הבחירות בישראל

בכירי 'המשותפת' נפגשו בחשאי עם ראש המודיעין הפלסטיני

בניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל, נפגש בכיר ברשות הפלסטיני ברמאללה, בחשאי, עם בכירי הרשימה המשותפת. הציע: תיווך עם רע"מ, במטרה למנוע מגוש נתניהו 61 מנדטים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עודה, אבו מאזן וטיבי (צילום: Yonatan Sindel, Hadas Parush/FLASH90)

איימן עודה, אחמד טיבי, וסאמי אבו שחאדה, שלושת ראשי הרשימה המשותפת נפגשו בחשאי עם מאג'ד פרג', ראש המודיעין הפלסטיני ברשות הפלסטינית, בניסיון להשפיע על הבחירות בישראל. כך חשף מוחמד מג'אדלה בסוף השבוע בחדשות 12.

לפי הדיווח הבכיר הפלסטיני, מקורבו של אבו מאזן, פגש בחברי הכנסת הישראלים הערביים בשתי פגישות נפרדות, הראשונה עם עודה וטיבי, והשנייה עם עודה וסאמי אבו שחאדה. הוא דן עמם בתוצאות הבחירות.

בין היתר הציע להם פרג' לצרף את רע"מ כדי שאחוז המצביעים בחברה הערבית יגדל ותמנע מנתניהו האפשרות להשיג 61 מנדטים. הוא אפילו הציע על שירותי התיווך שלו בין רע"מ למשותפת אם יהיה בכל צורך.

עוד דווחו בחדשות 12 כי גורם ברשות הפלסטינית אישר את קיום הפגישה, אך הבהיר: מדובר בפגישות פוליטיות שגורמים ברשות מקיימים כל הזמן עם חברי כנסת ערבים ויהודים כאחד, ללא שום התערבות בבחירות בישראל. ברשימה המשותפת ביקשו שלא להתייחס לפרסום.

בליכוד הגיבו: "הפרסום על התערבות אפשרית של הרשות הפלסטינית בבחירות בישראל כדי למנוע מראש הממשלה לשעבר נתניהו להיבחר היא פיגוע מדיני לכל דבר עם היבטים פליליים. הליכוד מתכוון לפנות לשירות הביטחון הכללי ולמשטרת ישראל ולדרוש מהם בדיקה מקיפה על התפתחות חמורה זאת ועל המעורבים בה".

יו״ר הציונות הדתית סמוטריץ׳ הגיב לפגישה: "הם תומכים בטרור, מבקרים מחבלים, קושרים קשר נגד הדמוקרטיה הישראלית ומקבלים משכורת מכל אחד ואחת מאיתנו. לעודה, טיבי ואבו שחאדה אין מקום בכנסת ישראל. מה שעצוב באמת זה ששקד, סער לפיד וגנץ רוצים להקים ממשלה עם האנשים הללו. בזמן שכולם נפלו בשבי עם מתק השפתיים של עבאס הציונות הדתית עמדה כחומה בצורה נגד האיוולת. יש על מי לסמוך. הבחירה פשוטה - ממשלה לאומית או ממשלה עם מי שחובר לאויבי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר