יכריזו מרד?

בכירים בליכוד לנתניהו: זה הצ'אנס האחרון שלך

בכירים במפלגה טוענים כי תקופת החסד של ראש האופוזיציה הגיעה לסיומה: "אם ייכשל בפעם החמישית - שיפנה את מקומו" • גם החרדים הבהירו לו כי לא יהיו מחוייבים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

הבחירות הקרבות הולכות ומסתמנות כקרב חייו של בנימין נתניהו. אחרי שבכירים ביהדות התורה הבהירו לו כי במידה שלא ישיג 61 בבחירות יראו את עצמם משוחררים מבלוק הימין, אתמול אמרו גם בכירים בליכוד כי "הבחירות הקרובות הן ההזדמנות האחרונה של נתניהו". כך מפרסם הבוקר (שלישי) הפרשן מתי טוכפלד ב'ישראל היום'.

לדבריהם, "גם אלה שמביעים כעת את התמיכה הכי גדולה בנתניהו אומרים בחדרי חדרים כי לא ילכו איתו למערכת בחירות שישית והוא ייאלץ לפנות את מקומו".

נכון לעכשיו מרד בליכוד נראה דבר רחוק ולא ריאלי. יחד עם זאת, בשיחות סגורות נראה כי רבים מבכירי הליכוד כבר מתחממים על הקווים.

הם נמנעים מלהתמודד בפריימריז הקרובים לראשות התנועה, אולם בשיחות עם בכירים אחרים ומקורבים, וכן עם בכירים במפלגות אחרות - כולל מפלגות הקואליציה - הם אומרים בפה מלא כי תקופת החסד שהעניקו לנתניהו חמש מערכות בחירות עומדת לפני סיומה. ובמידה שלא יצליח להרכיב את הממשלה הבאה - בכוונתם לקרוא תיגר על מנהיגותו, על מנת שהליכוד יוכל להרכיב קואליציה.

יודגש כי מעמדו של נתניהו בליכוד חזק, וגם במידה שיפסיד בבחירות ולא ירכיב את הממשלה צפויים למועמדים מולו קשיים אמיתיים בניסיון להביס אותו ולרשת את מקומו.

הדברים של בכירי הליכוד נאמרו, כאמור, אחרי דברים שאמרו לנתניהו בכירים ביהדות התורה, שהבהירו לו כי יראו את עצמם משוחררים מגוש הימין במידה שלא יושגו 61.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר