"שיזכה לקדש שם שמים"

הרב דרור טוויל נבחר לרבה של העיר שדרות

הרב דרור טוויל, ר"מ בישיבת ההסדר בשדרות, נבחר היום ברוב מוחץ לתפקיד רבה הראשי של העיר שדרות • הרב טוויל זכה לתמיכת מתן כהנא • הראש"ל: "תרשמתי מאישיותו ומנועם הליכותיו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
סגן השר מתן כהנא, הרב דרור טוויל וראש העיר אלון דוידי (צילום: ללא קרדיט)

בתום מערכת בחירות קצרה, חברי גוף הבוחר בחרו היום (שלישי) ברב דרור טוויל לרבה הראשי של העיר שדרות, 11 שנה לאחר שנפטר הגאון רבי דוד בר חן זצ"ל ששימש בתפקיד למעלה מארבעים שנה.

על התפקיד התמודדו שלושה רבנים נוספים: הרב יעקב ישראל מנשה, הרב יחיא עמרם אלעזרה והרב משה זאב פיזם, שליח חב"ד בעיר- המועמד המועדף על הסיעות החרדיות.

הרב טוויל זכה לתמיכתו של סגן השר לשירותי דת, מתן כהנא, ובכך הפך לבעל הסיכויים הגבוהים לנצח את הבחירות. כהנא אמר לאחר הבחירה: "אני מברך את הרב דרור טוויל לרגל מינויו כרב העיר שדרות ומאחל לו שיזכה לקדש שם שמים. חשוב מאוד כי את הרבנות בישראל יובילו תלמידי חכמים יראי שמים הרואים במדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתינו".

הרב טוויל ביקר בחודשים האחרונים במעונו של הראשון לציון, הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף שאף הגיע למסור שיעור בישיבת ההסדר בה מכהן הרב טוויל כר"מ.

הרב טוויל במעונו של הראש"ל

הראשון לציון ברך הערב את הרב טוויל ואמר: "אני מברך את הרב דרור טוויל שליט״א לרגל היבחרו לרב העיר שדרות, ביקרתי מספר פעמים בישיבת ההסדר בשדרות והתרשמתי מאישיותו ומנועם הליכותיו, יה״ר שיזכה לקדש שם שמים ברבים בשמירה על חומות הדת וביצור כרם ישראל. אני מברך גם את יתר המועמדים כולם חכמים וראויים ורבי מעש המקדשים שם שמים ברבים".

ראש עיריית שדרותף אלון דוידי, ברך את הרב הנבחר: "זכינו שכבוד הרב דרור עסוק מזה עשרות שנים בהפצת תורה, עשיית חסד ואהבת חינם בעיר ואני מאחל לו שבע"ה יזכה לקדש שם שמים, ולהפיץ תורה ולהאיר מאורו ומתורתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר