פיגוע הירי ליד רמאללה

הנהג משחזר: "אמרתי לאנשים 'תרדו', נבהלתי ונלחצתי"

שעות אחרי ניסיון פיגוע הירי סמוך לעופרה, שחזר נהג האוטובוס שספג את הירי, בעת שהיה עמוס בנושאים, את הרגעים המצמיתים. "נבהלתי כל כך, נלחצתי, לא הרגשתי טוב" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הפגיעות באוטובוס (צילום: בטחון בנימין)

ניסיון הפיגוע ליד רמאללה: נהג האוטובוס שספג הלילה 8 פגיעות ירי ליד היישוב עופרה שחזר הבוקר (ראשון) את רגעי האימה בעת שנתקל במחבלים.

בשיחה עם 'חדשות הבוקר' בערוץ 12, תיאר: "יצאתי מהתחנה הראשית בירושלים, קו 464 לכיוון אריאל. נכנסתי לכל היישובים, נכנסתי ויצאתי מעפרה, ובירידה מעפרה נסעתי במהירות 80 קמ"ש ופתאום שמעתי טאק טאק טאק. אמרתי לאנשים 'תרדו', חשבתי שזו אבן".

הוא הוסיף וסיפר: "ברחתי מהמקום ואמרתי לאנשים להתקשר למוקד המשטרה והצבא. נבהלתי כל כך, נלחצתי, לא הרגשתי טוב. נסעתי עד צומת שילה כדי לבדוק מה קרה לאוטובוס. ברוך השם יש לי אוטובוס ממוגן ירי. המשטרה והחיילים הגיעו, פחדתי קצת".

בחסדי השם, כפי שדווח ב'כיכר השבת' איש לא נפגע מהירי ועל האוטובוס זוהו שמונה פגיעות של ירי. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר המחבלים היורים. מדוברות מועצה אזורית בנימין נמסר כי "הירי בוצע ליד הכפר סילוואד כשהאוטובוס נסע מדרום לצפון. נהג האוטובוס עצר בצומת שילה".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ממקום הפיגוע (צילום: דוברות בנימין)

ראש המועצה ישראל גנץ אמר כי "אנו רואים הסלמה ואבדן הרתעה כבר תקופה. קרה הערב נס גדול מאד. אנו דורשים באופן מיידי פעולות נחושות ועמוקות למיגור הטרור ולהחזרת ההרתעה בשטח".

מדובר צה"ל נמסר על "דיווח על ירי לעבר אוטובוס ישראלי, התקבל לפני זמן קצר, סמוך לכפר סילוואד שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. אין נפגעים, נזק נגרם לאוטובוס. כוחות צה"ל סורקים במרחב אחר החשודים".

מוקדם יותר אמש נעצרו שלוש נשים פלסטיניות במעבר אליהו שליד קלקיליה, כשברכבן נמצא נשק מסוג 'קרלו', מחסניות ומפה. הנשים הועברו לחקירה בחשד שתכננו לבצע פיגוע במעבר המאויש במאבטחים ולוחמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר