כן ביבי, לא ביבי

האולטימטום של איילת שקד למתן כהנא

יו"ר 'ימינה' הנכנסת, איילת שקד, שוחחה לאחרונה עם סגן השר מתן כהנא, שיחה שהוגדרה כ'לא פשוטה', בה דרשה שקד מכהנא לתאם מסרים, אחרת יתמודד מחוץ ל'ימינה' (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כהנא ושקד (צילום: ללא קרדיט)

100 ימים לבחירות: בזמן שטרם ברור כיצד תרוץ בבחירות הקרובות, אם בכלל, ועל רקע הסקרים שהמפלגה לא עוברת את אחוז החסימה גם במקרה של אחדות עם השר יועז הנדל, יו"ר 'ימינה', השרה איילת שקד, ניהלה לאחרונה שיחה לא פשוטה עם סגן השר מתן כהנא.

הרקע לשיחה: ריאיונות של כהנא בהן התבטא כי יפעל שראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לא יחזור לראשות הממשלה, אירוע שלדבריו ייחשב כלא פחות מ'אסון'.

על פי הדיווח ב'כאן', שקד יצרה קשרעם כהנא וניהלה איתו 'שיחה לא פשוטה'. במהלך השיחה דרשה שקד מכהנא לתאם את המסרים שלו עם המפלגה, אחרת הוא לא יהיה חלק מ'ימינה' וייצטרך למצוא מפלגה אחרת בה יתמודד בבחירות לכנסת ה-25.

מהלשכות של שקד וכהנא נמסר בתגובה משותפת: "כהנא ושקד מדברים יום יום ומתואמים בניהם".

יצוין כי בימים אלו מגשש כהנא במספר מפלגות בכדי לנסות ולהתשריין בבחירות הקרובות. בין היתר הוא ממתין להחלטה של בני גנץ וגדעון סער, האם יסכימו לשריין אותו ב'כחול לבן - התקווה החדשה', וזה על רקע המסר שהעבירו הסיעות החרדיות כי לא ישתפו פעולה עם מפלגה שתשריין את סגן השר לשירותי דת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר