מעצר בירושלים

שלפו סכין ורדפו אחרי הרב: שני בחורי ישיבה חשודים באלימות ופריצה

תלמיד ישיבה לחוזרים בתשובה נעצר בסוף השבוע, ומעצרו הוארך אמש • חשוד שתקף יחד עם חברו רב בישיבה, רדף אחריו ושלף סכין • חשד נוסף: פרצו לבית עסק בשכונה ובזזו אלפי שקלים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר. אילוסטרציה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

שני תלמידי ישיבה לחוזרים בתשובה, בשכונת בית ישראל בירושלים, חשודים במקרי אלימות ופריצה. אחד התלמידים נעצר ביום שישי בידי שוטרי משטרת ירושלים, בעת שנכח בישיבה. במוצאי השבת נערך דיון בעניינו ומעצרו הוארך.

בדיון בבית משפט, שהתקיים אמש, פירטה המשטרה את האירועים. האירוע הראשון התרחש ביום שני בשבוע שעבר בישיבה לחוזרים בתשובה בשכונת בית ישראל. שני החשודים, שניהם תלמידים בישיבה, הגיעו לישיבה, שלפו סכין בפני הרב שנכח במקום והחלו לרדוף אחריו, אחרי שזה העיר להם על עניין כלשהו.

החשודים נעצרו וקשרו את עצמם לאירוע בחקירה, אך הכחישו כי תקפו את הרב. הם שוחררו והורחקו מהישיבה. כעבור יום חזר אחד החשודים, תלמיד בישיבה, למבנה, ואיים על רב נוסף בישיבה ותקף אדם אחר.

האירוע השני אירע ביום שלישי בשבוע שעבר. על פי החשד, שני החשודים הצעירים פרצו לבית עסק בשכונת בית ישראל וגנבו ממנו כמה אלפי שקלים.

לצעיר החשוד שנעצר אין כל עבר פלילי, אך לדברי המשטרה "הוא שותף לעבירות חמורות והפר הרחקה שהתחייב אליה".

ביום שישי, כאמור, נעצר אחד החשודים של משטרת ירושלים. במוצאי השבת הוא הובא לבית משפט שם הוארך מעצרו ביומיים. עורך דינו ביקש לשחרר אותו אבל בית המשפט לא קיבל את הבקשה והאריך את מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר