רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: היועץ והתרומה | ההתפטרות של הצלם הוותיק | לחיצת היד בהנהגה | סגירת המעגל בפגישת נתניהו וגפני | מה גילינו בתוך ה'טסלה'? | עמית סגל והדגים | יואלי דיקמן קופץ עם בגדים לבריכה | שטיינמץ ברכבל | האדמו"ר שנח ברכבו | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הוא, יועץ תקשורת חרדי בכיר. השבוע, פנתה אליו קבוצת בחורים וביקשו את עזרתו במימון המינוס שנוצר להם, בגלל שבת התאחדות שעשו או איך שלא קוראים לזה. חבריו, ששמעו ממנו את הסיפור, הבינו בטעות שהוא תרם להם 3,000 שקלים, ותהום הקבוצה. עד שהתברר כי לא מיניה אבל כן מקצתיה.

חשיפת 'זופניק': דרמה בעיריית בני ברק עם התפטרותו של הצלם הוותיק שוקי לרר מתפקידו כצלם העירייה.

באירוע שנערך השבוע במעונו של המנהיג ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין לטובת קרן ההסעות, תועדה לחיצת יד חמימה במיוחד בין ראש הישיבה לבין הגרב"מ אזרחי, זאת אחרי לחיצת היד בין הגרב"מ אזרחי לבין הגר"ד לנדו.

(צילום: יעקב נחומי)

בתחילת השבוע פגש האדמו"ר מסאדיגורא את האדמו"ר מויז'ניץ במהלך ביקורו במלון הנופש של אברימי פלדמן בארוזה שבשווייץ.

ואילו כ"ק האדמו"ר מקרלין סטולין נצפה יחד עם רעייתו הרבנית תחי'.

חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'אור החיים' הגאון רבי ראובן אלבז ותלמידיו נצפה במסע הלוויית גאב"ד 'העדה החרדית' הגאון הרב יצחק טוביה וייס זצ"ל, ברחובות מאה שערים.

(צילום: שלומי כהן)

המשפיע החסידי הצדיק רבי מיילך בידרמן נצפה ביציאה מתפילה בציון האר"י ז"ל הקדוש, ביום ההילולה.

(צילום: איציק אלדד)

לאחר שהודיע על סגירת ישיבת 'גבעת שאול' שבשכונת גוש 80 בירושלים, נצפה המשגיח הגאון הרב יהודה מנדלסון מתהלך ברחובות כאחד האדם ללא עניבה.

גולת הכותרת בסבב הפגישות שערך השבוע בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר, היתה הפגישה החמימה והמחויכת עם יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, במהלכה הזכיר משה זלושינסקי, הרל"ש הכל יכול של גפני, לזאב פליישמן, יועצו החרדי של נתניהו, על שהותם יחד - לפני למעלה מעשור (זלושינסקי כחברונע'ר ופליישמן כעטרס'ניק) - במחנה 'בני תורה' בנשיאותו של הגרב"מ אזרחי, מי שסומן כיורש ההנהגה הרוחנית ב'דגל התורה'. סוג של סגירת מעגל. אממה, עוד קודם הפגישה הרשמית, נודע ל'זופניק' כי נערכה פגישה משולשת בין משה זלושינסקי, זאב פליישמן והפרשן הבכיר ישראל כהן. על מה שוחחו השלושה? 'זופניק' אוסף עדיין את הפרטים.

בשעת בוקר מוקדמת במשרדי 'כיכר השבת', רגע לפני ריאיון באולפן, ראינו את יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון בשיחה על פיוט יהודי עם המגיש ישי כהן.

בשישי שעבר התקבצו ובאו כל המי ומי לשמחת הברית לבנו של אבי רפול, יד ימינו הצמוד של הגרש"ב סורוצקין, ראש מוסדות 'עטרת שלמה'. את 'זופניק' תפס רגע אחד ומשמעותי – סוד שיח בין הנכד המפורסם ר' יענקי קנייבסקי ליעקב גרוסברד, המקורב למי שסומן כ'ממשיך' הגרב"מ אזרחי. 'זופניק' היה מת להיות זבוב על המפית ולשמוע טיפים להנהגה כמו שצריך, אבל הוא לא הוזמן.

'זופניק' שנסע השבוע ברחובות ירושלים בחר ליהנות מהפקקים – וזכה, כשברמזור לידו עצרה 'טסלה' שהצליחה להפתיע גם אותו. על ההגה: חיים אפשטיין, נציג 'הפלג' בעירייה ובמושב לידו – יהושע פולק האגדי.

הפרשן עמית סגל מ'חדשות 12' נתפס מקפיד על המנהג שלא לאכול בשר בתשעת הימים ונצפה מתפנק במסעדת הדגים 'אהבת הים'.

(תיעוד: רשת הנקודה)

איש התקשורת דוד חכם קם מהאבל על הסבתא וכחלק מהחזרה לשגרה התייצב לפאנל מיוחד באולפן עם המגיש ישי כהן.

יועץ התקשורת ירח טוקר נצפה קונה פירות וירקות תוך הקפדה על שמיטה לחומרא.

האסטרטג יוסי רוזנבוים תועד בדרכו לפגישה בכנפי נשרים בירושלים.

יקי אדמקר בלם את מצלמת 'זופניק' מלתעד מפגש עם גורמים בכירים ב'דגל התורה'. המלצר בקפה דניה טוען כי הפגישה הזו תעשה רעש רב בעתיד הקרוב. 'זופניק' ימשיך לעקוב.

חושש שיעלו מחירים? איש התקשורת איתי גדסי ('קול חי') נצפה השבוע מעמיס בקניות חד פעמי לביתו.

את אבי רוזן, דובר המשרד לשירותי דת שמונה בעת שהמשרד היה בידי ש"ס ושרד גם תחת השר הד"לי, תפסנו השבוע מחייך.

(תיעוד: רשת הנקודה)

חבר הכנסת יריב לוין ומגיש הטלוויזיה אבי כאכון, בפגישת עבודה עם הרב בן ציון נורדמן יו"ר 'דגל התורה' בחדרה ומכותבי הטורים ב'כיכר השבת'.

(צילום: עדי מילר)

חברת הכנסת עידית סילמן שפרשה מ'ימינה', נצפתה סועדת בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: @chaim_nemirovski)

'זופניק' תפס השבוע את יהודה מנדלוביץ, דוברו הנמרץ של ח"כ אורי מקלב מפנק בטיפים ועצות זהב את יעקב מורגנבסר, דוברו של ח"כ משה גפני.

לאחר פגישת ח"כי 'דגל התורה' ראינו את ח"כ אורי מקלב נכנס לחדרו של אלעזר מן, עוזרו הצמוד של ח"כ משה גפני, לשיחת עדכון בכל ההתפתחויות האחרונות.

בהמשך השבוע תפסו את דוד וורצמן בשיאה של שיחה עם לא אחר מח"כ יצחק פינדרוס. האם כבר הוכרע מי ינהל את הקמפיין של 'דגל התורה'? עד הבחירות נדע.

פעילי ש"ס, חברים ובני משפחה חגגו יום הולדת לאיש התקשורת והפעיל החברתי אריאל אלחרר. תכלס, הוא נראה מופתע בטירוף.

הרב יהודה אייזנברג, נאמנם ומקורבם של גדולי ישראל, נצפה בשיחה ערה עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בענייני השעה.

השדרן החרדי והמגיש מנחם טוקר שהה בחופשה במאליבו שבלוס אנג'לס נחשף לסיפור של השגחה פרטית משמיים - לפני תקופה פרצה שריפה בשכונה בה בתים רבים עלו באש ונגרם נזק כבד לרכוש, אך בית אחד של איש עסקים שתרם מקווה טהרה לא נפגע מהשריפה כלל • צפו והתרגשו...

באישון לילה בבני ברק ראינו את איש העסקים והרדיו יענקל'ה פרידמן מחלץ חתולה שנתקעה במנוע ברכבו של איש החסד יוסי ויינריך.

‏ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, העסקן הגוראי ישראל לייזר, איש החסד בועז הבר והמוזיקאים מונה רוזנבלום ומשה וינטרוב - משמחים חולים בבית החולים 'תל השומר'.

יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני ואיש החסד אלי ברונר מ'עזר מציון' בביקור חולים אצל אישיות חשובה בבית החולים 'תל השומר'.

הזמר יעקב שוואקי נצפה שוקד על תלמודו בניו יורק כאחד השטייגעניסטים.

לא שגרתי: המעבד והמנצח יואלי דיקמן קפץ עם בגדים לבריכה במסגרת צילומים לסינגל קליפ חדש שיראה אור בקרוב.

(צילום: אלקנה משיח)

הזמרים אבי אילסון ורולי דיקמן נפגשו בקראקוב במהלך "בין הזמנים" של אנשי תעשיית האירועים, המנצלים את שלושת השבועות לנופש.

(תיעוד: רשת הנקודה)

והנה הזמר רולי דיקמן משתעשע בפארק שעשועים בפולין.

הזמר מוטי שטיינמץ נצפה בטיול ברכבל עם איש התיירות אברימי פלדמן.

הזמר גד אלבז בתפילה במהלך ביקור אצל חברו הטוב איש העסקים מנדי מויאל, מול האגם בז'נבה.

את הזמר מאיר גרין תפסנו בשירה ספונטנית בכיכר ציון בירושלים.

(צילום: שלמה מאיר)

כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר שהגיע לביקור בזק בישראל ביקר במוקד 'איחוד הצלה' והשתעשע עם הכוננים דרך הקשר בו מדווחים על אירועי חירום.

הזמר איציק וינגרטן נצפה בפגישה בבית קפה בשכונת עמק רפאים בירושלים.

בהילולת האר''י הקדוש בצפת, ראינו את הקלידנים יענקי רובין וצביקי רובין, מחלקים שתייה ומיני מאפה למתפללים במשאית החסד של ראש המשפחה הרב שלמה רובין.

משעשע: הזמר שמחה פרידמן גילה השבוע שהשיר החדש שלו 'בוא לפה' הודלף בטלגרם ובקבוצות מוזיקה - ככה הוא הגיב למאורע • צפו בווידאו שצילם שרולי ברונכר...

הקומזיצר שימי ליפשיץ ניצל את תשעת הימים להקלטות לקליפ חדש באולפן של המעבד והמפיק יענקי כהן.

(באדיבות: י.כ.)

לקראת עונת החתונות: המוזיקאים: איציק אורלב, איציק דדיה, ישי לפידות, עמירן דביר, בן סנוף, דניאל בן חיים, הכנר רוניוס, מקהלת הילדים 'מלאכי שמיים', יחד עם הרב המזמר רונן בוסתן צילמו שיר קליפ חתונות חדש בשיתוף 'ערוץ 14' ו'הידברות'. הפקה: אוהד עוז גל.

(צילום: @htv__studio ובאדיבות המצלם)

בהפסקת בין המיצרים הזמר נמואל הרוש מצא זמן לבקר יחד עם ילדיו בבית הכנסת העתיק 'צמח צדק' בין החומות בירושלים.

פינת הנוסטלגיה השבועית של הזמר והיוצר עמירן דביר - תמונה מלפני שנים רבות בעת שירות מילואים בצבא בבית לחם, דביר שימש כמקשר בין הצבא לבין הפלסטינים.

הרבנית לאה קולדצקי בשיח תורני רפואי עם הרב אשר לבי רב בית החולים 'שניידר'.

המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן) בביקור בבית החולים 'רפאל' בתל אביב כשהוא מלווה במנכ"ל בית החולים רון משה.

מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן נצפה מתברך יחד עם בנו במעונו של הראשון לציון ורבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר שהוציא מחדר לימודו שקית 'פקעלך' והעניק לחזן ג'וניור.

הרב יצחק קורנבוים מהנהלת מוסדות מרכז חסידי ויז'ניץ, חנוך זיידמן מבכירי עיריית בני ברק והזמר מאיר אדלר - סועדים במהלך חופשה במלון בשווייץ.

חברי ועדת תכנון ובנייה בעיריית ירושלים ובכירי מחלקת הרישוי עצרו השבוע את הדיון כדי לחגוג יום הולדת בהפתעה ל עמנואל זלטס, הצמוד של יו"ר הוועדה וממלא מקום ראש העיר אליעזר ראוכברגר.

השבוע סיימו בהצטיינות את קורס קציני ההסברה היוקרתי של פיקוד העורף רב בית הכנסת בשכונת טלביה היוקרתית (סגן במיל') הרב נחמיה שטיינברגר ודובר הרבנות הראשית עו"ד (סגן במיל') קובי אלתר.

(צילום: נ.ר)

בין סרטון חיזוק אחד למישנהו נצפה האדמו"ר מברדיטשוב, ברגע של מנוחה ברכבו, בשעת לילה באחד מרחובות ירושלים, כשבנו הבנש"ק לצידו.

שיתוף פעולה מפתיע בין המגזר החרדי והערבי: ראש מועצת אבו גוש סלים ג'אבר נפגש השבוע עם אנשי הנדל"ן החרדים יעקב עשור, צביקה כהנא, רוני פרבר ומני חכם.

(צילום: יאיר גולדהבר)

לקראת אירועי הקיץ באלעד: יחיקם גמליאל מבכירי העירייה ומנהל מחלקת הנוער בישיבת הערכות במשרדו לצד הרכזים יוסי לוי, אליה חיון ומאיר חסן.

יועץ התקשורת שלמה וייזר נצפה על פסגת הר 'וייסהורן' בארוזה שבשווייץ.

האדמו''ר מספינקא רמת אהרן (כן כן) וראש עיריית בית שמש עליזה בלוך בשמחת האירוסין לבתו של מאיר בלוך יו''ר ארגון 'הכל מהלב'.

(צילום: איציק אלדד)

הפוליטיקאים איתמר בן גביר, עידית סילמן, מאי גולן ואלי כהן השתתפו בחגיגות יום הולדת למושיקו מוסקוביץ מבכירי 'איחוד הצלה'.

(צילום: יחיאל גורפיין)

השחקן בצלאל בורוכוב חגג השבוע יום הולדת במהלך החזרות למופע 'חבורת תרי"ג' שבו יככב בבין הזמנים הקרוב, החברים לקאסט הפתיעו בחגיגה ספונטנית.

המוזיקאים דוד ד'אור, עמיר בניון, שולי רנד, קובי אפללו, שלומי שבת ועידן עמדי בצילומי פרומו סמוך לכותל המערבי, לקראת סדרת מופעי סליחות שיתקיימו ערב הימים הנוראים.

כוכב הזמר המזרחי עומר אדם, המקורב לדת ולמסורת היהודית, כובד בקביעת מזוזה בעסק משקפיים במיקונוס ובירך כדת וכדין.

הזמר לירן דנינו ורב הסלבס מרדכי חסידים בסוד שיח עם המקובל הגאון הרב יעקב עדס בקבר רחל.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר