ההתפתחות בחקירה

פרשת היעלמות מוישי קליינרמן: המשטרה עצרה שני חשודים

שני חשודים בפרשת ההיעלמות נעצרו בידי המשטרה • הוריו של מוישי קליינרמן, שנעדר 122 יום, מגיבים להתקדמות בחקירה: "אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה" (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
נעדר כבר 4 חודשים. קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)

משטרת ישראל עצרה לאחרונה שני חשודים בפרשת ההיעלמות של מוישי קליינמן, הנער החרדי בן ה-16, שנעדר לפני כארבעה חודשים ומאז אבדו עקבותיו. אתמול נחשף ב'כיכר השבת' כי ישנה התפתחות בחקירת פרשת ההיעלמות וכעת פרטים ראשונים מתפרסמים. יצוין כי צו איסור פרסום הוטל על החקירה.

מעצרם של שני החשודים הוארך בבית המשפט. יצוין כי אחד החשודים נעצר לפני מספר ימים והחשוד השני נעצר אתמול.

עו"ד רועי אטיאס, פרקליטו של אחד החשודים, אומר ל'כיכר השבת' כי "למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. המשטרה בצעד נואש ומביש ניתן לומר, מנסה להדביק למרשי מעשים או מעורבות שלילית על לא עוול בכפו. אין לי שום צל של ספק שבימים הקרובים מרשי ישוחרר ממעצר ויטוהר מכל חשד".

משפחתו של קליינרמן הגיבה היום להתפתחות. "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עם הורי הנעדר ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה", מסרה המשפחה. לדבריהם, "אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז, ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת".

במשפחה אומרים: "אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מויישי הנעדר מזה 122 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום. כידוע, צו איסור הפרסום הוארך, אנו מכבדים את צו בית המשפט ופועלים בהתאם להוראות החוק".

אתמול (שני) האריך בית המשפט השלום בירושלים את צו איסור הפרסום סביב החקירה. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים", נמסר מהמשטרה.

לפני יותר משבועיים במסגרת החיפושים אחרי קליינרמן, החלה המשטרה לחפש גם את הנעדר משה אילוביץ בן 37 ואב לחמישה ממבוא מודיעים, שנעלם בערב ל"ג בעומר בשנת 2019 בהר מירון ומאז לא אותר. היעדרותו של אילוביץ דומה לזו של קליינרמן. גם הוא הגיע להר מירון ומאז נעלם ולא אותר עד היום.

מפכ"ל המשטרה קיים לפני כשבועיים הערכת מצב בשטח החיפושים אחרי קליינרמן, ואמר: "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. משטרת ישראל כמו בכל מקרה של נעדר, בוודאי כזה שנמצא בסיכון, משקיעה מאמצים רבים בניסיון לאתר אותו. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר