"את יודעת, אנחנו יולדות ומשהו בנו רוצה להיוולד מחדש"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", הזמנו לאולפן את חיה וילהלם, רקדנית וזמרת שמופיעה מול נשים בכל הארץ, שתספר על הקשיים שפקדו אותה לאחר לידת בנה, שגורמת לה לא לוותר על עצמה, יום-יום (נפלאות בפרשה, כיכר TV, מאמע)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בהפטרת הפרשה אנו קוראים את נחמתו של הקב"ה, "נחמו נחמו עמי" - זוהי נחמה כפולה. כמו שרק הקב"ה יכול.

החורבן והגלות נמשכים כבר המון המון שנים והסיבה לכך היא כדי שהשלמות של הגאולה תהיה גם מהצד העליון, מהקב"ה. וגם מהצד התחתון, על ידי המעשים והעבודה שלנו כל זמן הגלות. ואז הגאולה תהא מושלמת. ונצחית. חיבור של למעלה ולמטה. העבודה שלנו בעולם היא לגלות את הקב"ה. כל אחת מאיתנו היא שליחה להבאת הגאולה. לכל אחת יש כשרון מיוחד, תכונה מיוחדת שאיתה היא פועלת פה.

היום, ב"נפלאות בפרשה", נמצאת איתנו חיה וילהלם, שבורכה בכל כך הרבה כישרונות, שנראה שהאתגר שלה הוא להצליח להוציא לפועל בגלגול חיים אחד, את כל הכוחות שקיבלה מבורא עולם.

חיה נשואה פלוס שלושה בנים, גדלה בשליחות במושבה בצפון - "יסוד המעלה" וכיום נמצאת בשליחות בחולון. היא למדה חינוך מיוחד ולאחרונה מתמקצעת באומניות הבמה - תנועה, משחק, פיתוח קול ומוזיקה.

היא אומנית ויוצרת, רקדנית וזמרת ומופיעה מול נשים בכל הארץ במופע מוזיקלי מעצים, שבו היא שרה את השירים המקוריים שלה. במופע מדברת חיה על השליחות של כל אחת מאיתנו, על אהבה עצמית מצד הנשמה האלוקית שבנו ועל אמונה.

שאלנו אותה איך זה היה לגדול כילדה חרדית יחידה במקום לא דתי, מה הביא אישה שלמדה חינוך מיוחד לעמוד על במה ולשיר, מהו, לדעתה, תפקידה בעולם, איך הוא מתחבר לפרשת ואתחנן, איזו נקודה כמעט שברה אותה ומה החלום שלה. שווה לצפות!

מזמינות אתכן לכתוב לנו – אם יש לכן כישרון מיוחד, אם עברתן מסע חיים עם סיפור מעצים. כל אחת חשובה ונושאת איתה עוד אבן בבניין בית המקדש. אז שמרו אתנו על קשר – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שלמטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר