חיפושים נקודתיים בצפון

איפה מוישי?; שיחת הטלפון שהובילה להתפתחות בחקירה

ההתפחות הדרמטית בחקירת היעלמותו של הנער החרדי מוישי קלינרמן החלה בעקבות שיחת טלפון שבוצעה ביום שני; בעקבותיה, נעצר חשוד ונערכו אתמול חיפושים בנקודה מסוימת בצפון (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים אחר מוישי, בשבוע שעבר (צילום: דובורת המשטרה)

ההתפתחות הדרמטית בחקירת היעלמות הנער החרדי אברהם משה קלינרמן ממודיעין עילית עליה דווח אתמול (שלישי) התרחשה בעקבות שיחת טלפון שבוצעה ביום שני השבוע, כך נודע ל'כיכר השבת'.

על פרטי השיחה שהובילה להתפתחות הדרמטית - שבשיאה עצרה המשטרה חשוד בפרשה - לא ניתן כרגע להרחיב בשל צו איסור פרסום שהוצא על-ידי בית המשפט.

ההתפתחות הדרמטית; סיקור 'כיכר השבת':

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי אתמול חיפשה המשטרה את מוישי בנקודה מסוימת בצפון, בעקבות ההתפתחות בחקירה - אך לפי שעה החיפושים הללו עדיין לא הובילו לקצה חוט בשאלת מקום הימצאותו של מוישי.

הבוקר, המשטרה ממקדת את החיפושים באזור הר מירון.

גורם במשטרה אומר הבוקר ל'כיכר השבת': "עדיין לא פיצחנו את השאלה 'איפה מוישי?', המעצר וההתפתחות בחקירה עדיין לא מובילים אותנו לפיענוח של ההיעלמות, אנחנו חוקרים ומקווים שפה תהיה התשובה ושבתוך ימים נחזיר את מוישי".

הגורם מוסיף ומדגיש כי "במקביל לחקירה שמתנהלת, החיפושים בשטח נמשכים בכל העוצמה, כל הזמן".

מוישי קלינרמן (צילום: דוברות המשטרה, יכ"ל, באדיבות המשפחה)

כזכור, אתמול בית המשפט הוציא לבקשת המשטרה צו איסור פרסום בנוגע להתפתחות בחקירת היעלמותו של הנער החרדי אברהם משה קלינרמן. הצו הוצא אחרי מעצר של חשוד בפרשה. הצו אוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים. הצו הוצא לבקשת המשטרה שהחלה לחקור כיוון חקירה חדשה.

הנער הצעיר בן ה-16, מוישי קלינרמן, נעדר באזור מירון כמאה ימים. החיפושים אחריו נמשכים בכוחות גדולים, והערכה היא כי מוישי נמצא בישראל ולא עזב את גבולות הארץ. כעת, כאמור, המשטרה חוקרת כיוון חדש. במשטרה סבורים שמדובר בהתפתחות "משמעותית" ומשוכנעים כי מדובר בהתפתחות שייתכן שתביא לפתרון התעלומה סביב היעדרו של מוישי.

החיפושים אחר מוישי, בשבוע שעבר (צילום: דוברות המשטרה)

גיטי קלינרמן, אמו של מוישי, אמרה אתמול בשיחה עם 'כיכר השבת' כי היא לא תולה תקוות רבות בהתפתחות בחקירת המשטרה, ומבקשת מהציבור להמשיך להתפלל. "אנחנו לא יודעים כלום", היא אמרה בתגובה לכך שהמשטרה עצרה חשוד, "אני לא תולה תקוות".

האם הוסיפה ואמרה: "אנחנו מתפללים ואני מבקשת מכולם להמשיך להתפלל ולחפש. צריכים להמשיך בחיפושים גם עכשיו".

"יש לי תחושה שהוא חי", סיימה באופטימיות. "אני מרגישה שהוא יחזור הביתה במהרה".

החיפושים בצפון, בשבוע שעבר (צילום: דוברות המשטרה)

האב, שמואל קלינרמן, צוטט באתר ynet אומר כי כיוון החקירה החדש של המשטרה "מעלה את החשש שהוא איננו", אך הוא לא חושב שהנורא מכל קרה. "אנחנו עדיין בטוחים שמוישי בחיים ומאמינים שהוא יחזור בריא ושלם. אנחנו מקווים שההתפתחות הזו בחקירה תוביל למשהו טוב ובקרוב הוא יחזור אלינו", הוסיף האבא.

בתוך כך, טעות אנוש משטרתית הובילה לכך שמידע האסור בפרסום בעקבות צו בית המשפט הודלף מתוך פרטי החקירה שהובילה להתפתחות הדרמטית בחקירת הפרשה. המשפחה ביקשה לא להפיץ הלאה את השמועות. "לצערינו, עקב טעות אנוש מתוך דוברות המשטרה, זלג מידע שלא היה אמור להיות מופץ בשלב זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר