רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מימרן או גלסנר? טוקר, מימון או יואלי? כל המספרים מאחורי סקר TGI | הבכיר מש"ס בוועידת 'דגל' | היועץ של נתניהו | חבר המועצה שנתקע בשירותים | מאחורי הקלעים של ועידת 'דגל' | הח"כ שלקח את אבא שלו לקנות משקפיים | ילדיו של אדמקר ברדיו | השחייה של טוקר | הקליפ של קמפה | הזמר שהתפלפל ברחובות לונדון | מי נפקד בבן אחרי עשור של ציפייה? | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הקרבות בין תחנות הרדיו החרדיות, מפרנסות רבות את מדורינו, הפעם 'זופניק' החליט לבדוק לעומק את סקר TGI וחזר עם כל המספרים המלאים להם זוכים השדרנים המפורסמים. שנתחיל? יאללה בלגן...

תוכניות האקטואליה:

08:00 בבוקר: ברדיו 'קול חי' משדרים דוד חכם ובצלאל קאהן, מנגד, ברדיו 'קול ברמה' משדרים ישראל כהן (שהצטרף בחודשים האחרונים להגשת התוכנית)ויקי אדמקר. המספרים: 'קול חי' - 60.5 אלף מאזינים (1.31% שיעור האזנה); 'קול ברמה' - 40.0 אלף מאזינים (0.88%).

19:00 בערב: ברדיו 'קול חי' משדר אבי מימרן את השעה הראשונה של המהדורה המרכזית, מנגד, ברדיו 'קול ברמה', משדר משה גלסנר את השעה הראשונה של המהדורה המרכזית. המספרים: 'קול חי' - 84.7 אלף מאזינים (1.83% שיעור האזנה); 'קול ברמה' - 56.7 אלף מאזינים (1.22%).

20:00 בערב - מהפך: ברדיו 'קול חי' משדר אבי מימרן את השעה השניה של המהדורה המרכזית, מנגד, ברדיו 'קול ברמה', משדר משה גלסנר את השעה השניה של המהדורה המרכזית. המספרים: 'קול ברמה' - 67.2 אלף מאזינים (1.45%); 'קול חי' - 65.2 אלף מאזינים (1.41%).

לסיכום: בתוכנית הבוקר ובשעה הראשונה במהדורה המרכזית - קול חי מוביל - אך בבוקר קול ברמה מצמצם פערים; ואילו בשעה השניה של המהדורה המרכזית קול ברמה עולה להובלה, בפער לא גדול.

ולדרמה הגדולה מכולם - תוכנית הצהריים: מנחם טוקר ('קול חי'), עמי מימון ('קול ברמה') או יואלי דיקמן ('קול פליי') ואולי בכלל 'קול חי מיוזיק'? השארו איתנו...

בשעה הראשונה, השעה 14:00: במקום הראשון - עמי מימון עם 52.2 אלף מאזינים (1.13% שיעור האזנה); במקום השני - מנחם טוקר עם 47.5 אלף מאזינים (1.02%); במקום השלישי - 'קול חי מיוזיק' עם 45.9 אלף מאזינים (0.99%) ובמקום הרביעי - יואלי דיקמן עם 44.4 אלף מאזינים (0.96%).

בשעה השנייה, השעה 15:00 - מהפך: במקום הראשון: מנחם טוקר עם 53.0 אלף מאזינים (1.14% שיעור האזנה); במקום השני - קול חי מיוזיק עם 48.6 אלף מאזינים (1.05%); במקום השלישי - עמי מימון עם 32.7 אלף מאזינים (0.71%) ובמקום הרביעי - יואלי דיקמן עם 29.8 אלף מאזינים (0.64%).

• • •

חשיפת 'זופניק': ועידת 'דגל התורה' שהתכנסה השבוע בבני ברק הפכה למעניינת רק כאשר החלו הדיווחים והדיונים בסוגיית ה'ממשיך', אממה, את עינו החדה של 'זופניק' צדה דמות ספרדית מובהקת שביקרה בוועידה. המדובר בלא אחר מיוסף חיים כלף, ממקורביו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, שנצפה בשיחה צפופה עם אליהו גפני, בנו החזק של היו"ר החזק עוד יותר, ושלומי פולק, מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק. ציפור קטנה לחשה ל'זופניק' שכלף נראה מנהל שיחה ערה עם ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן.

חשיפת 'זופניק': הזמר והיוצר שלומי שבת וכוכב הרשת שוקי סלומון יקליטו דואט מיוחד ל'שיר הרפואה' שכתב והלחין סלומון, ל'זופניק' נודע כי השיר ילווה בקליפ מרגש שיצולם בבתי חולים ברחבי הארץ בהשתתפות ניצבים רבים והפקה מושקעת. על ההפקה והחיבור: איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה.

נועה נתניהו רוט, בתו החרדית של ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה כיום בנימין נתניהו - מחויכת מתמיד בשמחת הברית לבנה החמישי, שנערכה השבוע בבית המדרש של חסידי ברסלב בשכונת מאה שערים בירושלים.

(צילום: באדיבות 'האדמו"ר מברדיטשוב')

זאב פליישמן, בוגר ישיבת 'עטרת ישראל' שהיה בעבר ברשימת 'הליכוד', מונה על-ידי בנימין נתניהו ליועץ לענייני המגזר החרדי. ל'זופניק' נודע שכבר השבוע זומן פליישמן לפגישת עבודה עם נתניהו בעידודו של המקורב הכל יכול נתן אשל.

הסיפור שגלגל את עיריית ירושלים על הרצפה: נציג חסידות גור בעיריית ירושלים, יוחנן ויצמן, יצא בשבת האחרונה, כהרגלו מדי שבת, לסייר ברחבי העיר ולבדוק כי אין חילולי שבת מטעם העירייה. אלא, שבמהלך הסיור, הוא נזקק להתפנות בדחיפות ונכנס לשירותים ציבוריים ברחוב שלומציון המלכה. אממה, בבואו לצאת מהמקום, גילה ויצמן לחרדתו כי כפתור הפתיחה של הדלת הוא חשמלי - ובלי לחיצה עליו, אין ביכולתו לצאת החוצה. וכך, הוא מצא עצמו תקוע מעל שעתיים במקום, פושט מעליו את בגדי השבת בניסיון להתקרר מעט בחום הנורא - עד שיצאה השבת הקדושה והוא נחלץ מהמקום בעור שיניו. 'זופניק' תפס את ויצמן מדושן עונג השבוע במסדרונות העירייה, ויש גם תיעוד של השירותים בהם הוא היה כלוא.

ויצמן והשירותים

פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן נצפה בשיחה עם שר הביטחון בני גנץ, דקות לפני הריאיון הבלעדי בתקשורת החרדית.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג נצפה ברגע של מנוחה בעיר בירושלים.

בשבוע היארצייט למרן הרב אלישיב זצ"ל ראינו את מקורביו הרב צבי וייספיש ראש ישיבות הר"ן וחיים כהן המשנה לראש עיריית ירושלים מש"ס, בסוד שיח בכותל המערבי.

'זופניק' שהגיע השבוע לביקור קצר בבית מדרש העולמי של חסידות גור בירושלים תפס שיחה ערה בין הנציג לעתיד של גור בכנסת יצחק גולדקנופף לבין חבר הכנסת לשעבר יעקב ליצמן. האם הם מתואמים הרבה יותר ממה שכולם חושבים?

הגאון רבי משה צדקה ראש ישיבת 'פורת יוסף', הראשון לציון ורבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר, הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, איש העסקים אייל משיח ואחרים נצפו בשמחת בר המצווה לבנה של שפרה סננס, נכדו של של יו"ר ש"ס אריה דרעי, בירושלים.

(צילום והפקה: מני פרישמן)

והנה קצת מאחורי הקלעים של וועידת 'דגל התורה'; מוטי פלאי, נכדו ונאמנו של ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין בשיחה עם יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני, נושא ה'ממשיך' כנראה לא עלה; ‏מנחם שפירא מנהל המחלקה המוניציפאלית של 'דגל התורה' וסגן ראש עיריית בני ברק, הרל"ש מוישי זלושינסקי ומשה גפני בסיכומים אחרונים; חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' ודוברו יהודה מנדלוביץ בשיחה של אחדות עם יהודה רוסט דוברו של חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה'; היועץ האסטרטגי אליהו ארנד, עורך עיתון 'יתד נאמן' ישראל פרידמן, גזבר 'דגל התורה' משה שיפמן וצביקי לוי מפרשנים את דברי הרבנים וחברי הכנסת בוועידה.

מחוץ ל'ועידת 'דגל'' ראינו את ח"כ יעקב אשר בהפסקת סיגריה בעוד עוזרו יונה ויזל נצפה בשיחה עם חיים פרידלנדר מהלשכה של ח"כ יצחק פינדרוס. "הלוואי הח"כים היו מיודדים כמו עוזריהם", סינן שם עסקן ליטאי במנגינת "אלי ציון ועריה".

כיבוד הורים: חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' לקח השבוע את אביו בן ה-97 לקנות משקפיים.

(צילום: ישראל הוצלר)

מאחורי הקלעים בוועידת 'חדשות 13' בבנייני האומה בירושלים ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני ואיש האבטחה החרדי אביגדור דרקסלר בסוד שיח.

בהמשך הוועידה, עדיין מאחורי הקלעים, ראינו את יו"ר ש"ס אריה דרעי ומגישת הטלוויזיה אילה חסון נעמדים לתמונה משותפת.

(צילום: נתי שולמן)

חברי הכנסת מאיר פרוש ויעקב טסלר מ'אגודת ישראל' והמעומד יצחק גולדקנופף מחסידות גור ועוזרו מוטי בבצ'יק, בדיון בבית המשפט העליון כנגד רפורמת הסלולר של שר התקשורת יועז הנדל.

(צילום: חיים גולדברג)

את ח"כ משה ארבל שממשיך בהתאוששות מהטיפול הרפואי שעבר ראינו גם כן בדיון בבג"צ, לוחץ בחמימות את ידיו של מוטי בבצ'יק. מאחור נראה ח"כ ינון אזולאי.

(צילום: חיים גולדברג)

איש המספרים האגדי של 'דגל התורה', אברהם ובר, שמשוכנע כי הסיעה הליטאית עוברת בקל את אחוז החסימה אם רק תעז לרוץ לבד – נתפס בכנסת בשיחה חברית עם יהודה מנדלוביץ, דוברו של ח"כ אורי מקלב.

דווקא ברחובות בני ברק תפסנו את ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן בשיחת טלפון חשובה.

רגע לפני שנכנס לריאיון באולפן 'כיכר השבת', ח"כ ישראל אייכלר נצפה בהתייעצות אחרונה עם יועץ התקשרות שלו יצחק פלדמן.

את כתב המגזין של 'כיכר השבת' ארי טננבוים תפסנו במנהרות הכותל, במסלול שעתיד להיפתח בקרוב לציבור, כשהוא מעתיר בתפילה. ל'זופניק' נודע כי במקום נערך סיור מיוחד לצורך כתבה שתעלה בקרוב ממש.

ואילו את עיתונאי 'חדשות 12' יאיר שרקי תפסנו בצילום כתבה על ההפגנות נגד הרכבת הקלה בירושלים.

איש התקשורת יקי אדמקר המגיש את מהדורת בוקר ברדיו 'קול ברמה' עם הפרשן ישראל כהן - הפתיע השבוע את צוות האולפן כשהגיע עם ילדיו לתוכנית בעקבות החופש הגדול, 'זופניק' נמס מהמתיקות.

איש התקשורת יצחק נחשוני, דובר משרד הדתות אבי רוזן ואליאור עזרן מנהל הדיגיטל והמדיה של חבר הכנסת איתמר בן גביר - במפגש צהריים.

מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר נצפה לאחר שחייה קשוחה בים במאליבו שבקליפורניה, במסגרת חופשה עם בני משפחתו.

למחרת ראינו את מנחם טוקר משכים קום לעבודת הבורא ויוצא לריצה בחוף הים.

האסטרטג ירח טוקר ואיש צ'רידי אליאב אבוטבול, בריקוד של שמחה עם הרב ישראל אברג'ל, לאחר שהצליחו לגייס כ-32 מיליון שקלים לבניית המוסדות לזכרו של הרב יורם אברג'ל זצ"ל.

נשיא המדינה יצחק הרצוג נרתם השבוע למיזם "לשון הרע לא מדבר אלי" של איש העסקים דוד הלפרין. ל'זופניק' נודע כי בתחילת שנת הלימודים הקרובה בעת שהנשיא יבקר בתלמודי תורה ובתי ספר הוא ידבר על המיזם החשוב בכדי לעודד תלמידים לא לדבר לשון הרע. 'זופניק' ידוע כמקפיד על קלה כבחמורה בנושא.

איש התקשורת והצלם בעריש פילמר נצפה בתפילה בציונו של הרבי מחב"ד בניו יורק.

מגיש הטלוויזיה גיא לרר שהפך בשנים האחרונות לפעיל חברתי מוביל פגש את הפרשן החרדי ישראל כהן במשרדי 'ערוץ 13' בתל אביב והעביר מסר גם למגזר החרדי להצטרף למאבק החשוב ביוקר המחיה תוך כדי שהוא מציין כי החרדים יודעים להוביל מאבקים חברתיים ולהוריד מחירים.

מגיש הטלוויזיה שי שטרן ואנשי התקשורת אלי ביתאן ומנדי גרוזמן בצילומים לכתבה על המגזר החרדי בחנות חליפות בבני ברק.

(צילום: משה חיים, אקסוס)

יוסף שמעון שכטר ה'הויז בחור' של האדמו"ר מויז'ניץ בקניות לשבת קודש בבני ברק.

פינת הנוסטלגיה: הזמר עמירן דביר מנגן באורגן בצעירותו לפני שנים רבות כשלמד בישיבת 'סלבודקא'.

בהשתתפות ניצבים רבים והפקה מושקעת, האמן והיוצר נפתלי קמפה בצילומים לקליפ שיר חדש בסמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: ארי אנגל)

אותו נפתלי קמפה נצפה חושב על ירושלים וקונה כנאפה מתוק בשוק מחנה יהודה.

(צילום: ארי אנגל)

השבוע ראינו את נפתלי קמפה יחד עם המפיק שלום וגשל בזמן החופשה אצל אברימי פלדמן בארוזה שבשווייץ.

האחים הזמרים יונתן ואהרון ואביהם מיכה רזאל נצפו השבוע בדרכם להקלטות לשיר חדש באולפן של דניאל אלוני.

'זופניק' הבחין השבוע בצילומי קליפ חדש עם מחרוזת שירי שבת, בירור קצר מאחורי הקלעים העלה כי מדובר בהפקת בכורה של האיש והקלידים שמוליק סוכות בבימוי והפקת נתי אלבר, שרולי ברוכנר ואבריימי שוורץ.

המוזיקאים מוטי הלר ושמוליק סוכות יצאו עם קבוצת מתנדבים מארגון 'בלב אחד' לשמח חולים בבית החולים 'הדסה עין כרם', לפתע נעלם למוטי המפרט של הגיטרה הוא לקח סכין חד פעמי והמשיך את השמחה.

הזמר איציק וינגרטן נתפס ברגע של מנוחה בסמוך לכפר עין נקובא.

(צילום: א.ה.)

בהמשך השבוע תפסנו את איציק וינגרטן עם המלחין יוסי פריד לקראת פרויקט מוזיקלי חדש שיראה אור בקרוב.

ברחובות לונדון ראינו את הזמר אלי הרצליך מתהלך ומתפלפל בדברי חיזוק.

את הזמר שמחה פרידמן ראינו בוחר אבטיח משובח לכבוד שבת קודש.

(צילום: שניאור שיף)

אנשי המוזיקה: אריק דביר, ישראל לובין, אבי דרור, פיני רוטשטיין והצלם בצלאל כהן בחופשה חלומית במונטנגרו.

המוזיקאים ישי לפידות ואבי דרור, שמתנדבים בעמותת 'זכרון מנחם' של ילדים חולי סרטן, ליוו השבוע את מחנה הקיץ של העמותה בהולנד. והנה אבי וישי משתעשעים עם נעליים גדולות בכפר זאנסה סכאנס בהולנד.

(רשת הנקודה)

והנה המעבד והמנצח יואלי דיקמן שט בחסקה בחופי אילת במהלך חופשה משפחתית.

המוזיקאי ונגן הקלרינט בני אביצור והמפיק אלי לב בחופשה ברודוס שביוון.

(צילום: שמוליק רובין)

שדרן הרדיו עמי מימון השוהה בימים אלו אצל הבן שלו די-ג'יי יוסי מימון בקראון הייטס שבניו יורק - נפגש באולפן עם הזמר בני פרידמן לעריכת רמיקס מוזיקה מיוחד שיראה אור לאחר תשעה באב.

משעשע: כשבנו הקטן של הזמר נתנאל ישראל התבלבל באירוע משפחתי בין אביו לאחיו שדומה לו קופי וגדול ממנו ב-8 שנים • צפו ברגעים המתוקים.

והנה הזמרים חיים ישראל ונתנאל ישראל והמעבד מאור חיים בהקלטות לשיר חדש שיראה אור בקרוב.

המעבדים בני לאופר ויהודה גלילי והטכנאי אבי קורלנסקי במפגש פסגה באולפני רובי בנט.

(באדיבות: שמוליק רובין)

את שוקי סלומון, הזמר וכוכב הרשת, ראינו השבוע בשיעור פרטי אצל אולה בינדר, מאמנת פיתוחי קול, לקראת סבב ההופעות בקיץ.

הצלם וכוכב הרשת החרדי שלומי כהן ורעייתו פריידא יחד עם התינוקת הטרייה אלה, נצפו השבוע סועדים במסעדת 'הצלבנים' בקיסריה יחד עם המפיק אברהם אסולין.

(צילום: חני שיליץ)

זאת בעוד רעייתו של הצלם נפתלי לרר פינקה אותו במתנה לרגל יום הולדתו - טיסה פרטית בשמי הארץ.

העיתונאי דודי בן חמו נצפה מחוץ למשרדים של מפלגת 'עוצמה יהודית', מגשש האם ילכו עם מפלגת 'הציונות הדתית' בבחירות הקרובות.

את יועץ התיירות החרדי דודי רובינשטיין פגש 'זופניק' בדרום אפריקה עם ראשי הקהילות המקומיות ביניהם הרב יהודה שטרן רב קהילת סידנם ביהונסבורג - שמחכים לתיירים מישראל.

כחלק מההכנות לבר מצווה לארי פלדמן בנו הבכור של איש העסקים וההצלה אפי פלדמן - הסריטו בבית כנסת ברדיטשוב בבני ברק את הקליפ שיוקרן באירוע המיוחד שיופק על ידי מאיר מרגלית. הקליפ ילווה את השיר 'שאל בני' שהולחן במיוחד לאירוע על ידי הזמר בנצי שטיין ובשירה שלו משתתפים הזמרים: מוטי ויזל, דודי פלדמן, בנצי שטיין ואלי שפריי - בהפקה של מוישי ביכלר.

מזל טוב! הרב מרדכי כהן, אחיו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר', הפועל מאחורי הקלעים רבות למען מפעל חייו של אחיו, נפקד בחסדי שמים בבן זכר לאחר עשר שנות ציפייה, וכיבד את אחיו הרב יגאל לשבת סנדק.

(צילום: שמעון ברדי)

הרב נריה ברבי, חתנו הגדול של הרב יגאל כהן, כובד לשמש כרב המקדים לפני שיעורו של הרב בפני מאות מתושבי עכו. כך זה נראה...

(צילום: שמעון ברדי)

יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד ונערים מהעיר שיפצו השבוע בהתנדבות את ביתו של שי בן שלמה שנפצע קשה בפיגוע הגרזנים באלעד לפני כשלושה חודשים והשבוע השתחרר להמשך שיקום בביתו.

עשרות יועצי רפואה חרדים השתתפו השבוע ביום עיון מקצועי בבית החולים 'בילינסון', ביוזמת מנהל קשרי הקהילה שלמה קופולוביץ, מתאמת השירות ציפי וידר ומנהל המחלקה החרדית בקופת חולים 'כללית' אברהם קונסקי. 'זופניק' לא ידע שיש כל-כל הרבה יועצים רפואיים.

באירוע חנוכת בית חולים לרפואה דחופה ב'איכילוב' ראה 'זופניק' את מנכ"ל 'אסותא' פרופסור שוקי שמר עם ראשי 'למענכם' פרופסור יוסף פרס, יוסי ערבליך וד"ר אסתי סייג סמנכ”לית בית החולים.

השבוע הגיע לסיומו מחזור חרדי נוסף של ההכשרה למנהיגות מבית 'מעוז', בו נטלו חלק עסקנים ובכירים מהמגזר. 'זופניק' מאחל הצלחה.

רב הסלבס מרדכי חסידים והפייטן יחיאל נהרי בקניות לשבת בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: יהודה כהן)

באירוע יום הולדת למקובל הרב נתנאל שריקי בשילוב סיום מסכת לרגל ימי בין המצרים השתתפו אנשי עסקים וחסידים. על השירה: הפייטן פרדי כהן.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר