דאגה לשלום נשיא המועצת

מועצת החכמים: "יאמרו הקהל תהילים בבכי ותחנונים"

חברי מועצת חכמי התורה פרסמו מכתב בו קראו לציבור לקרוע שערי שמים לרפואתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן: "פה קדוש שהדור כולו זקוק לו. לשפוך שיח לפני רופא כל בשר שישלח דברו וירפאהו" • רה"מ לפיד: "בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל לרב רפואה שלמה במהרה" (חחרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן (צילום: באדיבות המצלם)

חברי מועצת חכמי התורה פרסמו הצהריים (שישי), שעות ספורות לפני כניסת השבת, מכתב בו קראו לציבור לקרוע שערי שמים לרפואתו של נשיא המועצת, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן: "פה קדוש שהדור כולו זקוק לו. לשפוך שיח לפני רופא כל בשר שישלח דברו וירפאהו".

כפי שדווח הבוקר ב'כיכר השבת', נשיא המועצת הגר"ש כהן הועבר הלילה למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

במהלך הלילה נרשמה הטבה קלה במצבו של ראש הישיבה, אך לבקשת בני המשפחה ורופאיו האישיים הוחלט להעביר את הרב 'טיפול נמרץ' בכדי שיהיה תחת השגחה צמודה של בכירי הרופאים במחלקה.

בפתח המכתב כותבים חברי מועצת החכמים: "קריאה קדושה. הננו בזה בקריאת נרגשת לכל בית ישראל לקרוע שערי שמים ולזעוק בתפילות ובתחנונים לרפואתו השלמה והמהירה של גדול הדור, רבן של כל בני הגולה, מורנו ומנהיגנו העומד בראשנו, פה קדוש שהדור כולו זקוק לו מרן ראש הישיבהחכם שלום בן תופחא מלכה שליט״א נשיא מועצת חכמי התורה הזקוק לרחמי שמיים מרובים בתושח״י

"ובעת פתיחת ההיכל של שבת זו פרשת עקב, בשעה ששערי שמים פתוחים, יאמרו כל הקהל בבכי ותחנונים את פרקי התהילים כ׳, ק״ל וקמ״ב, וישפכו שיח לפני רופא כל בשר שישלח דברו וירפאהו וישוב לאיתנו הראשון בריא אולם וימשיך להנהיגנו בעוז ובתעצומות עד ביאת גואל צדק".

"שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא אכי"ר", סיימו הרבנים את הקריאה לציבור.

ראש הממשלה, יאיר לפיד, כתב בצהריים בחשבון הטוויטר שלו: "בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל רפואה שלמה במהרה לנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן".

כזכור, אמש עדכנו במעונו של הגר"ש כהן, המאושפז למעלה משבוע, כי חלה החמרה במצבו הרפואי. רבנים וראשי קהילות קראו להתפלל לרפואתו ולעורר רחמי שמים מרובים בתפילות ולימוד התורה לרפואתו. עוד קראו לקבל את השבת הקרובה מוקדם, ולקרוע שערי שמים בפתיחת ההיכל בשבת קודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר