123 ימי היעדרות

עם אפליקציה ייחודית שמסמנת: נמשכים החיפושים אחר קליינרמן

בצל ההתפתחות בחקירה ומעצר שני החשודים, גם היום נמשכו החיפושים אחר מוישי קליינרמן • "נותנים תשומת לב למקומות רחוקים יותר, שהוא אהב להסתובב בהם" • תיעוד נרחב מהשטח (VOD)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: יכ"ל)

גם היום (רביעי), 123 יום אחר שנראה בפעם האחרונה, נמשכו החיפושים באזור הר מירון, אחר הנער החרדי בן ה-16, מוישי קליינרמן. את החיפושים הובילה יחידת הכלבנים לישראל, שחיפשה בעומק השטח.

"צוותי היחידה פועלים עם אפליקציה ייחודית, שמתעדת מה נסרק כבר, ומה נשאר לסרוק", מסבירים ביכ"ל. "לאט לאט מרחבים את הרדיוס, תוך תשומת לב למקומות רחוקים יותר, שהוא אהב להסתובב בהם. המשימה טרם הושלמה. אנו לא מתייאשים, ונמשיך לחפש עד שבעזרת ה' נגיע אליו".

אתמול פורסם כי משטרת ישראל עצרה בימים האחרונים שני חשודים בפרשת ההיעלמות של קליינמן. צו איסור פרסום הוטל כזכור על החקירה, וביום שני השבוע הצו הוארך. מעצרם של שני החשודים הוארך בבית המשפט. אחד החשודים נעצר לפני מספר ימים והחשוד השני נעצר שלשום.

עו"ד רועי אטיאס, פרקליטו של אחד החשודים, אומר ל'כיכר השבת' כי "למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. המשטרה בצעד נואש ומביש ניתן לומר, מנסה להדביק למרשי מעשים או מעורבות שלילית על לא עוול בכפו. אין לי שום צל של ספק שבימים הקרובים מרשי ישוחרר ממעצר ויטוהר מכל חשד".

החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: יכ"ל)
החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: יכ"ל)

משפחתו של קליינרמן הגיבה אתמול להתפתחות בחקירה. "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עם הורי הנעדר ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה", מסרה המשפחה. לדבריהם, "אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז, ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת".

במשפחה אומרים: "אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מויישי הנעדר מזה 122 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום. כידוע, צו איסור הפרסום הוארך, אנו מכבדים את צו בית המשפט ופועלים בהתאם להוראות החוק".

לפני יותר משבועיים במסגרת החיפושים אחרי קליינרמן, החלה המשטרה לחפש גם את הנעדר משה אילוביץ בן 37 ואב לחמישה ממבוא מודיעים, שנעלם בערב ל"ג בעומר בשנת 2019 בהר מירון ומאז לא אותר. היעדרותו של אילוביץ דומה לזו של קליינרמן. גם הוא הגיע להר מירון ומאז נעלם ולא אותר עד היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר