בריאיון בלעדי ל'כיכר השבת'

משה גפני: "מה דרעי רוצה ממני? להראות שהוא שולט על היהדות החרדית?"

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, מצהיר על נאמנות חד משמעית למחנה הימין בראשות בנימין נתניהו וזועם על יו"ר ש"ס: "מה אתה רוצה ממני? רצית להראות שאתה שולט על היהדות החרדית?" • הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. עריכה ידידיה כהן)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, מצהיר על נאמנות חד משמעית למחנה הימין בראשות בנימין נתניהו וזועם על יו"ר ש"ס: "מה אתה רוצה ממני? רצית להראות שאתה שולט על היהדות החרדית?". הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת'.

לדבריו: "אני נאמן לבנימין נתניהו, אחריו גם לאופזיציה. אם יקרה חלילה מצב ולא יהיה 61 - הגוש ישב ויחשוב מה עושים. כל השנים הלכתי עם הימין. יש ניסיון להטיל בי איזו אמירה כזו שאני שמאלני, אני איש נחמד ומדבר עם כולם. אין שום שינוי אצלי . אני הולך עם הימין, בכל מקרה ובכל מחיר, כך היה בעבר, כך גם היום. אני רואה שצריך לחשוב פעמיים אם צריך לדבר".

ח"כ גפני זועם על עמיתו, יו"ר ש"ס אריה דרעי, שהתבטא כי הוא לוקח אחריות שגם 'יהדות התורה' תלך רק עם נתניהו, ואומר: "אני מניח שלאריה דרעי יש דובר, אני חושב שאתה צריך לעשות ראיון עם דרעי ולשאול אותו 'מה אתה רוצה מגפני? אתה הרי יודע יותר מכל אחד אחר שההנחיות של גפני מאז ומתמיד היו ללכת רק עם הימין, למה אמרת את זה? (לוקח אחריות על יהדות התורה. י-כ) מה? רצית להראות שאתה שולט על היהדות החרדית? אני מציע שתראיין אותו, זאת שאלה טובה".

לדבריו: "הוא לא התקשר לאחל לי מזל טוב, לא היה לו זמן, היה עסוק. אני מבקש מאריה דרעי - באמצעותך - שינהל את ש"ס ולא את יהדות התורה".

כאמור, הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר