לאחר שכיהן כשגריר

דני דנון מתכונן לפריימריז; היועץ החדש: הדובר לשעבר של כהנא

דני דנון, שעזב את הכנסת לטובת התפקיד הנחשק - שגריר ישראל באו"ם, מתכוון להתמודד ברשימת הליכוד לכנסת הבאה • מי שכבר קיבל תפקיד בצוות החדש, הוא דוברו לשעבר של סגן שר הדתות מתן כהנא (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דני דנון | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 )

בחירות 2022: יו"ר הליכוד העולמי, שגריר ישראל באו"ם לשעבר, ומי שהתמודד בעבר בפריימריז נגד בנימין נתניהו - דני דנון, הודיע הערב (ראשון) כי הוא מתכוון להתמודד בפריימריז הקרובים של הליכוד.

בכנס של פעילי הליכוד שנערך הערב בכפר סבא, אמר דנון לפעילים: "לפני מספר שנים יצאתי לשליחות חשובה באו"ם ואני גאה במהלכים שהובלתי בזירה המדינית. נאבקתי למען האינטרסים של מדינת ישראל מול הגורמים הכי עוינים בזירה הבינלאומית וב"ה הבאתי הישגים אדירים. עכשיו הזמן לחזור לעשייה פה בארץ".

דנון אמר עוד לפעילים: "אנחנו הולכים לבחירות. יש מה לעשות ולתקן. הממשלה הזו, בשנה אחת הרסה הרבה מאוד. התקשורת מאתרגת אותם ולכן אנחנו לא מספיק מבינים את זה אבל את הנזק שעשתה הממשלה הזו ייקח הרבה זמן לתקן".

"מה שקרה בהר הבית זה אירוע תקדימי. מי נסע למלך ירדן כנציג הממשלה? לא בנט, לא לפיד, לא גנץ. מנסור עבאס נסע לסגור עם מלך ירדן הסדרים על נוכחות אנשי הווקף בהר הבית. כשנחזור לשלטון אנחנו נצטרך להיות חזקים מספיק כדי למשול ולשלוט".

כך או כך, דנון החליט לקחת לתפקיד העוזר והיועץ את דוברו לשעבר של סגן שר הדתות מתן כהנא, שעזב לאחרונה את כהנא, משה בסוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר