אחרי הסערה

אמסלם מתנצל: "רע"מ לא תהיה בממשלה"

חבר הכנסת מהליכוד שהביע תמיכה בצירוף המפלגה הערבית לקואליציה שכבר תהיה עם 61 אצבעות, חוזר בו היום במליאת הכנסת: "אין מקום לשום מפלגה אנטי ציונית" • צפו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ דודי אמסלם מבהיר היום (שלישי) במהלך נאום שנשא במליאת הכנסת כי "מפלגות אנטי ציונות כמו רע"מ לא יכולות להיות בשום ממשלה משום שהם אמורים לייצג נרטיב פלסטיני".

את הדברים אמר אחרי שעורר סערה ובראיון לקשת 12 אמר "מפלגות אנטי-ציוניות לא יכולות להיות חלק מהממשלה, כל עוד הממשלה לא מונה 61. אם מנסור עבאס רוצה להצטרף לאחר שיש לנו 61, אהלן וסהלן".

הליכוד הכחיש וראש האופוזיציה בנימין נתניהו האף תקף את אמסלם בהודעה חריפה לתקשורת בהאשימו באמירת דברים על דעתו האישית, ולא בפעם הראשונה.

כעת, אמסלם מבהיר את דבריו פומבית מעל בימת הכנסת, ואף צייץ את הנאום בחשבון הטוויטר שלו לצד הבהרת התנצלות על הדברים שאמר בעד צירוף רע"מ לקואליציה.

"גם אני מודה שהראיון אצל רסקין לא היה מוצלח. בחירת מילים לא נכונה שלי ודברים שלא הובנו כהלכה או הוצאו מהקשרם. אבל אתם מכירים אותי ואת זיקתי למסורת ישראל וליהדות. מי שלא רוצה מדינה יהודית שיצביע לשמאל! בממשלת המחנה הלאומי שנקים אין מקום לשום מפלגה אנטי ציונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר