115 יום להיעלמות מוישי

משפחות קליינרמן ואילוביץ מתאחדות בחיפוש אחר הבנים

משפחתו של משה אליעזר אליוביץ - שנעדר במירון לפני 3 שנים וההורים של מוישי, נועדו אמש במלון ירושלמי וסיכמו, כי מעתה - יחברו יחד כדי לשתף פעולה בחיפושים אחר שני הבנים שנעלמו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
קליינרמן ואילוביץ (צילום: באדיבות המשפחה ודוברות המשטרה)

115 יום להיעדרות של הנער אברהם משה קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית ועדיין אין למשטרה ולמשפחה קצה חוט אודותיו, הוריו של מוישי, נפגשו אמש (שני) במלון בירושלים עם משפחת הנעדר משה אילוביץ, שנעדר לפני 3 שנים - בערב ל"ג בעומר במירון וסיכמו על שיתוף פעולה.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', לפני יותר משבועיים במסגרת החיפושים אחרי קליינרמן, החלה המשטרה לחפש גם את הנעדר משה אילוביץ בן 37 ואב לחמישה ממבוא מודיעים, שנעלם בערב ל"ג בעומר בשנת 2019 בהר מירון ומאז לא אותר. היעדרותו של אילוביץ דומה לזו של קליינרמן. גם הוא הגיע להר מירון ומאז נעלם ולא אותר עד היום.

אמש כאמור נערכה פגישה בין שתי המשפחות, הוריו של הנעדר אליוביץ, ששמעו על המקרה של מוישי, הגיעו במיוחד לישראל כדי לסייע בחיפושים ונפגשו עם ההורים של מוישי במלון בו הם מתגוררים כעת בירושלים.

אשת הנעדר משה אילוביץ מבקשת: עזרו למצוא את בעלי (צילום: יכ"ל)

גיטי קליינרמן, אמא של מוישי אמרה: "יש פה קווים כל כך דומים – לשניהם קוראים משה, שניהם נעלמו במירון. אולי זה קרה שוב ועוד יקרה שוב בגלל שלא בדקו אז כמו שצריך. צריך ללמוד מה קרה עם אילוביץ, צריך לוודא שזה לא יקרה יותר. מי האימא הבאה שהולכת לסבול את אותו סבל?".

שמואל קליינרמן, אמר לאחר הביקור: "אני רואה את ההורים של אליוביץ, ואני לא מבין את המדינה, כלום לא יודעים? שום דבר רציני לא נעשה בעניין הזה? אני באמת תמה על זה מאוד".

מודעות החיפוש על משה - לפני שלוש שנים
מודעות החיפוש על משה - לפני שלוש שנים

הוריו של אליוביץ והוריו של מוישי סיכמו כי יחלו בשיתוף פעולה צמוד ואף יוציאו משלחת חיפושים עצמאית שתחפש בהר מירון וכן ישתפו פעולה בכל דבר הקשור להיעדרות; "המשטרה עד כה כמעט ולא עשתה שום דבר, הלכתי אליהם ולא היה להם מה להגיד לי", אמר אלי אילוביץ, אביו של משה שנעדר.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', קודם לפגישה עם ההורים של אילוביץ, נועדו ההורים עם הרבנים הראשיים לישראל, במשרדים שברחוב ירמיהו בכניסה לעיר ירושלים.

בפגישה שערכו ההורים עם הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף, הם קיבלו ממנו ספר עם הקדשה חמה ולאחר מכן, אמר הראש"ל להורים: "תדעו שכל עם ישראל נמצא מאחוריכם".

"חרדים, דתיים וחילונים, כולם מאוחדים סביב מוישי", אמר הראש"ל, "אני מחזק אתכם שתצליחו לעבור את התקופה הקשה הזאת בקלות ובשמחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר