מהברווזים בפארק הלאומי ברמת גן, רגע לפני שכרמל שאמה הכהן מתחיל לגבות כסף בחניונים לתושבי חוץ.

בשמחת השבע ברכות לבתו של אברהם דוב גרינבוים עורך עיתון 'הדרך', ראינו את השדרן והמגיש אבי מימרן מרדיו 'קול חי' שנשא דברים לרגל השמחה. עוד נצפו: ישי כהן, שמעון ליברטי, אשר מדינה, אביאל חורי, אבי גרינצייג וארי גלהר.

(צילום: אלחנן קוטלר)

הפוסק רבי עמרם פריד בריקוד סוער בחתונה לבנה של אשת היח"צ והאופנה מירי ביילין.

(צילום: יהודה אריה)

בשעות הערב המאוחרות ברחובות בני ברק נצפה מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן בהתייעצות עם זקן חברי מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני.

שדרן הרדיו דוד חכם נצפה בריקוד של שמחה בהכנסת ספר תורה בבית הכנסת הסמוך לביתו בפתח תקווה.

בהמשך השבוע הגיע דוד חכם ('קול חי') יחד עם יקי אדמקר ('קול ברמה') לנופש בבודפשט.

אחרי שידור ברדיו 'קול חי' - המגיש והשדרן מנחם טוקר נצפה מזמין מנת סביח.

(צילום: אלי לב)

אמן החושים החרדי מני הולנדר נצפה מדהים את ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, בקטע שלא השאיר אותו אדיש, לאחר שהופיע בדינר בסביון לטובת הארגון של היועץ הרפואי אלימלך פירר.

בהמשך ראינו את הזמר והיוצר שולי רנד וראש המוסד לשעבר יוסי כהן מחליפים חוויות מלימודם יחד לפני למעלה מ-40 שנה בישיבת 'אור עציון'.

לאחר ההודעה הדרמטית על פיזור הכנסת, פגש העיתונאי החב"די לוי נוישטט את איש התקשורת מנדי גרוזמן בתוך רכבו בכפר חב"ד, והשניים פרצו בשירת: "המלוכה והממשלה לחי עולמים".

הפרשן צבי יחזקאלי מ'ערוץ 13' וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' - נהנה במתקן אומגה ברפטינג נהר הירדן.

את שגריר קזחסטן בישראל סאטיבלדי בורשקוב ראינו בארוחת צהריים בתל אביב עם עורך 'בקהילה' העיתונאי שלמה קוק.

בפתח מליאת הכנסת נעמדו יו"ר סיעת ש"ס, מיכאל מלכיאלי, ומזכיר הסיעה אשר מדינה, לשיחה צפופה.

את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ראינו מגיע לסעוד את לבו במזנון הכנסת.

(צילום: א.צ)

זאת בעוד ‏חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' נצפה מחויך עם שר הביטחון בני גנץ.

(צילום: משה כהן)

והנה חבר הכנסת חיים ביטון מש"ס בתפילת שחרית בהר שמואל.

(צילום: עובדיה כהן)

ותלמודו בידו: חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס עם ערימת ספרי לימוד במשכן הכנסת.

(צילום: מרדכי הלפרין)

את דוברו המסור של אורי מקלב, יהודה מנדלוביץ, ראינו בשיחה עם עורך חדשות משפחה אליעזר שולמן. את התוצאות ניתן לקרוא השבוע במדור, כנראה.

ואילו את יעקב מורגנבסר, דוברו של ח"כ משה גפני, ראינו בשיחה עם העיתונאית שרי רוט כשכל הזמן היו"ר מפקח על השיחה.

יונה ויזל, עוזרו של חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה', שהתארס עם שני טוקר, בתה של השופטת החרדית חוי טוקר - בניגוני דביקות יחד עם חבריו בשמחת אירוסיו.

מוטי בבצ'יק, האיש החזק ב'אגודת ישראל', נצפה בקניות לשבת קודש במעדניית 'שאבעס מרקט' בירושלים.

עו"ד עקיבא חופי, ראש לשכתו של חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס בשיחה תדרוך עם הפרשן הפוליטי מתי טוכפלד מ'ישראל היום'.

(צילום: משה כהן)

במהלך השוטטות במשכן הכסת תפס 'זופניק' את הפרשן הבכיר נחום ברנע מ'ידיעות אחרונות' בשיחה עם השרים (היוצאים?) נחמן שי ועמר בר לב.

השר לשעבר משולם נהרי נתפס בעדשת 'זופניק' ברגע של געגוע לכנסת כשהוא נפגש עם בכירי המשכן.

עוד לשעבר שנצפה השבוע בכנסת הוא שר הדתות לשעבר יצחק וקנין שהשתתף בישיבת סיעת ש"ס.

יצחק גולדקנופף מנהל רשת 'בית יעקב' והמועמד הנוכחי לכנסת הבאה מטעם חסידות גור, והרב ישראל מאיר מזכיר ועדת חסידי גור בדימונה בסיור להכרת צורכי הקהילה בעיר.

(צילום: ישראל שוורץ)

את איציק זרקא, האיש והסערות בליכוד, תפסנו בעוד רגע משעשע והפעם עם יונתן זינדל מפלאש 90.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק נצפה בריקוד עליז בחתונת נכדתו של רב העיר הרב פנחס אדרי בת לבנו הדיין הרב משה אדרי ב'אחוזת וגשל' בבני ברק.

(צילום: צבי לוי)

מנכ"ל 'איחוד הצלה' אלי פולק נצפה בקניות לשבת קודש.

(צילום: א.ה)

מיוחד ל'זופניק' מהאוויר: כוכב הרשת שוקי סלומון ואיש היח"צ קובי סלע טסו השבוע במטוס פרטי לחופשה מפנקת וצילום כתבה בכרתים שביוון.

אישי ציבור, אנשי עסקים וידוענים השתתפו בחגיגת יום הולדת 50 לאיש העסקים יעקב ביבלה, מבעלי רשת 'אור החיים', שנערכה בגן אירועים בלטרון; יצחק גולדקנופף, מנהל רשת הגנים של 'בית יעקב' והמועמד כרגע מטעם חסידות גור – נצפה כשהוא מחויך עם חתן השמחה כשמהצד ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין סועד; חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' בסוד שיח עם חתן השמחה; ראשי 'זק"א ישראל' חזי שבקס וישראל מורגנשטרן מחויכים עם חתן השמחה; האיש החזק 'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק בסוד שיח פוליטי; מנכ"ל 'יתד נאמן' זליג אורלנסקי בחיבוק עם חתן השמחה; ויוסי צימט מבכירי עיריית 'בני ברק' בשיחה עם האסטרטג יוסי רוזנבוים.

(צילום: יעקב נחומי ושימי רוזנברג)

והנה המוזיקאים ארי היל, יוחנן אורי וחברי מקהלת נשמה בשירה מרגשת בחגיגת יום ההולדת ליעקב ביבלה.

(צילום: יעקב נחומי ושימי רוזנברג)

את הזמר ישי ריבו ראינו במופע מטורף מול מאות אנשים בפריז שבצרפת.

(הפקה: יהודה גבי ואור דוידסון)

הזמר יעקב שוואקי בתיעוד מהאולפן הביתי בהקלטת הריאיון למנחם טוקר על האלבום החדש 'עליה' שישודר בתכנית 'מוצ"ש חי' השבוע.

במלון 'וולדורף אסטוריה' ראינו את המוזיקאים מוטי שטיינמץ, חיים ישראל, ישי לפידות, משה דוויק, יואלי ורולי דיקמן ועוד.. מקפיצים בשמחת בר המצווה לבנו של המפיק דודי עזריאלי.

(צילום: יצחק מלכא ושלומי כהן)

לזה האורחים לא ציפו: הזמר שלום ברנהולץ העלה במפתיע באמצע חתונה את ישראל מאיר טסה כוכב החיקויים החדש; צפו במה שהתחולל על הבמה...

במהלך חתונה חרדית בה הופיע הזמר והיוצר עמירן דביר, נגן הסקסופון הדביק שלט על כלי הנגינה 'ביבי המלך', זאת לאור ההליכה לבחירות.

(צילום: עמי שאלתיאל)

הזמר והראפר יאיר אלייצור בצילומים לקליפ חדש עם מורו ורבו הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב.

(צילום: משה מוהבר)

נוסטלגיה: הזמר החסידי זאנוויל ויינברגר הוציא לפני כשנה יצירה בשם 'מן השמיים', שהפך תוך זמן קצר ללהיט בכל אירוע ואירוע, המעבד והמנצח יואלי דיקמן חשף לנו השבוע את הרגע בו נולדו הסלסולים בשיר בעת ההקלטות באולפן שלו.

וזה כבר מאחורי הקלעים טרי של המעבד והמנצח יואלי דיקמן בהקלטת כינורות מרשימה ליצירה מיוחדת בביצוע של הרב דוד נדב ללחן של 'פרחי לונדון' - ר' יגאל צליק.

מרגש! במהלך מופע הבכורה 'לראות את הטוב' של הזמר איציק דדיה באשקלון, הוא ירד מהבמה לשמח באופן אישי אדם מבוגר שהתרגש עד דמעות.

(צילום באדיבות: lachyani's, יוסי לחיאני)

את החזנים אברימי רוט וישראל פרנס ראינו מתאמנים עם הקולות הייחודיים שלהם בירידה מספינת נהרות בבודפשט.

המוזיקאי בעל התזמורת עמי כהן והזמר אלי הרצליך נפגשו באקראי בתפילת שחרית לאחר שעמי התארח במלון ביישוב טלז סטון שבו אלי מתגורר.

(תיעוד: רשת הנקודה)

הזמר גד אלבז ומנהלו שלומי כהן נצפו בתפילה באוהל של הרבי מליובאוויטש.

את הכוכבים העולים, הנגן דוד שם טוב וילד הפלא חיים ציפל, תפסנו ברגע של לחיים בדינר יוקרתי. 'זופניק' תוהה אם היה לחיים בכוס של חיים...

(תיעוד: רשת הנקודה)

וזה כבר הביצוע המשותף של השניים, "הצילני נא הצילני נא הצילני נא"...

(תיעוד: רשת הנקודה)

בברית לבנו של מוטי דיקמן, האח של... ראינו שירה משותפת של רולי דיקמן, דוד שם טוב, קובי גרנבוים ומוטי לייכטר.

(תיעוד: רשת הנקודה)

בעל המנגן המוזיקאי שמואל יפת השתתף השבוע בחיפושים באזור הר מירון אחר הנער הנעדר משה קלינרמן ותיעד את ההתרחשות...

את הזמר שלמה כהן ראינו ממתין בעיריית בני ברק כאחד האדם.

הקלידן והמעבד יוחנן אורי ואמן הקלרינט אברימי בלטי, בשיחה מוזיקלית בשולי חתונה בארצות הברית.

(צילום: חזקי לוי)

השדרן ירון בר בריקוד סוער באולפני 'קול חי מיוזיק' במהלך שידור תוכניתו.

בסוד צדיקים מי יעמוד? המקובל הרב נתנאל שריקי שסידר חופה וקידושין בחתונת בנה של יפה בן דוד מזכ"לית הסתדרות המורים, בצל השביתות במערכת החינוך, נצפה בסוד שיח עם דודו האדמו"ר הרב יעקב ישראל איפרגן 'הרנטגן'.

לאחר מכן ראינו את הפוליטיקאים: גדעון סער, מירי רגב, ניר ברקת, מיקי זוהר וקטי שטרית מתייעצים על המשבר הפוליטי עם הרב נתנאל שריקי.

בחנוכת הבית של בית חב"ד החדש בבנקוק ראינו את הרב יוסף חיים קנטור, הרב נחמיה וילהלם, איציק שיינפלד, ישראל אשכנזי ועקיבא כץ.

הזמר ליאור נרקיס נועד השבוע עם יו"ר 'למענכם' היועץ הרפואי יוסי ערבליך ויועצי התקשורת אבי בלומנטל ומני חדד והנציח את הרגע הקסום.

את איש הקשרים אליהו שכטר ראה 'זופניק' מגיע לסיור ופגישה אישית במשרדי זק"א, שם קיבל אותו לא אחר מאשר מנכ"ל זק"א בעצמו דובי ויסנשטרן שאף העניק לאיש הקשרים את מדליית 'נאמן זק"א'.

בחתונת בנו של דודי רובינשטיין מנכ"ל 'חו"ל מהודר' עם בתו של סוכן הנסיעות אברהם פלדמן, ראינו את מנכ"ל 'ישראייר' אורי סירקיס, מנכ"ל 'ארקיע' עוז ברלוביץ' ודובר רשות שדות התעופה עופר לפלר.

בשמחת בר המצווה לבנו של שימי גשייד מנכ"ל 'רחשי לב', ראינו סוד שיח מעניין בין אברהם מנלה מנכ"ל חברה קדישא תל אביב לעו"ד הבכיר יוסי ויצמן.

כוכב הרשת יבגני זרובינסקי הגיע השבוע לסיור במרכז הילדים בביתר עילית של עמותת 'בלב אחד' שהולך ונבנה בימים אלו.

ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס, באירוע שבע ברכות לבנו של העסקן אייב פרידמן מניו יורק, השניים חברים טובים למעלה מעשור.

הרב אברהם יפה שלזינגר נשיא ישיבת 'בצל החכמה' בירושלים וברוך נידאם ראש החטיבה הבינלאומית בזק"א תל אביב נצפו בסוד שיח, בשולי חתונת בנו של המיליונר חיים מרציאנו מז'נבה עם בתו של המיליונר אריק רובו מפריז.

(צילום: מ.פ)

יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד נצפה מעתיר בתפילה בציון רבי ישעיה מקרעסטיר.

(צילום: דוד טרבלסי)

עו"ד ד"ר שלמה נס שעמד בראש 'פורום נס' מטעם משרד הכלכלה להתמודדות עם משבר הקורונה, נתן הרצאה בכנס ביוון בנושא הקורונה בראי שנתיים לאחור.

בחיוך רחב וסוכריות: רב הסלבס מרדכי חסידים וחבר הכנסת דוד ביטן מבכירי 'הליכוד' חוגגים את פיזור הכנסת.

ברכת מזל טוב למפיק יונתן בן טוב לרגל הולדת הבת בשעה טובה ומוצלחת.

המאפרת רויטל הר כסף מברכת את בנה מוטי שהתחתן השבוע בשעה טובה ומוצלחת. כזכור אב המשפחה איש החסד חיים הר כסף ז"ל, נהרג בתאונה הקטלנית בכביש 6 במהלך חול המועד פסח לפני כשנה וחצי.

(צילום: מאיר לביא)

במסיבת יום הולדת לשחקן אביב אלוש בירושלים, בכירי התעשיה נצפו חוגגים כשעל החלק האמנותי הזמר שולי רנד והלהקה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר