צה"ל חושף תיעוד

ירי הרקטה הכושל של הגי'האד - שהרג ילדים • צפו

לפחות ארבעה ילדים נהרגו אמש (מוצ"ש) בעזה, בעקבות ירי כושל של רקטה על-ידי מחבלי הג'יהאד האסלאמי, שיועדה לישראל אך התפוצצה בג'אבליה • צה"ל חושף את הירי (בארץ)

ירי הרקטה הכושל (צילום: דובר צה"ל)

לפחות ארבעה ילדים נהרגו אמש (מוצאי שבת) בג'אבליה שברצועת עזה, בעקבות ירי כושל של רקטה על-ידי מחבלי הג'יהאד האסלאמי, שיועדה לישראל אך התפוצצה בג'אבליה.

הבוקר, חושף צה"ל את השיגור הכושל - לאחר שבעזה מיהרו להאשים את ישראל בפגיעה בחפים מפשע, מה שהוכחש באופן מיידי.

הירי הכושל (צילום: דובר צה"ל)

ראש מערך ההסברה הלאומי הודיע כבר אמש כי ארבעת הילדים שנהרגו בצפון הרצועה נהרגו מירי רקטי של הג'יהאד האסלאמי ולא מירי של ישראל. על פי ראש מערך ההסברה, בניגוד לפרסומים הפלסטיניים לגבי האירוע בג'באליה, הילדים נהרגו כתוצאה מירי פלסטיני.

עשרות רקטות של הג'יהאד התפוצצו בעזה (צילום: דובר צה"ל)

עוד טען כי "יש בידינו סרטונים המוכיחים מעל לכל ספק שלא מדובר בתקיפה ישראלית. כוחות הביטחון הישראלים לא תקפו בג'באליה בשעות האחרונות. הוכח באופן חד-משמעי כי מדובר בשיגור כושל של רקטה ששוגרה על ידי הג'יהאד האסלאמי. עם פרסום הידיעות בתקשורת הפלסטינית והבינלאומית, התקיים תחקור כולל שהעלה באופן חד-משמעי כי לא מדובר בתקיפה ישראלית אלא בשיגור רקטה מהרצועה, שנפלה בלב ג'באליה".

בהמשך טען ראש המערך כי "כל ירי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הוא פשע מלחמה כפול. הוא יורה על אזרחים, ומשתמש בתושבי עזה כמגנים אנושיים. האירוע הזה הוא דוגמא לפגיעה של הג'יהאד האסלאמי בתושבי הרצועה. ישראל מצרה על כל פגיעה בחפים מפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר