לאחר סערת החתונה

תיעוד: נתניהו וגנץ בשמחת משפחת גפני

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, בני גנץ, הגיעו אמש לעיר בני ברק להשתתף בשמחת השבע ברכות לנכדתו של יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני • צפו בתיעוד (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

יממה לאחר סערת החתונה לנכדת יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, בשל הזמנת בכירי הקואליציה לשמחה, התקיימה אמש (שני) שמחת השבע ברכות בה השתתפו בכירים פוליטיים.

בין הבכירים נצפו ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון ויו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, איתו שומר גפני על קשר הדוק בחודשים האחרונים.

כזכור, ביקורת חריפה נשמעה אתמול מבכירים בסיעות החרדיות נגד ח"כ גפני בשל שמחת חתונת נכדתו בבני ברק, שם השתתפו בכירים בקואליציה, בניהם שרת התחבורה מירב מיכאלי, השר מאיר כהן ויו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד'. כמו כן, ראש הממשלה, יאיר לפיד, התקשר לברך את גפני לרגל השמחה במשפחתו.

בכיר בש"ס אמר ל'כיכר השבת': "מירב מיכאלי הייתה שותפה מרכזית לגזירות נגד החרדים. בעוד מספר שבועות כל חרדי ממוצע ירגיש את המכה הכלכלית מרפורמת התחבורה שלה שנועדה רק כדי לפגוע בלומדי התורה. איזה מסר הוא מעביר בזה שהיא אורחת כבוד באירוע שלו? כנראה ב'דגל' סובלים מתסמונת האישה המוכה".

מקורבי גפני אמרו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "הביקורת עליו מקורה בקנאה בהצלחה שלו. שאף אחד לא יטיף לו מוסר, הוא מתייעץ עם הרבנים שלו איך לפעול. הוזמנו לחתונה בכירים מהקואליציה ומהאופוזיציה כמו שדרעי פעל בעבר. אין בזה כל רמז להתקרבות שלו למרכז שמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר