בחירות 2022

ומי רואה עצמו כ"ראש הממשלה"? איווט ליברמן

אביגדור ליברמן, שר האוצר, שתחת כהונתו יוקר המחיה זינק בישראל, מאשים כמובן את נתניהו, ומצהיר כי לא פוסל את עצמו מראשות הממשלה - "בהתאם לתוצאות הבחירות" (ארץ)

איווט ליברמן (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

"אני לא פוסל את עצמי לראשות הממשלה", כך הודיע שר האוצר ויו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, בריאיון ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 12.

ליברמן, הצהיר במהלך הריאיון כי לא יסכים לשבת בממשלת רוטציה תחת בנימין נתניהו ובני גנץ, והבטיח: "אני מחויב לעשות הכול כדי שתקום ממשלה בלי ביבי, בלי דרעי ובלי גפני".

על הזינוק ביוקר המחיה תחת כהונתו כשר האוצר, טען ליברמן כי מי שאשם הוא נתניהו. ליברמן נשאל כי "כשהמדד עולה זה סימן שהמחירים עולים", והשיב: "המדד עולה בכל העולם. אצלנו הוא עולה חצי ממה שעולה בארה"ב וחצי ממה שעולה בבריטניה". לטענתו, בשנת 2009 ישראל הייתה בממוצע של ה-OECD ואילו בשנת 2020 ישראל היא המדינה השנייה הכי יקרה בעולם. "מי שחתום על זה הוא בנימין נתניהו", אמר שר האוצר.

"אני מאמין שאם השלישייה הזו חוזרת, ביבי, דרעי וגפני - זה אסון", המשיך ליברמן בקו שלו, "זה אסון כמו ההתנהלות באסון מירון וזו אחריות של נתניהו לפני כולם. כמו שראינו את אותה התנהלות במבצע 'שומר החומות', שנתניהו גם נכנע לטרור וגם למהומות בערים המעורבות וכפי שאמרתי, גם ברמה הכלכלית השאיר אדמה חרוכה, זה אסון אם האנשים האלה יחזרו.

"אני מחויב לעשות הכול כדי שתקום ממשלה בלי ביבי, בלי דרעי ובלי גפני. מי שרוצה למנוע ממשלה עם דרעי ועם גפני חייב לדאוג שישראל ביתנו תהיה יותר גדולה מש"ס ומיהדות התורה ביחד".

הוא הודיע כי ימליץ על מי שיש לו יותר סיכוי, וראה גם בעצמו מועמד לראשות הממשלה. "יש מספיק אנשים מתאימים - לפיד, גנץ ואני לא פוסל גם את עצמי - בהתאם לתוצאות הבחירות", יוזכר כי ליברמן בסקרים עומד על שישה מנדטים בלבד.

"אני חושב שרוטציה בין ביבי לגנץ זה דבר פסול - בלתי מתקבל על הדעת שגנץ ייכנס לממשלה עם נתניהו בתמיכת דרעי וגפני", הוסיף ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר