13 מבוקשים נעצרו

צה"ל פעל בג'נין והגיב בירי לזריקת מטענים; פלסטיני נהרג

לילה נוסף של פעילות למעצר מבוקשים עבר על כוחות צה"ל - עם מעצרם של 13 חשודים בטרור; בג'נין, כוח של דובדבן וגולני עצר שני מבוקשים; במהלך חילופי אש במקום, נהרג פלסטיני (חדשות)

(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה במספר מוקדים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון למעצר מבוקשים, בין היתר בכפר ראשידה ובעיר שכם, ועצרו 13 מבוקשים שהועברו לחקירת כוחות הביטחון.

(צילום: דובר צה"ל)

במהלך הפעילות של כוח דובדבן וגולני בעיר ג'נין נעצרו שני מבוקשים החשודים בפעילות טרור. במקום, התפתחו חילופי אש לאחר שמחבלים יידו מטענים לעבר הכוחות.

הלוחמים, השיבו בירי ומדובר צה"ל נמסר כי "זוהתה פגיעה". הפלסטינים מדווחים כי מוחמד מרעי, בן 23 ממחנה הפליטים בג'נין נהרג במהלך חילופי האש.

נשק שנתפס (צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)

במהלך פעילות לוחמי צה"ל במחנה הפליטים אלעזה למעצר מבוקש החשוד בפעילות טרור ותפיסת אמצעי לחימה, זוהו מספר חשודים שיידו אבנים לעבר הכוח, שהגיב באמצעים לפיזור הפגנות וירי רוגר. גם במקרה זה זוהתה פגיעה.

בנוסף, בפעילות לוחמי צה"ל בכפר סילוואד, נעצרו שישה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, כמו כן נתפסו מספר אמצעי לחימה.

בחסדי שמים בכל ההיתקלויות במהלך הלילה, לא היו נפגעים לכוחותינו.

(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)
(צילום: דובר צה"ל)

בתוך כך, במהלך הלילה, סמוך לצומת הדואר בשומרון, נפצעו שלושה שוטרים באורח קל כשסימנו לגנב רכב פלסטיני לעצור אך הוא האיץ והתנגש באחת הניידות כשניסה להימלט.

הפלסטיני החשוד, נפצע באורח קל ונעצר ואילו השוטרים פונו לטיפול רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר