רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: עוקץ ההגברה הגדול | מגן המסך החדש של נתניהו נגד הדלפות | הבן של הח"כ שקרע סידור בכותל | המחווה המרגשת של אבוטבול | הריאיונות של גולדקנופף | האורח ביציע העיתונאים | רביב דרוקר והחרדים | מה חיפש מנחם טוקר ב'קול ברמה'? | מאחורי הקלעים של פריד ונתן גושן | הצצה ל'ברדק' | הרב הראשי לשעבר בחוף הים | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': בעל חברת הגברה מוכרת במגזר החרדי תרם לאירוע התנדבותי ציוד הגברה בשווי של יותר מ-100 אלף שקל, אך יממה לאחר מכן התברר שמדובר בעוקץ - וכל הציוד היקר נעלם.

חשיפת 'זופניק': לאחר שהופצו ברשת תמונות בהם נראה ראש האופוזיציה בנימין נתניהו יושב במליאת הכנסת וקורא הודעות פוליטיות ששלח לו בנו יאיר נתניהו, בלשכתו מיהרו להזעיק את מאסטר הסלולר במגזר 'נתי מעבדה ניידת' שהתקין באייפון של נתניהו מדבקת מסך שחורה המגנה על הפרטיות וחוסמת אפשרות להציץ אל הנייד.

בלעדי ב'זופניק': האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בחופה לבנו של הרב מנחם מנדל פומרנץ ראש כולל 'עוז והדר', כשברקע שרים הזמרים זאנוויל ויינברגר, ילד הפלא בנצי קלצקין ומקהלת 'נרננה'.

"מפגינים חרדים - בהם בן של ח"כ - קרעו סידור תפילה וקינחו בו את האף", בישרה הכותרת באתר ynet, על המאבק נגד נשות הפרובוקציה בכותל; "בן של מי?", שאלו כולם את 'זופניק', שנאלץ להשיב לפונים בפנים חתומות: "הח"כ לא מש"ס ולא מ'אגודה', והכותל לא כזה רחוק מלבו".

אל סניף הדואר בשכונת 'נחלה ומנוחה' בבית שמש נכנס לפתע חבר-הכנסת משה אבוטבול, ראש העיר לשעבר, ובידו מתנת פרידה מעובדת הדואר הוותיקה, שעוזבת. "בלי מצלמות, בלי תיעוד, בלי שאף אחד יראה - נטו הכרת הטוב", מתאר ל'זופניק' עד ראיה למחווה המרגשת.

רגע לפני פיזור הכנסת והיציאה לבחירות, פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, נצפה בשיחה עם יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, שהוביל לממשלה חלופית, הקדים את תאריך הבחירות לכנסת והוריד את אחוז החסימה. כמעט – בסוף אולי ישב עם לפיד בכלל?!

בהמשך ראינו את ח"כ משה גפני ודוברו המסור יעקב מורגנבסר בשיחה עם רינה מצליח מ'חדשות 12'.

"שובר שתיקה", מתפארים בתחתית שער 'משפחה' על הריאיון של אליעזר שולמן עם מועמד גור לכנסת, בנתיים, יצחק גולדקנופף. אמממה, מגזין 'עמי' הפופולרי בארה"ב, מפרסם גם הוא ריאיון שער ענק עם אותו מועמד. האם בגלל זה הוא נדחק לתחתית השער ב'משפחה'? לא יעלה על הדעת.

ביומה הדרמטי של הכנסת, בצל ההצבעה על פיזורה, מצא 'זופניק' אורח מפתיע ביציע העיתונאים בכנסת ישראל – שמאכלס בדרך כלל רק בעלי תעודות לע"מ; איש העסקים אייל משיח ישב שם לשיחה צפופה עם הפוליטי של 'בחדרי' ארי קלמן.

במסעדה באזור זיכרון יעקב תפס 'זופניק' את האיש החזק בצפון ורבה של אסם, הרב רפי מנת, בפגישה עם משה כחלון, שר האוצר לשעבר.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ביקר בסניף 'מאפה נאמן' במלחה, לשם הגיע לקנות מאפים ושאל את המוכר לגבי המחירים של הסוכר והלחם ואמר שכאשר הוא יהיה ראש הממשלה ידאג להורדת המחירים.

כשהפרשן החרדי ישראל כהן נפגש לשיחת סלפי עם הפרשן הפוליטי של 'ערוץ 13' רביב דרוקר, הוא שמע ש"החרדים יראי השם, בעלי המוסר היהודי הגדול והמשובח, נצר לעם המפואר בתבל". שכר שיחה נאה.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג נצפה בקניות ברחובות ירושלים.

(צילום: ב.כ)

כזה דיון משפטי עוד לא ראיתם: השבוע התנהל דיון בבית משפט השלום בתל אביב, כשהתובע, עו"ד בנימין ארביב, סיים את הדיון הקשוח באיחולי מזל טוב לנציג הנתבעת, עו"ד נועם פרץ המייצג את עיריית בני ברק, לרגל יום הולדתו. הקלדנית הנרגשת הסתבכה והחליפה בין הצדדים ולבית המשפט לא נותר אלא לאחל מזל טוב. מחוץ לאולם המשפט, נעמדו השניים לסלפי חגיגי.

בשמחת השבע ברכות לבנו של הנגיד משה הלפרין בבית אחיו הנגיד שמוליק הלפרין - כוכב הרשת שוקי סלומון, שהופקד על החלק המוזיקלי יחד עם רולי דיקמן, יואלי קליין ומוטי כהן - קיים מצוות שילוח הקן עם בני משפחת הלפרין לאחר שגילו קן ציפורים עם ביצים בחצר.

ראש המועצה הדתית בסביון אפי יליזרוב ורעייתו רותי לבייב (הבת של המיליונר לב לבייב) נצפו יחד עם הרבנית ברכה שילת בברכה והתייעצות במעונו של הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף.

בעיצומם של הניסיונות להגיע להסכמות על חוק ההתפזרות - ראינו את מוישי זלושינסקי, ראש לשכתו של יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני והאיש החזק בלשכה, בסוד שיח עם יו"ר סיעת 'כחול לבן' חבר הכנסת איתן גינזבורג.

את ח"כ אורי מקלב היה קשה לתפוס השבוע, הוא דילג מאולפן לאולפן בקומת הממשלה בניסיון להפיל את אשמת הבחירות על איווט ליברמן.

והנה פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בריאיון לכתבת הבחירות של יאיר שרקי מ'ערוץ 12' במשכן הכנסת.

(צילום: יוני אוחנה, 'ערוץ כנסת')

מחוץ ללשכת שרת הפנים איילת שקד, ומנהיגת מפלגת 'ימינה' הקרובה לאחוז החסימה, פגש זופניק את דוד וורצמן, הכל יכול והצמוד של ח"כ אורי מקלב, כשהוא מסייע להעביר את המסרים הנכונים.

חברי הכנסת משה ארבל וחיים ביטון מש"ס בשיחה סוערת עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן.

(צילום: משה כהן)

בעיצומה של הדרמה הפוליטית במשכן ראינו את שרת הפנים איילת שקד יוצאת בפנים חתומות מחדר סיעת 'ימינה' בכנסת. יומיים אחר כך כבר השתדרגה ליו"ר המפלגה.

(צילום: משה כהן)

את חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה' ראינו בקניות בסופר השכונתי בפתח תקווה.

איש 'אגודת ישראל' יוסי דייטש נצפה מזמין קפה ומאפה בבית קפה ירושלמי.

במסדרון צדדי בכנסת ראה 'זופניק' את הסופר יצו פלדמן סוגר דילים חשאיים עם חברו בלשכת ח"כ ישראל אייכלר.

את מוטי בבצ'יק מ'אגודת ישראל' ואבינועם קוטשר יועצו של סגן שר הדתות מתן כהנא בסוד שיח פוליטי במסדרונות הכנסת.

(צילום: משה כהן)

איך 'זופניק' יודע שהגיעו הבחירות? הוא ראה את שמחה ברנשטיין מפעילי 'דגל התורה' ומאנשי לשכתו של ח"כ אורי מקלב, מגיע לכנסת שם נועד עם בכירים בצמרת הפוליטית.

והנה הסופר והעיתונאי שלמה קוק בביקור אצל הדוד הגדול, ראש ישיבת 'מאור התלמוד' וחבר 'המועצת' הגאון הרב אברהם יצחק הכהן קוק.

כתב 'ערוץ הכנסת' נדב אלימלך נצפה מניח תפילין בדוכן חב"ד בעמק הירדן עם השליח הרב זלמן גערליצקי.

(צילום: שניאור)

ואילו הפוליטי החדש של 'ערוץ 14' קובי בורשטיין נצפה אוכל במזנון הכנסת.

(צילום: יוסי א.צ)

בין עיסוקיו הרבים סביב היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, נצפה הפעיל החברתי אריאל אלחרר עם העיתונאי איתי גדסי ויועצי התקשורת נתי מור יוסף ואבי יפרח במרפסת הכנסת.

אמן החושים מני הולנדר נצפה ברגע של מנוחה בשדה התעופה בדרכו לסיבוב הופעות בשיקגו.

השדרן והמגיש החרדי מנחם טוקר מרדיו 'קול חי' נצפה השבוע באולפני רדיו 'קול ברמה', לצד הרב חיים הורביץ רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב והשדרן אשר גרייבר - שערקו בשנה האחרונה מרדיו 'קול חי' לרדיו 'קול ברמה'; בירור קטן העלה שטוקר הגיע למשדר התרמה ברדיו אך אין בכוונתו לערוק כמו חבריו.

מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן, שחגג השבוע את הולדת בתו בשעה טובה ומוצלחת, נצפה בביתו של הגאון הרב מרדכי אייכלר, מרבני בד"צ 'מחזיקי הדת' של בעלזא, לקבלת הוראות בנושא אתרוג אוצר בית דין; ל'זופניק' נודע שהרב דורפמן אמור לפקח על שני פרדסים, על מנת שלציבור יהיו אתרוגים מהודרים בחג הסוכות הקרוב.

שמחת שבע ברכות יוקרתית נערכה לבתו של מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן בעיר אור יהודה בהשתתפות רב העיר הרב ציון כהן.

(צילום והפקה: רפאל ואלימלך עיצובים)

מזכה הרבים הרב אדיר עמרוצי אירס השבוע את בנו הבחור מאיר עמרוצי עם נכדתו של המקובל הרב נעים גבאי ראש מוסדות 'גבעת חיים'.

הזמר איציק אורלב ומזכה הרבים הרב יצחק פנגר בדואט לשיר 'לבחור נכון' של הזמר אמיר דדון.

והנה הזמר אבי מן והגאון הצדיק הרב שמעון גלאי בריקוד סוער באירוע פרטי.

הזמר אהרל'ה סמט קיבל את ברכתו של הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו בברית לבנו של איש החסד ומקורבו של הרב, דודי ויטמן מנכ"ל 'בלב אחד'.

את הזמר אבי אילסון תפסנו כשהוא מוצא זמן לשייט בירדן רגע לפני מופע במירון.

(תיעוד: רשת הנקודה)

הזמר בני פרידמן התפנק במחלקת הביזנס במטוס בדרך לניו יורק.

"בגוף עייף מכשלונות, בלב שבור לחתיכות, נחכה לך שתקבל פנינו" • מאחורי הקלעים בחזרות של הזמרים אברהם פריד ונתן גושן שהופיעו במשותף השבוע בבריכת הסולטן בירושלים.

אחרי סבב הופעות: הזמר אברהם פריד נצפה בארוחת צהריים במסעדת 'גולדיס' בירושלים.

(צילום: Dudi.3796)

שוקי סלומון שטס השבוע לסבב הופעות בארצות הברית, תיעד בטרקלין 'אלעל' את הזמר אברהם פריד מתפלל בדביקות.

הזמר איציק וינגרטן בלימוד חברותא עם הרב אהרון שפירא.

פפראצי': הזמר פיני איינהורן מתלבש אצל נתי ברוך ב'מידות טובות' בירושלים, לקראת צילומי קליפ חדש.

(צילום: חיים מזרחי)

והנה הזמר רפאל מלול ממתין כאחד האדם לתיקון הרכב במוסך בירושלים.

(צילום: א. ה.)

הזמר יונתן רזאל השיק בית ספר חדש בשם 'שירת הלויים' בשיתוף פעולה תקדימי עם האקדמיה למוזיקה בירושלים. לאחר טקס פתיחה מרגש נעמדו כל התלמידים לתמונת מחזור היסטורית.

את הזמר החסידי שמוליק קליין ראינו באולפן כשהוא מקליט סינגל בכורה שיראה אור בקרוב.

(צילום: אריה שלום)

הזמר שולי רנד בצילומים לפרויקט סודי שיתפרסם בקרוב: "אני מת לדבר על זה אבל זה סודי, אני לא יכול".

מאחורי הקלעים בחזרות לאירוע הצדעה של מד"א בהיכל התרבות בתל אביב: המוזיקאים חיים ישראל, יונתן רזאל, שלום למר, בני פרידמן ואלי יפה.

דוד דרוק, בנו הקטן והחמוד של איש ההפקות והמוזיקה עוזר דרוק, נפגש השבוע עם הזמר והיוצר ישי לפידות אותו הוא מעריץ מאז שנולד.

הידעתם שמרגל העבר יונתן פולארד היה פעם מוזיקאי? באירוע לזכרו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל בבנייני האומה בירושלים, הוזמן פולארד להדליק נר לזכרו של הרב זצ"ל, תוך שהוא מתרגש מהמוזיקה של מאסטרו ישראל סוסנה, הוא ניגש לנגנים לחץ את ידיהם ואז אמר לקהל: "אני הייתי בעבר מוזיקאי, האנשים האלו עושים עבודה מדהימה ואף פעם לא מעריכים אותם כמו שצריך, בואו ניתן להם מחיאות כפיים".

(צילום: נעמי רטבי)

'זופניק' ארגן לכם הצצה מיוחדת אל מאחורי הקלעים לצילום הסרטון המשעשע של חבורת 'ברדק' בבימוי היוצרים והשחקנים מני וקשטוק ואפי סקקובסקי.

(צילום: שלמה מאיר)

המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו נצפה משמש בקודש את הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, שהגיע השבוע לאירוע הכנסת ספר תורה שערך המשנה לראש העיר בני ברק יעקב זכריהו מש"ס.

בכתיבת האותיות ראה 'זופניק' את היועץ האסטרטגי אליהו ארנד שדן עם הסופר בענייני הלכות כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה.

(צילום: שוקי לרר )

סגן ראש עיריית בני ברק גדליהו בן שמעון שימש השבוע כסנדק בברית לגיסו דני אלון.

רב המשטרה לשעבר הרב משה גפני השוהה בימים אלו במסע בארצות הברית, נצפה בשיחה עם חבר מועצת גדולי התורה של ארצות הברית וראש ישיבת פילדלפיה הגאון הרב שמואל קמינצקי ועם ראש ישיבת פוניבז' הרב שמואל מרקוביץ.

ממלא מקום אביו: יוסי רוזנגרטן, בנו של הרב איצ'ה רוזנגרטן, מי שהיה הנהג של גדולי הדור בבני ברק - נצפה השבוע מסיע ברכבו את ראש ישיבת סלבודקא הגאון רבי דב לנדו, למעמד כבוד התורה בבית המדרש של חסידי ויז'ניץ.

את ‏איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר ראינו סועדים יחד עם ילדיהם במסעדת 'הצלבנים' הכשרה בקיסריה.

מנכ"ל הרבנות הראשית לשעבר משה דגן נצפה בקניות לכבוד שבת קודש.

את הרב יונה מצגר, הרב הראשי לשעבר, פגשנו בערב שבת קודש מגיע בלבוש הולם לטבול בחוף ימה של תל אביב.

ואילו המקובל הרב יצחק בצרי נצפה בתפילה בציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה.

(צילום: mb.b)

בלבוש בוכרי מסורתי: הרב משה הלוי ראש ישיבת 'תפארת הלוי' שחיתן את בנו, בריקוד של שמחה יחד עם רשם עולם התורה הספרדי האגדי הרב יוסף ניאזוף.

מפגש מעניין בכנסת בין רב הסלבס מרדכי חסידים למנכ"ל 'פייזר' (לא, לא 'סייבר'!) ד"ר אלברט בורלא והודה לו על החיסון נגד קורונה.

‏כתבת החוץ של 'חדשות 12' אפרת לכטר, נצפתה בשיחה עם דובר חב"ד העולמי הרב חיים יהודא קרינסקי שנחת מניו יורק, לביקור מפתיע בכפר הפליטים ובית היתומים מאודסה אוקראינה, בראשות השליח הרב אברהם וולף.

(באדיבות: לוי נוישטט)

במלון יוקרה באבו דאבי נערכה השבוע שמחת האירוסין של הרב לוי דוכמן, רבה של איחוד האמירויות ושליח חב"ד המקומי, שהתארס עם לאה חדד, בתו של הרב מנחם חדד שליח חב"ד בבריסל.

(צילום: אפרים קמיסר)

לאחר בחירת יו"ר ל'סוכנות היהודית' ראינו את השרה לשעבר עומר ינקלביץ בפגישת עבודה בדובאי עם נשיא הקהילה סולי וולף והרב ד"ר אלי עבאדי, לקראת שיתופי פעולה?

'זופניק' עושה סדר: רגע לפני שהיא מתפזרת אישרה הכנסת הארכת זכיינות לתחנות הרדיו האזוריות בעוד 4 שנים - התחנה שתהנה מכך באופן דרמטי היא תחנת 'קול ברמה' וערוץ המוזיקה 'קול פליי' שתקופת הזיכיון שלהן הייתה אמורה להסתיים בעוד שנתיים והיום זכתה להארכה בארבע שנים נוספות. כזכור תחנת רדויו 'קול חי' יצאה למכרז אך לפני כשנה כך שהחוק החדש לא יחול עליה כלל.

שהשמחה במעונם: חגיגת מזל טוב כפולה בכיכר ספרא בירושלים, עם הולדת בתו של חיים מלר רל"ש חבר מועצת העיר ירושלים דוד בלומנשטוק, והבוקר עם הולדת בנו של מנהל הלשכה אהרון רוזנטל, הבוס המשותף ממשיך בשגרה וקבלת קהל. בכירים בעירייה כבר הספיקו להציע את הפעוטות לזיווג בעיתו ובזמנו, ההורים שוקלים ו'זופניק' מבטיח לעקוב.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר