שוב פוער את פיו

ליברמן: "החרדים גרמו לנזק של 180 מיליון ברכבת הקלה"

על אף ששר האוצר יודע שמדובר בקבוצת חרדים קיצוניים שלא מייצגים את כלל החברה, בחר ליברמן להשתלח ולא לסייג כלל • כשהמגיש העיר לו, הוא תקף: "הרבנים אשמים" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ההפגנות בבר אילן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, יודע שמצבו הפוליטי מסובך, ושסיכויים לא רבים לכך שיהיה חבר בממשלת ישראל הבאה, אך למרות זאת הוא בוחר להמשיך בקו תקשורתי בזוי: לתקוף את החרדים בכל הזדמנות.

בריאיון שהעניק הבוקר (חמישי) ל'כאן רשת ב'' התייחס ליברמן, בשבתו כשר האוצר, למחאת החרדים הקיצוניים בבר אילן, השואפים למנוע את מעבר הקו החדש של הרכבת הקלה בשכונה. על אף שהכל יודעים, בטח ליברמן שמודע לנעשה בחברה החרדית, שמדובר בבני "העדה החרדית", פלג קטן שלא מייצג את כלל החברה החרדית המונה יותר ממיליון ישראלים, בחר ליברמן להכליל.

"החרדים גרמו נזק של 180 מיליון ש"ח ברכבת הקלה בירושלים", אמר. גם לאחר שהעיר לו על כך מגיש המשדר, העיתונאי עקיבא נוביק, וציין בפניו כי מדובר ב"אנשים קיצוניים שאפילו לא מצביעים בבחירות", ליברמן לא הסתייג וטען: "הרבנים אשמים".

מלבד זאת, יו"ר ישראל ביתנו שב והתחייב בריאיון כי לא יישב תחת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בשום ממשלה, גם לא כזו שתוקם ברוטציה עם יו"ר כחול לבן - התקווה החדשה, בני גנץ, וכן לא עם המפלגות החרדיות, כפי שהבטיח בעבר. ליברמן הוסיף כי לדעתו אלו הבחירות האחרונות, ומהן ישראל תצא מהסבך הפוליטי: "סביר להניח שאם נתניהו לא ישיג 61 הפעם, בליכוד יגידו לו ׳אדוני תודה, תפנה את מקומך׳. הסבירות לכך גבוהה מאוד. אנחנו לא נשב עם נתניהו, דרעי וגפני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר