ברוב מוחץ

מרב מיכאלי נבחרה מחדש לראשות 'העבודה'

ניצחון ידוע מראש: ח"כ מרב מיכאלי נבחרה הערב מחדש ליושבת ראש מפלגת 'העבודה' • 82.48% בחרו במיכאלי, 16.16% בחרו בערן חרמוני • אחוז ההצבעה: 43% (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרב מיכאלי (צילום: כיכר השבת)

בחירות 2022: מתפקדי מפלגת 'העבודה' בחרו היום (שני) בחברת הכנסת מרב מיכאלי, שרת התחבורה, לכהונה שניה כיושבת ראש המפלגה.

ועדת הבחירות, בראשות השופט בדימוס יעקב שמעוני עדכנה כי בבחירות הפנימיות השתתפו 15,070 חברי וחברות מפלגה שהם 43% מכלל בעלי ובעלות זכות ההצבעה. אחוז ההצבעה גדל בכ-35% מהבחירות לראשות המפלגה אשתקד.

חלוקות קולות: היו"ר המכהנת, השרה מרב מיכאלי: 12429 (82.48%)ערן חרמוני: 2435 (16.16%) נמנעו: 206 (1.37%).

יצוין כי בניגוד לעבר אז יכלו המתפקדים להצביע רק בקלפיות פיזיות, הפעם המצביעים יכלו להצביע באמצעות אתר ייעודי שכתובתו נשלחה באופן אישי לבעלי זכות ההצבעה.

לאחר ניצחונה אמרה השרה מיכאלי: "העובדה שזאת הפעם הראשונה מאז שיש פריימריז במפלגת העבודה שהמפלגה בוחרת מחדש ביו"ר שלה, מעידה על השינוי העמוק והמרגש שעשינו.

"מפלגת העבודה בוחרת בהמשכיות. מפלגת העבודה בוחרת להמשיך ולבנות את עצמה מחדש. מפלגת העבודה בוחרת ביציבות. זה המשך של אותה יציבות שאפיינה את סיעת העבודה בקואליציה הכל כך חשובה שהיינו חלק ממנה".

לדבריה: "לא רצינו את הבחירות האלה, עשינו כל שביכולתנו כדי למנוע אותן, אבל עכשיו כשהן כאן- מפלגת העבודה הולכת אליהן בראש מורם כדי לצאת מהן גדולה יותר, חזקה יותר ולבנות ממשלה טובה עוד יותר מזו שהייתה לנו – וזה אפשרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר